Vanmiddag ook nog gezien in mijn postwijk, lekker nat gewordenMarthaMartha schreef:hagelstenen...

Vanmiddag ook nog gezien in mijn postwijk, lekker nat gewordenMarthaMartha schreef:hagelstenen...
Zet je zonnebril af!-DIA- schreef:Ik zie een dikke duisternis...
De natuur laat nu zien hoe het nu in de kerk gesteld is...
-DIA-
Zo dik is die duisternis niet hoor: het is bijna volle maan.-DIA- schreef:Ik zie een dikke duisternis...
-DIA-
Is het zo donker bij jullie?-DIA- schreef:Ik zie een dikke duisternis...
-DIA-
Over het algemeen genomen... Ook in R.-Noord ja, daar is het ook niet meer wat ik nog meegemaakt heb... Er is (als ik het goed zie) geen kerk die dat oordeel ontgaat...Hendrikus schreef:Is het zo donker bij jullie?-DIA- schreef:Ik zie een dikke duisternis...
-DIA-
En als je dan bedenkt dat:-DIA- schreef:Over het algemeen genomen... Ook in R.-Noord ja, daar is het ook niet meer wat ik nog meegemaakt heb... Er is (als ik het goed zie) geen kerk die dat oordeel ontgaat...Hendrikus schreef:Is het zo donker bij jullie?-DIA- schreef:Ik zie een dikke duisternis...
-DIA-
-DIA-
Dat is waar...Oude-Waarheidcitaat schreef:
En als je dan bedenkt dat:
Wij hebben God op het hoogst misdaan , wij zijn van het heilspoor afgegaan,
ja wij en onze vaderen tevens,
Dan is het nog een wonder dat de HEERE de kandelaar van Zijn Woord nog niet heeft weggenomen.
Ja, dat is het Tib!Tiberius schreef:Zo dik is die duisternis niet hoor: het is bijna volle maan.-DIA- schreef:Ik zie een dikke duisternis...
-DIA-
Als ik naar buiten kijk, staat er een getuige trouw te schitteren in mijn ogen.
O grote Christus, eeuwig licht!-DIA- schreef:Ik zie een dikke duisternis...
-DIA-
Mooi gezegd. Dan kan het hart vol zijn van......Tiberius schreef:Zo dik is die duisternis niet hoor: het is bijna volle maan.-DIA- schreef:Ik zie een dikke duisternis...
-DIA-
Als ik naar buiten kijk, staat er een getuige trouw te schitteren in mijn ogen.
Sterkte Rens, ja het weer zal wel niet beter worden. Als het maar droog blijft, vind ik het best!Rens schreef:een dik grijs wolkenpak, maar het is droog én heel erg winderig, kracht 5......helaas 96% luchtvochtigheid