helma schreef:![]()
![]()

helma schreef:![]()
![]()
Stond er wel een Spakenburgse visboer op de WWHendrikus schreef:o, ik dacht dat je vis stond te bakken op de WWfluitje schreef:Het mij gelukt is om Lassie achter de computer vandaag te krijgenLassie schreef:wij afgelopen vrijdagmiddag een stroomstoring hadden
dit veroorzaakt was door een defecte kabel in bunschotenspakenburg
fluitje weer eens lekker bezig was...![]()
hij met z'n vingers eens van een kabel af moet blijven...![]()
Wel twee, je rook ze al van verre.Gijs83 schreef:Stond er wel een Spakenburgse visboer op de WWHendrikus schreef:o, ik dacht dat je vis stond te bakken op de WWfluitje schreef: Het mij gelukt is om Lassie achter de computer vandaag te krijgen![]()
Nee, maar ik las in het beursboekje dat er wel een Urker visboer(Baarssen) stond, maar van Spakenburgse heb ik niets gezien of gelezen. Wel zo'n hele grote bakker uit Spakenburg. Ik daar toch maar niets gekocht, maar het zag er allemaal wel lekker uit!Hendrikus schreef: Was je verkouden toen jij er liep?
Oeps, ik heb maar zo aangenomen dat die visboeren (het waren er twee) wel uit Bunschoten-Spakenburg zouden komen, gezien het feit dat dát de centrale gemeente was. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik ook geen beursboekje heb gezien, laat staan gelezen.Gijs83 schreef:Nee, maar ik las in het beursboekje dat er wel een Urker visboer(Baarssen) stond, maar van Spakenburgse heb ik niets gezien of gelezen. Wel zo'n hele grote bakker uit Spakenburg. Ik daar toch maar niets gekocht, maar het zag er allemaal wel lekker uit!Hendrikus schreef: Was je verkouden toen jij er liep?
waren 't geen Urkers? Sorry, ik had de twee andere quotations nog niet gelezenHendrikus schreef:
Wel twee, je rook ze al van verre.
Was je verkouden toen jij er liep?
Heerlijk. Lekker kunnen ontspannen en gezelligheid gehad/gemaakt?henriët schreef:ik nu ga zwemmen met ber10e
doeg
Fijn joh! Wat geweldig om te horen....judith schreef:..dat ik gistr avnod jeugdvereniging had en dat dat erg fijn was!!
zo, k kom net trug, ja t was enorm gezellig, en ook erg sportief, we hebben echt een x aantal baantjes gezwommenWilma van den Berg schreef:Heerlijk. Lekker kunnen ontspannen en gezelligheid gehad/gemaakt?henriët schreef:ik nu ga zwemmen met ber10e
doeg
henriët schreef:zo, k kom net trug, ja t was enorm gezellig, en ook erg sportief, we hebben echt een x aantal baantjes gezwommenWilma van den Berg schreef:Heerlijk. Lekker kunnen ontspannen en gezelligheid gehad/gemaakt?henriët schreef:ik nu ga zwemmen met ber10e
doegen vanzelfsprekend ook ontspannen in het bubbelbad, heeeerlijk!
dat heb je toch niet in dat dorpje van jou gedaan???????????????henriët schreef:zo, k kom net trug, ja t was enorm gezellig, en ook erg sportief, we hebben echt een x aantal baantjes gezwommenWilma van den Berg schreef:Heerlijk. Lekker kunnen ontspannen en gezelligheid gehad/gemaakt?henriët schreef:ik nu ga zwemmen met ber10e
doegen vanzelfsprekend ook ontspannen in het bubbelbad, heeeerlijk!