Kerkdienst GG Gouda
Kerkdienst GG Gouda
Weet iemand of de kerkdienst van vanavond in de nieuwe GG kerk in Gouda wordt uitgezonden? (bijv via audioserver?)
-
Re: Kerkdienst GG Gouda
Nee, de GG van Gouda zendt niet uit via het internet.Oude Paden schreef:Weet iemand of de kerkdienst van vanavond in de nieuwe GG kerk in Gouda wordt uitgezonden? (bijv via audioserver?)
Kun je niet gewoon heengaan dan? Volgens mij is het in de buurt...
Hoe gaat het trouwens met de fusie tussen de beide gereformeerde gemeenten in Gouda (ook in Nederland gelegen trouwens, zoewel in en uit het rekverband). Er heeft al één ouderling de overstap gemaakt, begreep ik. 't Is de hopen dat hij het figuur van het schaap mag uitdragen. Ik bedoel het eerste schaap wat over de dam gaat....
Dit is hier ondanks de overeenkomsten in namen van de kerkverbanden volledig off topic.accoord schreef:Hoe gaat het trouwens met de fusie tussen de beide gereformeerde gemeenten in Gouda (ook in Nederland gelegen trouwens, zoewel in en uit het rekverband). Er heeft al één ouderling de overstap gemaakt, begreep ik. 't Is de hopen dat hij het figuur van het schaap mag uitdragen. Ik bedoel het eerste schaap wat over de dam gaat....
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Wel een duffe fout...........
Vandaag in de krant een rectificatie in 't was anders:
De openingsdienst van de GG Gouda was niet vandaag maar gisteren.
Handig voor de mensen die vanavond naar de dienst wilden.....
Maar ja fouten zijn menselijk

accoord schreef:Hoe gaat het trouwens met de fusie tussen de beide gereformeerde gemeenten in Gouda (ook in Nederland gelegen trouwens, zoewel in en uit het rekverband). Er heeft al één ouderling de overstap gemaakt, begreep ik. 't Is de hopen dat hij het figuur van het schaap mag uitdragen. Ik bedoel het eerste schaap wat over de dam gaat....

ach, wie weet, misschien wel opzettelijk fout: alle nieuwsgierigen vissen nu achter het net, en de eigen mensen wisten toch wel dat 't gisteren wasOude Paden schreef:Wel een duffe fout...........

~~Soli Deo Gloria~~
- Wilma van den Berg
Misschien kan dit topic gesloten worden? Het lijkt me dat er geen informatie meer komen gaat mbt de kerkdienst, die toch al geweest is.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Informatie mbt de kerkdienst zal er niet meer komen, maar misschien nog wel informatie nav de kerkdienst. Het zou wel wat jammer zijn als we voorafgaand aan een kerkdienst meer te vertellen hebben over die dienst dan na afloop. (Overigens absoluut niet persoonlijk bedoeld, WvdB)Wilma van den Berg schreef:Misschien kan dit topic gesloten worden? Het lijkt me dat er geen informatie meer komen gaat mbt de kerkdienst, die toch al geweest is.
Word je zenuwachtig van openstaande niet-gebruikte topics?Wilma van den Berg schreef:Misschien kan dit topic gesloten worden? Het lijkt me dat er geen informatie meer komen gaat mbt de kerkdienst, die toch al geweest is.

over fusie van de beide ger gem in ned het schaap dat al gegaan is misschien wel een zwart schaap. :
Welkom ToTo.ToTo schreef:over fusie van de beide ger gem in ned het schaap dat al gegaan is misschien wel een zwart schaap. :
Misschien kun je iets meer aandacht besteden aan je posts, zoals het gebruik van hoofdletters en punten en zo?

ToTo schreef:over fusie van de beide ger gem in ned het schaap dat al gegaan is misschien wel een zwart schaap. :
Ds. Van der Poel keek altijd uit naar dat 'zwarte schaap' want dat was hij in zijn bevinding.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Als ik het goed begrijp is er een Goudse ouderling naar een andere gemeente gegaan? Wat is de rechte informatie hierover? 'k Ben nogal nieuwsgierig aangelegd, als het over Gouda gaat.ToTo schreef:over fusie van de beide ger gem in ned het schaap dat al gegaan is misschien wel een zwart schaap. :

Het lijkt me verstandig om dat per PB te doen.Ander schreef:Als ik het goed begrijp is er een Goudse ouderling naar een andere gemeente gegaan? Wat is de rechte informatie hierover? 'k Ben nogal nieuwsgierig aangelegd, als het over Gouda gaat.ToTo schreef:over fusie van de beide ger gem in ned het schaap dat al gegaan is misschien wel een zwart schaap. :