Wat doen we vandaag? [3]
- JolandaOudshoorn
Re: Wat doen we vandaag? [3]
huishouden, klei ophalen, gebedsgroep, gemeenteavond.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Vanmorgen wat liefde geven aan mijn dochter en het dochtertje van mijn vriendin.
Vanmiddag even boodschappen doen ( mam, de hagelslag is òòòòòppp ) en naar het GGZ
Vanavond vergadering van ons kerkelijk project "dienend getuigen & getuigend dienen"
Vanmiddag even boodschappen doen ( mam, de hagelslag is òòòòòppp ) en naar het GGZ
Vanavond vergadering van ons kerkelijk project "dienend getuigen & getuigend dienen"
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
- MarthaMartha
vanmorgen: gebedsgroep (was weer goed!)
vanmiddag: slapen!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
vrij vandaagMarthaMartha schreef:vanmorgen: gebedsgroep (was weer goed!)

- MarthaMartha
ja, elke donderdag ben ik vrij...... heerlijkGijs83 schreef:vrij vandaagMarthaMartha schreef:vanmorgen: gebedsgroep (was weer goed!)
nou ja, vrij..... de was, de boodschappen, mijn huis schoon, en nog legio dingen te doen natuurlijk zoals een keurige huisvrouw dat betaamt......
Ik begin normaal om 2 uur met mijn werk. Voor de middag doe ik het huishouden, afgewisseld met wat ontspannde dingen zoals hier wat berichtjes plaatsen...
-DIA SPORA-
-DIA SPORA-
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- MarthaMartha
om 2 uur? elke dag? en tot hoe laat moet je dan?-DIA- schreef:Ik begin normaal om 2 uur met mijn werk. Voor de middag doe ik het huishouden, afgewisseld met wat ontspannde dingen zoals hier wat berichtjes plaatsen...
-DIA SPORA-
Van 2 tot 5. Het is ook geen volledige baan, ik heb daarbij nog eenMarthaMartha schreef:om 2 uur? elke dag? en tot hoe laat moet je dan?-DIA- schreef:Ik begin normaal om 2 uur met mijn werk. Voor de middag doe ik het huishouden, afgewisseld met wat ontspannde dingen zoals hier wat berichtjes plaatsen...
-DIA SPORA-
uitkering...
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- MarthaMartha
ohw, oké, ik dacht al bijna dat je alle avonden moest werken, lijkt me vreselijk-DIA- schreef:Van 2 tot 5. Het is ook geen volledige baan, ik heb daarbij nog eenMarthaMartha schreef:om 2 uur? elke dag? en tot hoe laat moet je dan?-DIA- schreef:Ik begin normaal om 2 uur met mijn werk. Voor de middag doe ik het huishouden, afgewisseld met wat ontspannde dingen zoals hier wat berichtjes plaatsen...
-DIA SPORA-
uitkering...

van 2 tot 5 is inderdaad heerlijk als je dan elke morgen wat kunt rommelen in huis.
MarthaMartha schreef:vanmorgen: gebedsgroep (was weer goed!)
- MarthaMartha
helma schreef:MarthaMartha schreef:vanmorgen: gebedsgroep (was weer goed!)

vandaag enkele telefoongesprekken gevoerd, waarvan drie met een inhoudelijk bevredigende inhoud. voorts met de uwv gebeld, en dat gaf voor komende betaalmaand een geruststellend beeld te zien.
aan het begin van de middag de kamer gezogen, en aan het einde van de middag een groot aantal boeken ingeruimd in de wandkast.
ben nu zo ongeveer uitgewoond.....
aan het begin van de middag de kamer gezogen, en aan het einde van de middag een groot aantal boeken ingeruimd in de wandkast.
ben nu zo ongeveer uitgewoond.....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Ik ga zó even, in de vrieskou hier (-5), Puck uitlaten, en dan om 8 uur naar de huisarts een recept afgeven, en dan dóór naar Dokkum voor wat boodschappen bij de Aldi...een ritje van bij elkaar zo'n 30 km op de scoot......
berekoud, maar ik heb thermisch ondergoed aan, en een héle dik winterjack, dus het zal uiteindelijk neerkomen op stéénkoude handen.....
berekoud, maar ik heb thermisch ondergoed aan, en een héle dik winterjack, dus het zal uiteindelijk neerkomen op stéénkoude handen.....
Moderatorbericht:
Bestaan er geen thermische handschoenen?
zo eerst bij de buurvrouw een bakje koffie doen tot 9 uur
dan hard aan t werk
vanmiddag is mijn man lekker vrij; (maar hij moet helaas morgen de hele dag werken)
dus daar moet ik vanmiddag even van genieten
dan hard aan t werk
vanmiddag is mijn man lekker vrij; (maar hij moet helaas morgen de hele dag werken)
dus daar moet ik vanmiddag even van genieten