Ik zie dit maar als een vermildisering van je vorige opmerking. Gelukkig maar. Want tot ergenis zijn, dat is natuurlijk nogal wat...freek schreef:Of ik heb soms lange tenen.Ander schreef:Dat is nogal wat. Je kunt het oneens zijn met elkaar, maar ergeniswekkend... Voorbeeld?freek schreef:
Ik vind je postings vaak ergerniswekkend,
Wat doen we vandaag? [3]
Re: Wat doen we vandaag? [3]
Dat heb je correct geanalyseerd. 'Ergernis' was niet echt het juiste woord.Ander schreef:Ik zie dit maar als een vermildisering van je vorige opmerking. Gelukkig maar. Want tot ergenis zijn, dat is natuurlijk nogal wat...freek schreef:Of ik heb soms lange tenen.Ander schreef: Dat is nogal wat. Je kunt het oneens zijn met elkaar, maar ergeniswekkend... Voorbeeld?
Vanmorgen eerst weer lekker lang uitgeslapen!!! Vanmiddag mijn maandagmiddagwijk gedaan plus de ene wijk die ik er tegenwoordig ook vaak bij moet doen, maar met 2 uurtjes was alles ook weer weg! Zo meteen nog even orgelles van mijn nicht(jaja een beunhaas dus...)
- Bert Mulder
- Contacteer:
Mag ik komen?Ander schreef:Precies, en dan een keer een spreker, liefst uit een ander land. En, op de langere duur af en toe een weekendje. Hebben we op het forum ook weer stof tot heel veel discussie! Doen! Ik wil wel meedenken.henriët schreef:ai.. een voorzet geven vind ik wel erg moeilijk...
we zouden een meeting kunnen plannen met een bijbelstudie ofzo....
Ik zou, eventueel, wel een spreker willen zijn uit ander land....

Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Mag ik komen?Bert Mulder schreef:Ander schreef:Precies, en dan een keer een spreker, liefst uit een ander land. En, op de langere duur af en toe een weekendje. Hebben we op het forum ook weer stof tot heel veel discussie! Doen! Ik wil wel meedenken.henriët schreef:ai.. een voorzet geven vind ik wel erg moeilijk...
we zouden een meeting kunnen plannen met een bijbelstudie ofzo....
Ik zou, eventueel, wel een spreker willen zijn uit ander land....

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
... en ik van een andere planeet. 

...huisbezoek...
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- JolandaOudshoorn
Hopelijk heb je een fijne avond. lees hand 1:8 maar eens voordat ze komen!hmprff schreef:...huisbezoek...
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
vandaag gewerkt en vanavond club.
Degene met wie ik daarna altijd ga (hard)lopen kon niet,
dus ben ik lekker op tijd thuis,
vast van plan om op tijd naar bed te gaan....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
wat goed!!!MarthaMartha schreef:vandaag gewerkt en vanavond club.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
hoe was het?hmprff schreef:...huisbezoek...
Ik weet, mijn Verlosser leeft
slap excuus om niet te gaan hardlopenMarthaMartha schreef:vandaag gewerkt en vanavond club.

het viel zo mee!!!JolandaOudshoorn schreef:hoe was het?hmprff schreef:...huisbezoek...
een diaken die clubleiding is geweest kwam, dat scheelde al zo'n stuk. omdat je die man gewoon kent en niet alleen als iemand van de kerkenraad.
best een open gesprek geweest, helaas werd er bij mij zo om heen gepraat. ik bedoel dat ze via school,lezen,etc. naar dingen probeerden te vragen, zodat ik ook eigenlijk geen rechtstreeks antwoord kon geven. maar ik moet zeggen dat het voor het eerst een beetje een normaal gesprek was.
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
En, mag ik in alle bescheidenheid vragen, je hebt het zelf aangeroerd, was er ook geestelijke herkenning.hmprff schreef:het viel zo mee!!!JolandaOudshoorn schreef:hoe was het?hmprff schreef:...huisbezoek...
een diaken die clubleiding is geweest kwam, dat scheelde al zo'n stuk. omdat je die man gewoon kent en niet alleen als iemand van de kerkenraad.
best een open gesprek geweest, helaas werd er bij mij zo om heen gepraat. ik bedoel dat ze via school,lezen,etc. naar dingen probeerden te vragen, zodat ik ook eigenlijk geen rechtstreeks antwoord kon geven. maar ik moet zeggen dat het voor het eerst een beetje een normaal gesprek was.
Straks de stoute schoenen maar weer aantrekken, en even naar Anjum rijden......brief van postzegels laten voorzien en op de bus doen.
verder niet veel zinnigs vandaag te doen.....beetje lummelen, afwasje wegwerken en wat rondhangen op rf en hyves..........kan me er niet toe zetten om wat te gaan lezen: totaal gebrek aan concentratie
verder niet veel zinnigs vandaag te doen.....beetje lummelen, afwasje wegwerken en wat rondhangen op rf en hyves..........kan me er niet toe zetten om wat te gaan lezen: totaal gebrek aan concentratie
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60