Silverlight

Silverlight werkt in mijn browser

Ja, Silverlight werkt zonder problemen
6
67%
Silverlight werkt, maar niet zonder problemen
0
Geen stemmen
Nee, Silverlight werkt bij mij niet
3
33%
 
Totaal aantal stemmen: 9

Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Re: Silverlight

Bericht door memento »

Hier, onder Ubuntu 8.10, doet ie t niet.
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Re: Silverlight

Bericht door wim »

memento schreef:Hier, onder Ubuntu 8.10, doet ie t niet.
Waarschijnlijk heb je dan Moonlight nodig. Ik weet niet of ze al zover zijn dat Silverlight 2 ondersteund wordt.
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Re: Silverlight

Bericht door jvdg »

In dit topic worden zaken besproken die mijn verstand verre te boven gaan. :bobo

Voor de geplaatste postings neem ik dan ook geen enkele verantwoordelijkheid. :) :yahoo
Gebruikersavatar
Gian
Berichten: 6328
Lid geworden op: 27 nov 2004, 21:24

Re: Silverlight

Bericht door Gian »

wat is het voordeel van silverlight? Ik klik altijd gewoon op wmp en anders vind mn pc wel een ander programma om iets af te spelen.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangwekkend deel het elimineren van traditioneel-theologische en hermeneutische contradicties.
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Re: Silverlight

Bericht door wim »

Gian schreef:wat is het voordeel van silverlight? Ik klik altijd gewoon op wmp en anders vind mn pc wel een ander programma om iets af te spelen.
Het heeft niets met WMP te maken. Silverlight zorgt er voor dat je softwareprogramma's in je browser kunt draaien.
Er is vooral voordeel voor ontwikkelaars die al bekend zijn met .NET (en dat zijn er inmiddels heel veel). Die kunnen Flash-achtige programmaatjes maken, gebruikmakend van het voor hun vertrouwde .NET platform.

Een websitebezoeker hoort er weinig van te merken (alleen de eerste keer moet Silverlight geinstalleerd worden). Je zult hooguit wat vaker websites tegen komen die er wat 'dynamischer' uitzien.
Kijk bijvoorbeeld op de volgende 'showcase': http://spinawards.amercom.nl/silverlight/default.html
Hier kun je een Flash site vergelijken met een Silverlight site.
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Re: Silverlight

Bericht door wim »

jvdg schreef:In dit topic worden zaken besproken die mijn verstand verre te boven gaan. :bobo

Voor de geplaatste postings neem ik dan ook geen enkele verantwoordelijkheid. :) :yahoo
Ach, het is nog niet zo ingewikkeld (geworden) als de doorsnee theologische discussie.
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Re: Silverlight

Bericht door jvdg »

wim schreef:
jvdg schreef:In dit topic worden zaken besproken die mijn verstand verre te boven gaan. :bobo

Voor de geplaatste postings neem ik dan ook geen enkele verantwoordelijkheid. :) :yahoo
Ach, het is nog niet zo ingewikkeld (geworden) als de doorsnee theologische discussie.
Ja, dat is waar, maar dan weet ik tenminste wáár "ze" het over hebben. :huhu
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Silverlight

Bericht door MarthaMartha »

jvdg schreef:
wim schreef:
jvdg schreef:In dit topic worden zaken besproken die mijn verstand verre te boven gaan. :bobo

Voor de geplaatste postings neem ik dan ook geen enkele verantwoordelijkheid. :) :yahoo
Ach, het is nog niet zo ingewikkeld (geworden) als de doorsnee theologische discussie.
Ja, dat is waar, maar dan weet ik tenminste wáár "ze" het over hebben. :huhu
me too :haha
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Plaats reactie