Wist je dat [9] ...

Rens

Re: Wist je dat [9] ...

Bericht door Rens »

zusterelly schreef:............ zo ineens weer zin in. Heerlijk lijkt me dat dan.....
kijk maar uit.............vóór je er erg in hebt "hang" je weer..........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens

Bericht door Rens »

Wilma van den Berg schreef:
Rens schreef:........ik zojuist foto's heb gemaakt van de scootmobiel waarmee ik zaterdagavond de sloot mee ingesjeesd ben
........dat die er nu zó uitziet nadat die uit het water en de modder vandaan kwam.......

http://i11.photobucket.com/albums/a156/ ... 1228132041

http://i11.photobucket.com/albums/a156/ ... 1228132112

plaats delict:

http://i11.photobucket.com/albums/a156/ ... 1228132434
Oeps! Rens, fijn dat het toch zo is afgelopen, het had ook heel anders kunnen zijn. Fijn dat je leenmobiel er al zo snel is. Hopelijk nu geen brokken meer.
ik ben best huiverig om weer te rijden, ik ben al wel naar Anjum geweest voor boodschappen, maar ik voelde me helemáál niet op m'n gemak.....
Moderatorbericht:
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

jvdg schreef:
henriët schreef: dus.....
....moet ik me nu terugtrekken als mod op een forum waar men overwegend roken als onchristelijk beschouwt?

Ik hoor het wel.
Tja, ik rookte ook...

Hoewel ik pas op mijn 21e begonnen was.

Iedereen heeft zijn eigen reden nodig om te stoppen. Voor mij was het de prijs van de cigaretten, die hier opeens omhoog ging van $5 to $8 per pakje. Ik zei, ik kap er mee, en heb pillen gebruikt om te stoppen. Na een week aan de pillen smaakten de cigaretten niet meer. Dat was nu denk ik zo'n 6 jaar geleden.

Gezondheidsoverwegingen hielpen bij mij niet, daar cigaretten goed werken om de spanning, en afleidingen, te verdrijven. Zonder cigaret kon ik niet goed denken, meende ik.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Rens

Bericht door Rens »

Ik snap NIET waarom iedereen zo zit te mékkeren over dat roken.......ben je zélf gestopt? Nou proficiat dan....... is een stoppoging mislukt...Nou jammer dan, de volgende keer beter........rook je nog "gewoon"...........ook prima.

Laat eenieder zijn zo hij is of niet is, maar ga geen ellenlange topicverhandelingen ophangen.
Moderatorbericht:
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Rens schreef:.............ik bij het uitlaten van Puck op volle snelheid de sloot in gesjeesd ben doordat de snelheidshandel op vol vermogen bleef vastzitten?
............ik bliksemsnel uit het "tuigwerk", waarmee je vastzit, heb kunnen komen
............zélf nog de sloot uit en half tegen de wallekant op kon komen, voordat ik écht niet meer kón
............de buurvrouw op mij hulpgeroep snel aankwam en mij verder de kant ophielp, én op m'n voeten gezet
............dat m'n linkerbeen, dat tóch al gehandicapt is, behoorlijk veel pijn doet...........
Oeps, dat is heftig Rens!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Lassie

Bericht door Lassie »

Rens schreef:Ik snap NIET waarom iedereen zo zit te mékkeren over dat roken.......ben je zélf gestopt? Nou proficiat dan....... is een stoppoging mislukt...Nou jammer dan, de volgende keer beter........rook je nog "gewoon"...........ook prima.

Laat eenieder zijn zo hij is of niet is, maar ga geen ellenlange topicverhandelingen ophangen.

prima.

Maar als ik aan het eten ben en er zit iemand naast me die zit te paffen vindt ik dat behoorlijk vies en smerig.

k Ben blij dat er in restaurants niet meer gerookt mag worden, want dat weer hield ons om uit eten te gaan.
albion

Bericht door albion »

Lassie schreef:
Rens schreef:Ik snap NIET waarom iedereen zo zit te mékkeren over dat roken.......ben je zélf gestopt? Nou proficiat dan....... is een stoppoging mislukt...Nou jammer dan, de volgende keer beter........rook je nog "gewoon"...........ook prima.

prima.

Maar als ik aan het eten ben en er zit iemand naast me die zit te paffen vindt ik dat behoorlijk vies en smerig.

k Ben blij dat er in restaurants niet meer gerookt mag worden, want dat weer hield ons om uit eten te gaan.
je kunt toch ook in de niet-rook afdeling gaan zitten??
Of buiten op het terrasje, dan waait de rook weg (moet je wel kijken hoe de wind staat).
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Lassie

Bericht door Lassie »

dat heb je niet alle restaurants.
jvdg

Bericht door jvdg »

Lassie schreef:dat heb je niet alle restaurants.
had
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

jvdg schreef:
....moet ik me nu terugtrekken als mod op een forum waar men overwegend roken als onchristelijk beschouwt?

Ik hoor het wel.
Ik vind een rokende man wel gezellig. ::lol
Maar als je een ernstige longkwaal heb in de zoveelste graad van ergheid, vind ik het knap stom om te blijven roken. Maar ja, wie ben ik... :hum
jvdg

Bericht door jvdg »

Afgewezen schreef:
jvdg schreef:

Ik hoor het wel.
Ik vind een rokende man wel gezellig. ::lol
Maar als je een ernstige longkwaal heb in de zoveelste graad van ergheid, vind ik het knap stom om te blijven roken. Maar ja, wie ben ik... :hum
Tja, ik ben heel gezellig met met m'n rokertje en een glaasje. :langue
Maar ja, wie ben ik. :)

Een longkwaal heb ik niet.
(Je gelooft het mss. niet, maar zowel cardioloog als huisarts hebben me aangeraden rustig aan te doen met definitief stoppen (want slecht is het echt wel......))
Rens

Bericht door Rens »

Lassie schreef:

prima.

ik vind het een uitstekende zaak dat er in restaurants niet (meer) gerookt mag worden. dat nu ook de café's de pineut zijn, althans de kleine eenmanskroegjes, dat is onzinnig. die laatsten, ook de groteren, zijn niet in staat om de ruimte en het geld te creëeren voor aparte rookruimtes. Zot is dat je nu zelfs buiten voor de zaak binnenkort niet meer mag roken.

Officieel mag je eigenlijk bij de bushaltes niet meer roken..........da's ook zo iets dat bij de wilde spinnen af is.

Op de stations mag het alléén nog bij de zgn. rookzuilen.......maar er wordt alleen niet aangegeven hoe dichtbij je moet blijven.....zotheid ten top
Moderatorbericht:
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

... ik zin heb in cola, cassis, tonic, bitter lemon of iets anders prikkeligs?
... dat niet in huis heb?
... nu dus aan de karnemelk zit :bobo
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
albion

Bericht door albion »

MarthaMartha schreef:... ik zin heb in cola, cassis, tonic, bitter lemon of iets anders prikkeligs?
... dat niet in huis heb?
... nu dus aan de karnemelk zit :bobo
heel gezond, veel beter dan wat je opnoemde. :super
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Rens

Bericht door Rens »

MarthaMartha schreef:... bitter lemon ..............?

... karnemelk
de twee lekkerste dranken voor mij, naast de koffie...........
Moderatorbericht:
Gesloten