Wat lief!zusterelly schreef:Aan judith: sterkte met de tentamens ,met het wokken vanavond, en met![]()
![]()
![]()
Dankjewel

Wat lief!zusterelly schreef:Aan judith: sterkte met de tentamens ,met het wokken vanavond, en met![]()
![]()
![]()
MarthaMartha schreef:aan dankdag, hoe heerlijk het was.
kon je maar gewoon stilletjes in de kerk blijven zitten......
Van harte Gods zegen, Zijn hulp, nabijheid en wijsheid toegebeden!Ariene schreef:aan een leeg vat waar veel uit gehaald wordt en moet worden tot hulp van anderen.
dat ik vertrouw dat dat lege vat gevuld mag worden met wijsheid van Boven zodat Hij de eer mag krijgen.
was ik dat?Rens schreef:Dat ik er nu wat spijt van heb dat ik nu bijna een jaar terug iets gratis voor nop en voor niks aan iemand kado heb gedaan omdat ik het niet mee kon nemen naar Moddergat...............................
zéker weten dat JIJ dat NIET was............................Lassie schreef:was ik dat?Rens schreef:Dat ik er nu wat spijt van heb dat ik nu bijna een jaar terug iets gratis voor nop en voor niks aan iemand kado heb gedaan omdat ik het niet mee kon nemen naar Moddergat...............................
lief van je!!Lassie schreef:
Ik denk aan zoontje van Helma!
.
judith schreef: En...dat ik niet uit bed kon komen vanmorgen.....echt erg gewoon....
Das ook vroeg! Doe maar rustig aan!helma schreef:judith schreef: En...dat ik niet uit bed kon komen vanmorgen.....echt erg gewoon....
dat gevoel had ik ook vanmorgen![]()
k heb het kwart over een zien worden en half zes was ik weer wakker doordat er ergens wat viel (?)
als je dan weet dat om vijf voor zes je wekker gaat val je ook niet meer in slaap![]()
Mezelf ernstig toegesproken om 5 voor 6 en er toch maar uitgegaan
goed zo helma, dapper dat je er toch bent uitgegaan!helma schreef:judith schreef: En...dat ik niet uit bed kon komen vanmorgen.....echt erg gewoon....
dat gevoel had ik ook vanmorgen![]()
k heb het kwart over een zien worden en half zes was ik weer wakker doordat er ergens wat viel (?)
als je dan weet dat om vijf voor zes je wekker gaat val je ook niet meer in slaap![]()
Mezelf ernstig toegesproken om 5 voor 6 en er toch maar uitgegaan