Kerkdienst GG Gouda

Oude Paden

Kerkdienst GG Gouda

Bericht door Oude Paden »

Weet iemand of de kerkdienst van vanavond in de nieuwe GG kerk in Gouda wordt uitgezonden? (bijv via audioserver?)
Johannes 3:16

Re: Kerkdienst GG Gouda

Bericht door Johannes 3:16 »

Oude Paden schreef:Weet iemand of de kerkdienst van vanavond in de nieuwe GG kerk in Gouda wordt uitgezonden? (bijv via audioserver?)
Nee, de GG van Gouda zendt niet uit via het internet.

Kun je niet gewoon heengaan dan? Volgens mij is het in de buurt...
accoord

Bericht door accoord »

Hoe gaat het trouwens met de fusie tussen de beide gereformeerde gemeenten in Gouda (ook in Nederland gelegen trouwens, zoewel in en uit het rekverband). Er heeft al één ouderling de overstap gemaakt, begreep ik. 't Is de hopen dat hij het figuur van het schaap mag uitdragen. Ik bedoel het eerste schaap wat over de dam gaat....
refo

Bericht door refo »

accoord schreef:Hoe gaat het trouwens met de fusie tussen de beide gereformeerde gemeenten in Gouda (ook in Nederland gelegen trouwens, zoewel in en uit het rekverband). Er heeft al één ouderling de overstap gemaakt, begreep ik. 't Is de hopen dat hij het figuur van het schaap mag uitdragen. Ik bedoel het eerste schaap wat over de dam gaat....
Dit is hier ondanks de overeenkomsten in namen van de kerkverbanden volledig off topic.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Oude Paden

Bericht door Oude Paden »

Wel een duffe fout...........

Vandaag in de krant een rectificatie in 't was anders:
De openingsdienst van de GG Gouda was niet vandaag maar gisteren.
Handig voor de mensen die vanavond naar de dienst wilden.....

Maar ja fouten zijn menselijk :langue
Ander

Bericht door Ander »

accoord schreef:Hoe gaat het trouwens met de fusie tussen de beide gereformeerde gemeenten in Gouda (ook in Nederland gelegen trouwens, zoewel in en uit het rekverband). Er heeft al één ouderling de overstap gemaakt, begreep ik. 't Is de hopen dat hij het figuur van het schaap mag uitdragen. Ik bedoel het eerste schaap wat over de dam gaat....
:quoi
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Oude Paden schreef:Wel een duffe fout...........

Vandaag in de krant een rectificatie in 't was anders:
De openingsdienst van de GG Gouda was niet vandaag maar gisteren.
Handig voor de mensen die vanavond naar de dienst wilden.....

Maar ja fouten zijn menselijk :langue
ach, wie weet, misschien wel opzettelijk fout: alle nieuwsgierigen vissen nu achter het net, en de eigen mensen wisten toch wel dat 't gisteren was :slurp
~~Soli Deo Gloria~~
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Misschien kan dit topic gesloten worden? Het lijkt me dat er geen informatie meer komen gaat mbt de kerkdienst, die toch al geweest is.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Wilma van den Berg schreef:Misschien kan dit topic gesloten worden? Het lijkt me dat er geen informatie meer komen gaat mbt de kerkdienst, die toch al geweest is.
Informatie mbt de kerkdienst zal er niet meer komen, maar misschien nog wel informatie nav de kerkdienst. Het zou wel wat jammer zijn als we voorafgaand aan een kerkdienst meer te vertellen hebben over die dienst dan na afloop. (Overigens absoluut niet persoonlijk bedoeld, WvdB)
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Wilma van den Berg schreef:Misschien kan dit topic gesloten worden? Het lijkt me dat er geen informatie meer komen gaat mbt de kerkdienst, die toch al geweest is.
Word je zenuwachtig van openstaande niet-gebruikte topics? :)
ToTo

Bericht door ToTo »

over fusie van de beide ger gem in ned het schaap dat al gegaan is misschien wel een zwart schaap. :
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

ToTo schreef:over fusie van de beide ger gem in ned het schaap dat al gegaan is misschien wel een zwart schaap. :
Welkom ToTo.
Misschien kun je iets meer aandacht besteden aan je posts, zoals het gebruik van hoofdletters en punten en zo? ;)
albion

Bericht door albion »

ToTo schreef:over fusie van de beide ger gem in ned het schaap dat al gegaan is misschien wel een zwart schaap. :

Ds. Van der Poel keek altijd uit naar dat 'zwarte schaap' want dat was hij in zijn bevinding.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ander

Bericht door Ander »

Als ik het goed begrijp is er een Goudse ouderling naar een andere gemeente gegaan? Wat is de rechte informatie hierover? 'k Ben nogal nieuwsgierig aangelegd, als het over Gouda gaat. :hum
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Ander schreef:
Als ik het goed begrijp is er een Goudse ouderling naar een andere gemeente gegaan? Wat is de rechte informatie hierover? 'k Ben nogal nieuwsgierig aangelegd, als het over Gouda gaat. :hum
Het lijkt me verstandig om dat per PB te doen.
Gesloten