Prekensite.nl
Prekensite.nl
Beste mensen,
Tot op heden keek ik 's avonds omstreeks deze tijd altijd even op Prekensite.nl
Echter, het lukt mij maar niet deze site te pakken te krijgen. Is de site 'uit de lucht'?
Ik ben niet zo technisch, dus misschien weet één vna jullie wat er aan mankeert momenteel.
Graag jullie goede adviezen.
Bedankt!
Claus
Echter, het lukt mij maar niet deze site te pakken te krijgen. Is de site 'uit de lucht'?
Ik ben niet zo technisch, dus misschien weet één vna jullie wat er aan mankeert momenteel.
Bedankt!
Claus
Re: Prekensite.nl
Nee, claus, ik kan er ook niet bij, dus de site zal wel uit de lucht zijn.claus schreef:Ik ben niet zo technisch, dus misschien weet één vna jullie wat er aan mankeert momenteel.
Ik denk dat je die goede adviezen beter aan Johannes 3:16 kan geven.

-
De homepage is momeneel niet te bereiken. Wat problemen met de server.claus schreef:Beste mensen,
Bedankt!
Claus
http://www.prekensite.nl/beroepingswerk/index.php en http://www.prekensite.nl/preken/index.php werken bij mij wel.
Beide links werken hier ook.
Bij mij verschijnt, na eindeloos geduld, het volgende: Warning: en dan een heleboel tekentjes; en dan: function.file-get-contents
Wie van jullie krijgt dat bericht ook?
Wanneer gaat deze site prekensite.nl weer soepel open? Wie heeft tips voor mij, die zelf zwak ben met computertechnieken?
Wie van jullie krijgt dat bericht ook?
Wanneer gaat deze site prekensite.nl weer soepel open? Wie heeft tips voor mij, die zelf zwak ben met computertechnieken?
Het nadeel van een goedkope buitenlandse hoster...
-
Er waren wat problemen na een update deze week.
De site werkt nu weer naar behoren.
De site werkt nu weer naar behoren.
Zit je nog steeds bij diezelfde goedkope buitenlandse hoster? 

-
Yep. Wat van ver komt is goed, wordt er weleens gezegd hè?Tiberius schreef:Zit je nog steeds bij diezelfde goedkope buitenlandse hoster?

Nee: Wat van ver komt is lekker.....Johannes 3:16 schreef:Yep. Wat van ver komt is goed, wordt er weleens gezegd hè?Tiberius schreef:Zit je nog steeds bij diezelfde goedkope buitenlandse hoster?
- Wilma van den Berg
Johannes 3:16 schreef:Yep. Wat van ver komt is goed, wordt er weleens gezegd hè?Tiberius schreef:Zit je nog steeds bij diezelfde goedkope buitenlandse hoster?

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Of goedkoop is duurkoop, toch?Wilma van den Berg schreef:Johannes 3:16 schreef:Yep. Wat van ver komt is goed, wordt er weleens gezegd hè?Tiberius schreef:Zit je nog steeds bij diezelfde goedkope buitenlandse hoster?![]()