Wist je dat [9] ...
- Wilma van den Berg
Re: Wist je dat [9] ...
Ik nog gigantisch veel te doen heb...
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- JolandaOudshoorn
...ik heel verdrietig ben
...een grote fout heb gemaakt
...je niet persoonlijk mag worden op een openbaar forum
...ik toch ieder van jullie vanavond persoonlijk ga opdragen
...een grote fout heb gemaakt
...ik toch ieder van jullie vanavond persoonlijk ga opdragen
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Dan heb je mijn posting verkeerd geïnterpreteerd.JolandaOudshoorn schreef:...een grote fout heb gemaakt
Je mag gerust persoonlijk worden; het is alleen niet verplicht, omdat je hier ook (redelijk) anoniem mag posten.
- ik hier heel blij mee benJolandaOudshoorn schreef: ...ik toch ieder van jullie vanavond persoonlijk ga opdragen
- ik vandaag druk ben geweest
- een voetbaltrainer van 58 na een pijnlijk ziekbed is overleden (van mijn vereniging)
- het je toch meer doet dan je denkt.
- ik blij ben met de RF-contacten?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
....wij vannacht om kwart voor 5 wakker werden gebeld
....het iemand van m'n vriend z'n werk belde
....ik eerst dacht dat er iets in de familie gaande was
....ik een gebroken nacht heb gehad
....ik me toch gelukkig voel.
....het iemand van m'n vriend z'n werk belde
....ik eerst dacht dat er iets in de familie gaande was
....ik een gebroken nacht heb gehad
....ik me toch gelukkig voel.
.......dat ik een slecht cijfer heb gehaalt voor mn toets van Verzorging........en ik daar erg van baal.........this een 5,4 

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Het is bijna voldoende, dat valt nog wel weer op te halen. Als je je best doet...judith schreef:.......dat ik een slecht cijfer heb gehaalt voor mn toets van Verzorging........en ik daar erg van baal.........this een 5,4
Als je je best doet.......dat doe ik.....altijd......heb ik nu ook gedaan....marjahGijs83 schreef:Het is bijna voldoende, dat valt nog wel weer op te halen. Als je je best doet...judith schreef:.......dat ik een slecht cijfer heb gehaalt voor mn toets van Verzorging........en ik daar erg van baal.........this een 5,4
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- zusterelly
Au.Gijs83 schreef: Als je je best doet...
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Ik bedoel te zeggen: Als je je best zal het best lukken! Of druk ik me dan verkeerd uit?zusterelly schreef:Au.Gijs83 schreef: Als je je best doet...
Sommige mensen doen heel erg hun best... en dan nog wil het niet altijd lukken.Gijs83 schreef:Ik bedoel te zeggen: Als je je best zal het best lukken! Of druk ik me dan verkeerd uit?zusterelly schreef:Au.Gijs83 schreef: Als je je best doet...
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Alsof ze dat niet doet.....Gijs83 schreef: Als je je best doet...
Ik weet dat ze dat wél doet!
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dit als bemoediging niet als een terechtwijzing. Ik geloof overigens wel dat Judith haar best doet.Ichtus schreef:Alsof ze dat niet doet.....Gijs83 schreef: Als je je best doet...
- zusterelly
Dan ben ik bang dat je je verkeerd uitdrukt, zoals je je eerder al afvroeg.Gijs83 schreef:Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dit als bemoediging niet als een terechtwijzing. Ik geloof overigens wel dat Judith haar best doet.Ichtus schreef:Alsof ze dat niet doet.....Gijs83 schreef: Als je je best doet...
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
ik zin heb om morgen koffie te drinken met een paar forummers..
ik hoop dat ze gewoon komen
ik hoop dat ze gewoon komen

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....