Dus: een vrijgezelle, jonge (wijsheid komt met de jaren) man.MarthaMartha schreef:gewoon.... iemand die niet weet hoe enorm leuk dochters zijnhmprff schreef:wat zijn dit voor rare opmerkingenRoerganger schreef:Zonen zijn in het algemeen te verkiezen boven dochters.![]()
![]()
![]()
Roepnamen
Re: Roepnamen
- MarthaMartha
Mwah... vrijgezel en jong..... dan zou hij toch hopen op de leuke dochters van anderen?Hummel schreef:Dus: een vrijgezelle, jonge (wijsheid komt met de jaren) man.MarthaMartha schreef:gewoon.... iemand die niet weet hoe enorm leuk dochters zijnhmprff schreef:
wat zijn dit voor rare opmerkingen![]()
![]()
![]()

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Blijkbaar niet... als hij zulke opmerkingen maken komt hij nooit aan de bakMarthaMartha schreef:Mwah... vrijgezel en jong..... dan zou hij toch hopen op de leuke dochters van anderen?Hummel schreef:Dus: een vrijgezelle, jonge (wijsheid komt met de jaren) man.MarthaMartha schreef:gewoon.... iemand die niet weet hoe enorm leuk dochters zijn

iemand met een stel vervelende (a.s.) schoondochters?MarthaMartha schreef:gewoon.... iemand die niet weet hoe enorm leuk dochters zijnhmprff schreef:wat zijn dit voor rare opmerkingenRoerganger schreef:Zonen zijn in het algemeen te verkiezen boven dochters.![]()
![]()
![]()

~~Soli Deo Gloria~~
Dat is toch echt ziekmakend..
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
- Wilma van den Berg
Laten we maar weer on-topic gaan.... 

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- Roerganger
Praktijksituatie:hmprff schreef:wat zijn dit voor rare opmerkingenRoerganger schreef:Zonen zijn in het algemeen te verkiezen boven dochters.![]()
![]()
![]()
Mijn ouders hebben met één dochter meer te stellen dan met hun 4 zonen
(Zal dus wel een uitzondering zijn)
Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.
Ik dacht altijd dat jij een jongen was.Roerganger schreef:Praktijksituatie:hmprff schreef:wat zijn dit voor rare opmerkingenRoerganger schreef:Zonen zijn in het algemeen te verkiezen boven dochters.![]()
![]()
![]()

- MarthaMartha
wat is ziekmakend?Margriet schreef:Dat is toch echt ziekmakend..
doe ik iets fout?
was grapje hoor!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Aha, en op basis van jouw thuissituatie stel jij dat zonen IN HET ALGEMEEN te verkiezen zijn boven dochtersRoerganger schreef:Praktijksituatie:hmprff schreef:wat zijn dit voor rare opmerkingenRoerganger schreef:Zonen zijn in het algemeen te verkiezen boven dochters.![]()
![]()
![]()

Waarom ga je zo serieus op een grapje in, als ik vragen mag?Hummel schreef:Aha, en op basis van jouw thuissituatie stel jij dat zonen IN HET ALGEMEEN te verkiezen zijn boven dochtersRoerganger schreef:Praktijksituatie:hmprff schreef: wat zijn dit voor rare opmerkingen![]()
![]()
![]()
Ik voel me gewoon zwaar beledigdZWP schreef:Waarom ga je zo serieus op een grapje in, als ik vragen mag?

Nee hoor, mijn reactie was niet heel serieus bedoeld. (Kwam het wel zo over?)