Schitterende foto`s
- JolandaOudshoorn
Re: Schitterende foto`s
ik vind de 8e erg bijzonder!judith schreef:De eerste foto, vind ik erg mooi!!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
idd bijzonder! Er zit echt wat in.....heel bijzonder! Knap als je zulke foto's kan maken!!JolandaOudshoorn schreef:ik vind de 8e erg bijzonder!judith schreef:De eerste foto, vind ik erg mooi!!!

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Wat een prachtig land en wat bijzonder mooie foto's. 

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
bazz schreef:![]()

Wat valt hier te lachen?Jongere schreef:bazz schreef:![]()
![]()
- MarthaMartha
Ik vind hem ook echt helemaal geweldig....jvdg schreef:Wat valt hier te lachen?Jongere schreef:bazz schreef:![]()
![]()
zó héérlijk onnozel.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Dank allen!
en die ezel vind ik zelf ook erg grappig, hij staat zo onnozel te kijken. Alleen ben ik over de foto verder niet zo tevreden, zijn poten staan er maar half op
En inderdaad Hendrikus, ik had mijn statief niet bij, maar dat komt omdat ik hem eigenlijk nooit meeneem op zulke reizen, dat is me net wat teveel sjouwen. Binnen europa gaat hij wel vaak mee, al had ik hem vooral met die schildpadden-foto erg goed kunnen gebruiken!
en nu de grote quiz-vraag: welk land is dit?
en die ezel vind ik zelf ook erg grappig, hij staat zo onnozel te kijken. Alleen ben ik over de foto verder niet zo tevreden, zijn poten staan er maar half op

En inderdaad Hendrikus, ik had mijn statief niet bij, maar dat komt omdat ik hem eigenlijk nooit meeneem op zulke reizen, dat is me net wat teveel sjouwen. Binnen europa gaat hij wel vaak mee, al had ik hem vooral met die schildpadden-foto erg goed kunnen gebruiken!

- MarthaMartha
Egypte?bazz schreef:Dank allen!
en die ezel vind ik zelf ook erg grappig, hij staat zo onnozel te kijken. Alleen ben ik over de foto verder niet zo tevreden, zijn poten staan er maar half op![]()
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Marokko?MarthaMartha schreef:Egypte?bazz schreef:Dank allen!
en die ezel vind ik zelf ook erg grappig, hij staat zo onnozel te kijken. Alleen ben ik over de foto verder niet zo tevreden, zijn poten staan er maar half op![]()
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
IK WEET HET!!!!!!

Een van de Verenigde Aribische Emiraten? Dubai of Abu Dhabi?bazz schreef:en nu de grote quiz-vraag: welk land is dit?
Hehe misschien wel Nederland, in een of ander dierenpark 
Anders zou ik gaan voor Mexico.
* Bij nader inzien vermoed ik toch dat het Marokko is, aangezien je daar es een boek over hebt gekocht

Anders zou ik gaan voor Mexico.
* Bij nader inzien vermoed ik toch dat het Marokko is, aangezien je daar es een boek over hebt gekocht

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
West Azie (Oman)
tsja als je ze ergens anders ook plaatst en daar het land/plaats neer zet is het niet zo moeilijk om te weten
tsja als je ze ergens anders ook plaatst en daar het land/plaats neer zet is het niet zo moeilijk om te weten