jaaaaaaa, goed geradenMarthaMartha schreef:ooooooooooooooooooooooooohhhh.... jij was die andere h die Jolanda ging ontmoeten......hmprff schreef:Helma en Jolanda met hun kids

jaaaaaaa, goed geradenMarthaMartha schreef:ooooooooooooooooooooooooohhhh.... jij was die andere h die Jolanda ging ontmoeten......hmprff schreef:Helma en Jolanda met hun kids
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa had nou maar vrij genomenMarthaMartha schreef:ooooooooooooooooooooooooohhhh.... jij was die andere h die Jolanda ging ontmoeten......hmprff schreef:Helma en Jolanda met hun kids
mmmmm............ hier word ik nieuwsgierig van.....JolandaOudshoorn schreef:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa had nou maar vrij genomenMarthaMartha schreef:ooooooooooooooooooooooooohhhh.... jij was die andere h die Jolanda ging ontmoeten......hmprff schreef:Helma en Jolanda met hun kidsMaar ik heb iets voor je achter gelaten, hoor, dus ga maar snel een keer naar Helma. Volgens mij heeft Katja ook nog iets ontzettends leuks!!!! (aks jij dat niet wil hebben, wil ik het wel
!!!)
Graag gedaan. Ik ben het volledig met je eens: hartelijk dank voor alleshenriët schreef:Wilma,
voor haar aanwezigheid bij ons thuis, ik vond het erg fijn!
Lassie schreef:henriet en mariaw... thanks voor jullie ideen,tips en adviezen
henriët schreef:Lassie schreef:henriet en mariaw... thanks voor jullie ideen,tips en adviezen![]()
![]()
sterkte!
Ariene schreef:De kasteelheer voor de moeite!!
't was waardevol voor mij persoonlijk, maar zeker ook voor mijn onderwerp!helma schreef:Ariene schreef:De kasteelheer voor de moeite!!
ik zal het doorgeven