Ariene schreef:Zeker!!judith schreef:Mooie foto van Puck bij je avatarRens schreef:Aan een wit strand, stil en verlaten, in de tropen.........maar wél samen met Puck........

Ariene schreef:Zeker!!judith schreef:Mooie foto van Puck bij je avatarRens schreef:Aan een wit strand, stil en verlaten, in de tropen.........maar wél samen met Puck........
dan heb je toch al heel wat keus zou ik zeggen.........Amerika, Canada, Mexico, heel Zuid-Amerika, Greater Brittain....allemaal "aan de overkant van het water", het ligt er maar aan wélk water je wilt hebben............Wilma van den Berg schreef:In een land aan de overkant van het water....
Heerlijk!
Ariene schreef:in het hoofd van mijn vriendin zodat ik haar beter kan begrijpen...
me too!!!!henriët schreef:in mn bed diep onder de dekens en daar drie weken blijven slapen
meid dat was gisteren, vandaag al weer niet meer hoorjudith schreef:me too!!!!henriët schreef:in mn bed diep onder de dekens en daar drie weken blijven slapen![]()
....tsja, het blijft trekken: EngelandWilma van den Berg schreef:In een land aan de overkant van het water....
Heerlijk!
Ik vraag me weleens af hoe het toen geweest was...henriët schreef:aan de voeten van de Heere Jezus, in de tijd dat Hij op de aarde rondwandelde..
ja ik weet t, dat was ook niet alles toen, maar soms zou je gewoon de Heere willen zien in het echt, maar t is misschien een beetje rare gedachte..
Omdat je tóén Zijn bewijzen van Zijn Goddelijkheid had gezien? Dan is het niet het geloven door het geloof, maar door wat je zag van Hem.........Ariene schreef: Ik dacht vaak dat het toen makkelijker was te geloven.
...
Lees eens 1 petr 1: 3-9. Een kleine vervulling van je wens en een grote troost voor ons!henriët schreef:aan de voeten van de Heere Jezus, in de tijd dat Hij op de aarde rondwandelde..
ja ik weet t, dat was ook niet alles toen, maar soms zou je gewoon de Heere willen zien in het echt, maar t is misschien een beetje rare gedachte..
Ik ben daar ondertussen ook wel achter gekomen...Rens schreef:Omdat je tóén Zijn bewijzen van Zijn Goddelijkheid had gezien? Dan is het niet het geloven door het geloof, maar door wat je zag van Hem.........Ariene schreef: Ik dacht vaak dat het toen makkelijker was te geloven.
...
Het is idd gemakkelijker om te geloven door de zichtbare bewijzen, maar ik geef tóch maar de voorkeur aan het geloof door het Woord alléén.
Je kunt je wel de deceptie voorstellen van al Zijn volgelingen die, nog blind zijnde, moesten aanschouwen dat Hij stierf (aan het kruis).