Hier is er een van een stoom veerboot tussen Dordt en Zwijndrecht:

heel mooi! Net vakantie!MarthaMartha schreef:prachtig!!!Paoli schreef:Ja, gebouwd in 1996.
Ziet er super mooi uit!!!MarthaMartha schreef:prachtig!!!Paoli schreef:Ja, gebouwd in 1996.
WááaátPaoli schreef:Van de andere kant gezien:
Je wordt ook wel in verzoeking geleid zo....Jongere schreef:Gij zult niet begeren uws naasten huis.
Al deed ik dat zojuist.
O ja?Lassie schreef:hehe, er zit echt wel een addertje onder het gras heur.......
jvdg schreef:O ja?Lassie schreef:hehe, er zit echt wel een addertje onder het gras heur.......
Ik heb geen idee.
oeps, da's wel eerlijkJongere schreef:Gij zult niet begeren uws naasten huis.
Al deed ik dat zojuist.
lijkt me super.....JolandaOudshoorn schreef:MM je haalt me de woorden uit mijn mond. Wat dacht je, zullen we samen een bezoekje brengen in het kader dat we ook onze "verre" forumgenoten moeten hebben ontmoet?? (gaan we direct langs Margriet en Bert)
Waarom samen?MarthaMartha schreef:lijkt me super.....JolandaOudshoorn schreef:MM je haalt me de woorden uit mijn mond. Wat dacht je, zullen we samen een bezoekje brengen in het kader dat we ook onze "verre" forumgenoten moeten hebben ontmoet?? (gaan we direct langs Margriet en Bert)
gaarne..............jvdg schreef:Waarom samen?MarthaMartha schreef:lijkt me super.....JolandaOudshoorn schreef:MM je haalt me de woorden uit mijn mond. Wat dacht je, zullen we samen een bezoekje brengen in het kader dat we ook onze "verre" forumgenoten moeten hebben ontmoet?? (gaan we direct langs Margriet en Bert)
Mogen wij niet mee soms.
En er moeten zeker een aantal mods mee om ook daar toezicht te houden.
Op straffe van banning.