ah, dat wordt interessant, Orckie denkt bij zichzelf: vragen helpt niet, misschien dat uitdagen beter werkt . . .Oorspronkelijk gepost door Orckie
ik vind het toch wat zwak van Limosa dat hij hier niet in ieder geval een paar ideetjes lanceert als aanzet tot de discussie.
Ik krijg het donkerbruine vermoeden dat zijn inleiding op 13 mei niet zo heel veel voorstelde...
:t
Veel geblaat maar weinig wol, zullen we maar zeggen...
Manifest: federatie van Reformatorische Gemeenten in Nederla
kom maar op; ik lust ze rauw en maak er gehakt van...!Oorspronkelijk gepost door limosaah, dat wordt interessant, Orckie denkt bij zichzelf: vragen helpt niet, misschien dat uitdagen beter werkt . . .Oorspronkelijk gepost door Orckie
ik vind het toch wat zwak van Limosa dat hij hier niet in ieder geval een paar ideetjes lanceert als aanzet tot de discussie.
Ik krijg het donkerbruine vermoeden dat zijn inleiding op 13 mei niet zo heel veel voorstelde...
:t
Veel geblaat maar weinig wol, zullen we maar zeggen...
nee, geintje, als er echt goede ideeën bij zijn kunnen we die gebruiken bij de aanzet voor het manifest, maar ik ben bang dat het meeste al wel door ons aangevoerd is in dit topic...
Ik probeer zelf eerdaags nog wel met een heel aardige synthese te komen.
nee, ik leg het eerst voor aan een predikantenconferentie, dus het kan nog even duren...Oorspronkelijk gepost door AdrianusWij blijven allen zeer benieuwd. Voordeel ten opzichte van het stuk van Limosa is dat jij het natuurlijk direct in dit topic gaat plaatsen, zonder enige vorm van geheimzinnigheid.Oorspronkelijk gepost door OrckieIk probeer zelf eerdaags nog wel met een heel aardige synthese te komen.![]()