Wat doen we vandaag? [3]
Re: Wat doen we vandaag? [3]
eerst heerlijk uitgeslapen, toen ontbeten, beetje gecompjoeterd, aangekleed, kadootje wezen kopen voor schoonpa, straks de boodschappen in huis halen, dan naar m'n ouders toe uit eten, lekker na tafelen, en vanavond heerlijk samen zijn, KLOK ACHTERUITZETTEN, naar bed.
Morgen: kerken in veenendaal, s'avonds de laatste avond over Liefde is... (huwelijk en sexualiteit).
Morgen: kerken in veenendaal, s'avonds de laatste avond over Liefde is... (huwelijk en sexualiteit).
Ik denk, dat je juist een 1 uur korter kunt, wan de klok word ACHTERUITGEZET of je moet zo vroeg naar de bed gaan, dat je het inhaalt.MarthaMartha schreef:uitslapen, ontbijten (met Jesse duurt dat ook een half uur), vanwege het lekkere weer in de tuin wat snoeiwerk gedaan -zucht steun kreun- koffie gedronken, nu zo boodschappen doen, vanmiddag in huis aan de gang, misschien nog iets leuks doen, eten, Jesse in bad, zoon van Helma komt vanavond ook tot morgenavond, oh ja, dat bed moet ik nog even opmaken. vanavond op tijd naar bed en dan heerlijk een uur langer slapen vannacht!
Ik vanmorgen eerst uitgeslapen(voor zover je dat kon noemen, want ik had slecht geslapen vannacht. Ik voelde me nl. helemaal niet lekker: pijn en een heel licht gevoel, bijna flauwvallen, heb ik wel eerder gehad. Waarschijnlijk met combinatie van factoren te maken). Nog naar de bibliotheek geweest, vanmiddag mijn postwijk weer gedaan. Vanavond heb ik besloten om thuis te blijven. Ik wilde eerst naar de Bosrandclub in Wekerom, maar gezien wat vannacht gepasseerd is leek me dat niet verantwoord.
Wat zal jij vroeg in de kerk zitten morgen...Gijs83 schreef:Ik denk, dat je juist een 1 uur korter kunt, wan de klok word ACHTERUITGEZET of je moet zo vroeg naar de bed gaan, dat je het inhaalt.
- MarthaMartha
het uur wat je de klok achteruit zet kun je dus extra slapen.....Gijs83 schreef: Ik denk, dat je juist een 1 uur korter kunt, wan de klok word ACHTERUITGEZET of je moet zo vroeg naar de bed gaan, dat je het inhaalt.
oh oh .... ben je zo van mij geschrokkenGijs83 schreef: Ik vanmorgen eerst uitgeslapen(voor zover je dat kon noemen, want ik had slecht geslapen vannacht. Ik voelde me nl. helemaal niet lekker: pijn en een heel licht gevoel, bijna flauwvallen, heb ik wel eerder gehad. Waarschijnlijk met combinatie van factoren te maken).

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef: zoon van Helma komt vanavond ook tot morgenavond, oh ja, dat bed moet ik nog even opmaken. vanavond op tijd naar bed en dan heerlijk een uur langer slapen vannacht!

ik dach alleen een daggie
nou ja, goed dat ik nog ff t forum lees

- Wilma van den Berg
Vandaag naar een studiedag over de Puriteinen geweest (echt schitterend), vanavond nog even gewandeld en het een en ander gelezen. Nu de laatste berichten doorlezen (ben denk ik een week niet op het forum, vanaf nu)
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- MarthaMartha
Uhm.... oh... vanavond na zijn etentje..... (mag het???)helma schreef:MarthaMartha schreef: zoon van Helma komt vanavond ook tot morgenavond, oh ja, dat bed moet ik nog even opmaken. vanavond op tijd naar bed en dan heerlijk een uur langer slapen vannacht!
gaat-ie bij jou slapen??
ik dach alleen een daggie
nou ja, goed dat ik nog ff t forum lees

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
koffer + tassen inpakken, boodschappen doen, was opvouwen en ondertussen eten en dan richting ons vakantieoord.

vandaag wasdag
en tussendoor twee verjaardagen

- JolandaOudshoorn
hier ook wassen en opruimen.
Vanavond naar een informatieavond van de PSZ over opvoeding.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Werk.
Vanavond even het chinees buffet betalen.
Verder zie ik het nog wel
Vanavond even het chinees buffet betalen.
Verder zie ik het nog wel
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
PSZJolandaOudshoorn schreef:hier ook wassen en opruimen.

Ik heb vanmorgen eerst uitgeslapen, voel me nu toch wel best fit! Om half elf is mijn jobcoach even langs met de vraag of ik ook een SFB-status(SFB=Structureel Functioneel Beperkt) heb gehad, waarschijnlijk niet, maar dat moet ik nog even uitzoeken. Nog even langs het postkantoor geweest, vanmiddag mijn maandagmiddagwijk doen. Vanavond heb ik nog orgelles.
PeuterSpeelZaal. 

Gijs dacht misschien dat die P iets met postbodes te maken had?Lassie schreef:PeuterSpeelZaal.
~~Soli Deo Gloria~~
Hoe is het met je zonen?helma schreef:vandaag wasdag![]()
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?