wij gaan straks ff naar een vriendin..... die ff tijdelijk bij haar ouders woont.
Fijne avond gewenst hoor!Lassie schreef:hihi...
wij gaan straks ff naar een vriendin..... die ff tijdelijk bij haar ouders woont.
Wat eem drukte nog joh! Succes! enne, zet onderaan je planning.. lekker met een glas wijn genieten van de gedane arbeid, kaarsje aan!albion schreef:Ik zit te knikkebollen achter de pc. Te laat naar bed, te vroeg op.
Op het ogenblik ben ik iets aan het tikken waar ik bijna klaar mee ben, maar nu moet ik ook nog
alles na gaan kijken op komma's, punten, teksten goed geciteerd, alinea's, woorden goed overgenomen etc.
(96 bladzijden).
Daarna nog het huis doen, en mijn schoolwerk op orde maken. En er is nog zoveel andere dingen te doen....
- strijken
- de tuin winterklaar maken
- ramen zemen, buitenboel doen
- garage opruimen ('t is weer hard nodig!)
maar we gaan eerst een planning maken, dan kom ik er wel door heen
Ik liep in de Albert Heijn... Tot mijn verdrietMarthaMartha schreef:Ik was in A'foort, half uur in het restauratn gezeten, geen (bekende) rf-ers gezien ...
Mister, waar zat je?
Ukkel..... had ik je het excuus in handen gegeven om niet naar AH te hoeven.... en wat doet ie?Mister schreef:Ik liep in de Albert Heijn... Tot mijn verdrietMarthaMartha schreef:Ik was in A'foort, half uur in het restauratn gezeten, geen (bekende) rf-ers gezien ...
Mister, waar zat je?
Die wijn begint ook verslavende vormen aan te nemen.henriët schreef:Wat eem drukte nog joh! Succes! enne, zet onderaan je planning.. lekker met een glas wijn genieten van de gedane arbeid, kaarsje aan!albion schreef:Ik zit te knikkebollen achter de pc. Te laat naar bed, te vroeg op.
Op het ogenblik ben ik iets aan het tikken waar ik bijna klaar mee ben, maar nu moet ik ook nog
alles na gaan kijken op komma's, punten, teksten goed geciteerd, alinea's, woorden goed overgenomen etc.
(96 bladzijden).
Daarna nog het huis doen, en mijn schoolwerk op orde maken. En er is nog zoveel andere dingen te doen....
- strijken
- de tuin winterklaar maken
- ramen zemen, buitenboel doen
- garage opruimen ('t is weer hard nodig!)
maar we gaan eerst een planning maken, dan kom ik er wel door heen
Tiberius schreef: Overigens is het laatste punt op de planning altijd "nieuwe planning opstellen".