Gereformeerde Vereniging

Egbert

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door Maninne
OOOOoh, maar dan mag England ook komen want zij is de ger.gem. zeer toegenegen.
[Aangepast op 11/3/04 door Maninne]
Andersom ook? want dat is maar net de vraag en het cruciale punt. Ik pleit ervoor om het zuiver te houden.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Jelle

Bericht door Jelle »

komen er nog data mensen?
eventueel op zaterdag eind van de middag en een stuk van de avond op 15 mei?
england

Bericht door england »

Als ik toestemming krijg (en daar ziet het er zo te zien nog niet naar uit, want ik ben niet zuiver genoeg, zo te horen...) maar dan kom ik zeker mee met Maninne, bij wie ik dan hoop te zijn! Maar dan mag zij zeker ook niet meer komen, of is Baptist-zijn niet besmettelijk...?
Andre

Bericht door Andre »

Oorspronkelijk gepost door Rens
Er zijn blijkbaar maar héél erg weinig mensen bereid om óók eens óver de eigen kerkmuurtjes heen te kijken, en te horen hoe het een (kerk)deur vérder aan toegaat!
Rens,

kerkmuren zijn maar van mensen!!!!!
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door england
Als ik toestemming krijg (en daar ziet het er zo te zien nog niet naar uit, want ik ben niet zuiver genoeg, zo te horen...) maar dan kom ik zeker mee met Maninne, bij wie ik dan hoop te zijn! Maar dan mag zij zeker ook niet meer komen, of is Baptist-zijn niet besmettelijk...?
Ik zou deelname van allochtonen ;-) willen bezien in het licht van de Dordtse Kerkorde artikel LXXXV. In middelmatige dingen zal men de buitenlandse kerken niet verwerpen, die ander gebruik hebben dan wij. Ik denk dat heel veel activiteiten over de grenzen van Nederland heen hierop steunen. Ds. W. Pieter heeft daar eens een lezenswaardig artikel over geschreven, Smeken om ruim hart en nauw geweten.

Wat mij betreft ben je welkom England. Maar ik heb niks te zeggen natuurlijk.
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Ik weet niet of heel Nederland op z'n knieeen moet of zo, maar volgens mij roept iedereen hier op OSW dat England welkom is! Dusseh ff weer terug naar de inhoud! ;)
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Maar wanneer is het nou? Dan ik dat in mijn agende noteren!
Liever Turks dan Paaps
england

Bericht door england »

Mijn dank is groot...En ik beloof me heel reformatorisch te gedragen hoor...En we zullen het onderwerp 'doop' maar niet aan roeren...!
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door england
Mijn dank is groot...En ik beloof me heel reformatorisch te gedragen hoor...En we zullen het onderwerp 'doop' maar niet aan roeren...!
Ja pas maar op, we plakken zo je mond af hoor!
Liever Turks dan Paaps
Plaats reactie