Rens is alweer terug???Rens schreef:Ik kom nét terug van een ritje v.v. Anjum..............
tsssssssssssssssssss, wát een kou zeg (en een smerige miezerregen)....het lijkt wel of het vriest (bij een straffe zw-wind kracht 5) op zo'n scoot.......ik héb me toch een hoofdpijn gekregen onderweg, gewoon niet leuk meer.....en tóch geeft de thermometer in Anjum 6 graden + aan......
Wat doen we vandaag? [3]
Re: Wat doen we vandaag? [3]
En onderweg de forumregels weer ondertekend?Rens schreef:Ik kom nét terug van een ritje v.v. Anjum..............
tsssssssssssssssssss, wát een kou zeg (en een smerige miezerregen)....het lijkt wel of het vriest (bij een straffe zw-wind kracht 5) op zo'n scoot.......ik héb me toch een hoofdpijn gekregen onderweg, gewoon niet leuk meer.....en tóch geeft de thermometer in Anjum 6 graden + aan......
is t voor de wintermaanden niks als je eens in de maand (of eens in de twee weken ofzo) albert.nl laat voorrijden met de houdbare spullen? Dat scheelt een hoop gesjouw, verkoudheden, hoofdpijnen en moeite. Ze brengen het tot in je keuken...Rens schreef:Ik kom nét terug van een ritje v.v. Anjum..............
- Wilma van den Berg
Vandaag een lange reis achter de rug door allerlei werkzaamheden aan van alles, verder is het de planning het een en ander op te halen, boodschapjes te doen, wat dingen voor morgen te doen en even bijlezen op RF
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Heb je die gele auto niet meer?Rens schreef:Ik kom nét terug van een ritje v.v. Anjum..............
Àlbert brengt niet in Moddergat.........................Zita schreef:is t voor de wintermaanden niks als je eens in de maand (of eens in de twee weken ofzo) albert.nl laat voorrijden met de houdbare spullen? Dat scheelt een hoop gesjouw, verkoudheden, hoofdpijnen en moeite. Ze brengen het tot in je keuken...Rens schreef:Ik kom nét terug van een ritje v.v. Anjum..............
Voor het overige: m'n Amica, daarvan is de versnellingsbak naar de vaantjes...............
en já, de zaken zijn weer ondertekend..........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Je moet ook halverwege het traject Moddergat-Dokkum een keertje opschakelen.Rens schreef:Voor het overige: m'n Amica, daarvan is de versnellingsbak naar de vaantjes...............

dat ding heeft alleen maar een vóór- en een áchteruit..............Tiberius schreef:Je moet ook halverwege het traject Moddergat-Dokkum een keertje opschakelen.Rens schreef:Voor het overige: m'n Amica, daarvan is de versnellingsbak naar de vaantjes...............
Moderatorbericht:
hen nét even 2 uurtjes bijgeslapen.......da's het voordeel van het altijd "vakantie" hebben: ik ben vrij om te doen zo het me uitkomt......
maar oh wat had ik graag normaal kunnen werken.........................................
maar oh wat had ik graag normaal kunnen werken.........................................
Moderatorbericht:
Ok, dus je had het al een keer geprobeerd?Rens schreef:dat ding heeft alleen maar een vóór- en een áchteruit..............Tiberius schreef:Je moet ook halverwege het traject Moddergat-Dokkum een keertje opschakelen.Rens schreef:Voor het overige: m'n Amica, daarvan is de versnellingsbak naar de vaantjes...............
- Wilma van den Berg
Een heleboel spullen proberen snel op te ruimen, koffiedrinken en dan de Veluwe onveilig maken 

gepland programma:
- huishouden
-oudermorgen (even een half uurtje bij Jetje in de klas kijken)
-huishouden
-vanmiddag om een uur of 3 ofzo, met mn moeder naar Breda, om gezelllig ergens te gaan eten, en vervolgens te gaan shoppen bij een winkel die vanavond uitverkoop koopavond houdt!
-en daarna.. heerlijk naar bed.. tjonge heb ik nu al zin in
- huishouden
-oudermorgen (even een half uurtje bij Jetje in de klas kijken)
-huishouden
-vanmiddag om een uur of 3 ofzo, met mn moeder naar Breda, om gezelllig ergens te gaan eten, en vervolgens te gaan shoppen bij een winkel die vanavond uitverkoop koopavond houdt!
-en daarna.. heerlijk naar bed.. tjonge heb ik nu al zin in

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
kom even langs................ (als je in/bij/langs Nunspeet komt)Wilma van den Berg schreef:Een heleboel spullen proberen snel op te ruimen, koffiedrinken en dan de Veluwe onveilig maken
Ik werk vandaag, vanmorgen spreekuur en vanmiddag gewoon mijn afspraken afwerken....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:kom even langs................ (als je in/bij/langs Nunspeet komt)Wilma van den Berg schreef:Een heleboel spullen proberen snel op te ruimen, koffiedrinken en dan de Veluwe onveilig maken

die martha..
eerst met een bezwaard gevoel werken en forummen, en nu wordt het al.. forummers uitnodigen op het werk

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Wilma van den Berg
Hartelijk dank voor je uitnodiging. Leuk! Waar werk je precies? Helaas ben ik vandaag niet in de gelegenheid om langs te komen maar ik hoop het zeker een keertje te doen, oke?MarthaMartha schreef:kom even langs................ (als je in/bij/langs Nunspeet komt)Wilma van den Berg schreef:Een heleboel spullen proberen snel op te ruimen, koffiedrinken en dan de Veluwe onveilig maken
Ik werk vandaag, vanmorgen spreekuur en vanmiddag gewoon mijn afspraken afwerken....