'Confronting the Evidence' - Reopen 9/11

Kaw
Contacteer:

Re: 'Confronting the Evidence' - Reopen 9/11

Bericht door Kaw »

Wilhelm schreef:@Kaw, geloof je het eerste deel van die film ook ?
Hoi Wilhelm, dit komt uit een andere film dat helemaal over 9/11 gaat.
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 3501&hl=nl

Overigens heeft de editor bekend dat bepaalde citaten/fragmenten gigantisch uit zijn verband zijn gehaald en dan vooral met betrekking op de zogenaamde explosies.

@DavidJ,
Ja Bush is iemand die zonder internationale steun illegaal een land is ingevallen met behulp van uitgangspunten die achteraf niet waar bleken te zijn en daar zijn meer dan 100.000 doden bij gevallen. Dan ben je voor internationale maatstaven een massamoordenaar, maar omdat het de VS is wordt dit niet hardop uitgesproken.
Jongere

Bericht door Jongere »

Interessant interview op Uitzending gemist:
http://player.omroep.nl/?aflID=7341469& ... a0d8260151

Zeker kijken! Gaat niet over complottheorieen overigens, veel meer over de filosofie achter de oorlogen en 11 september.
Sola Scriptura

Bericht door Sola Scriptura »

ik denk dat er in grote lijnen toch gaat gebeuren zoals het in openbaringen staat. God bepaalt precies welke machten opkomen en voor hoelang. geldt voor nebukadnezar, ephiphanes de romeinen, en ja, ook hitler, zo ook bush. (ik ben pro bush voor de duidelijkheid)
Bush had geen reden nodig, militair gezien, (staatsveiligheid) de war on terrorism is reden genoeg, pak hun voor ze ons allen doden. en kom niet aan met ''Jezus was pasicfist en als christen mag je geen oorlog voeren'', dan kunnen we daar een apart topic over maken, want dat is niet Bijbels.

Ben door iemand aan gesproken die echt dacht dat bush zelf 9/11 heeft veroorzaakt. Kom op......dat is ufo-journalistiek...
En ben trouwens al die christelijke cowboyverhalen en complottheorieen zat, stelletje sensatie zoekers...laten we ons bezighouden met het evangelie, wij als wedergeboren christenen zijn al gered, we moeten zorgen dat we klaar zijn en zoveel mogenlijk over God vertellen voor het te laat is.
refo

Bericht door refo »

Sola Scriptura schreef:ik denk dat er in grote lijnen toch gaat gebeuren zoals het in openbaringen staat. God bepaalt precies welke machten opkomen en voor hoelang. geldt voor nebukadnezar, ephiphanes de romeinen, en ja, ook hitler, zo ook bush. (ik ben pro bush voor de duidelijkheid)
Bush had geen reden nodig, militair gezien, (staatsveiligheid) de war on terrorism is reden genoeg, pak hun voor ze ons allen doden. en kom niet aan met ''Jezus was pasicfist en als christen mag je geen oorlog voeren'', dan kunnen we daar een apart topic over maken, want dat is niet Bijbels.

Ben door iemand aan gesproken die echt dacht dat bush zelf 9/11 heeft veroorzaakt. Kom op......dat is ufo-journalistiek...
En ben trouwens al die christelijke cowboyverhalen en complottheorieen zat, stelletje sensatie zoekers...laten we ons bezighouden met het evangelie, wij als wedergeboren christenen zijn al gered, we moeten zorgen dat we klaar zijn en zoveel mogenlijk over God vertellen voor het te laat is.
Zulke volgelingen zoekt Bush. Wie niet voor ons is, is tegen.

Bush wist binnen een uur wie het had gedaan. Dat is wel heel snel. En het was meteen ook de dader, niemand twijfelde aan zijn visie. Na 400 dagen ging men een onderzoek doen naar het hoe en wat van de aanslagen, maar de onderzoekers wisten toen wel wat de gewenste uitkomst moest zijn. Bovendien nog allemaal vrienden van Bush.

Het lijkt allemaal wel een beetje op het Derde Rijk.
- 1 op de 100 Amerikanen zit in de gevangenis.
- Als het moet stelt de Patriot Act alle burgerlijke vrijheden aan de kant.
- De coomunisten krijgen nu niet de schuld, maar virtuele terroristen. (Moslims?)
- Ze maken hun eigen geld waardeloos en mollen zo wereldwijd het finaciele systeem.
- Ze geven 100en miljarden uit aan wapens. Dat schrijf je zo US$ 100.000.000.000.
- Eerst werd Oostenrijk ingepikt (nu Irak)daarna andere landen (Iran? Syrië?) en niemand zegt er wat van.
- Bevolkingsgroepen worden tegen elkaar opgezet om interne instabiliteit te veroorzaken. (Soennieten - Sjiieten)
En er zijn meer overeenkomsten: reichsdagbrand en Twin towers. En de 4 volledig verdampte vliegtuigen van 9/11.

Men wil daar gewoon de hele wereldmacht hebben. Dat wordt Hitler in het kwadraat. Want dit gaat slimmer en iedereen aanbidt die macht.

Overigens is het niet Bush. Die zou je niet eens als president willen hebben, die is zoooo dom. Dat is ook maar een stroman. Zoals Obama of Maccain dat ook weer gaat worden. Mogelijk een tussenfiguur, die de wet gaat wijzigen om ook in het buitenland geboren Amerikanen de mogelijkheid te geven president te worden. Dan kan een zekere gewezen Oostenrijker (!)president worden. En dat is pas echt een volksmenner. Misschien wordt dat dan de wereldterminator.

Ik hoop dat het niet waar is. Maar wees kritisch richting Amerika. Want het is wél zo dat ze midden in het Midden Oosten een land bezet houden. Dat is heel bijzonder. En ik ben heel benieuwd wat Obama gaat doen als hij president wordt.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Geloof je het zelf allemaal nog wel, Refo?
Wilhelm

Bericht door Wilhelm »

Tiberius schreef:Geloof je het zelf allemaal nog wel, Refo?
Ik ben blij dat ik dit lees, dan hoef ik zijn andere postings ook niet zo serieus te nemen ....
Sola Scriptura

Bericht door Sola Scriptura »

Tiberius schreef:Geloof je het zelf allemaal nog wel, Refo?
hahahaha, had ik NOOIT van hem verwacht.....niet te filmen.

en p.s niemand kan de lijn van openbaring stoppen, welke wereldmachten opkomen en vallen, wanneer hoe en waar. leuk voorbeeld:

1kon 22:

19 (Micha) zeide: Daarom, hoor het woord des HEREN. Ik zag de HERE op zijn troon zitten, terwijl het ganse heer des hemels aan zijn rechter- en aan zijn linkerhand stond. 20 En de HERE zeide: wie zal Achab verleiden, zodat hij optrekt en sneuvelt te Ramot in Gilead? De een zeide dit en de ander dat. 21 Toen trad er een geest naar voren en stelde zich voor de HERE en zeide: ik zal hem verleiden. De HERE vroeg hem: waarmede? 22 Hij antwoordde: ik zal heengaan en een leugengeest worden in de mond van al zijn profeten. Toen zeide Hij: gij moet hem verleiden, en gij zult er ook toe in staat zijn; ga heen en doe het. 23 Nu dan, zie, de HERE heeft een leugengeest gegeven in de mond van al deze profeten van u, en de HERE heeft onheil over u besloten.
memento

Bericht door memento »

Overigens is het niet Bush. Die zou je niet eens als president willen hebben, die is zoooo dom. Dat is ook maar een stroman. Zoals Obama of Maccain dat ook weer gaat worden. Mogelijk een tussenfiguur, die de wet gaat wijzigen om ook in het buitenland geboren Amerikanen de mogelijkheid te geven president te worden. Dan kan een zekere gewezen Oostenrijker (!)president worden. En dat is pas echt een volksmenner. Misschien wordt dat dan de wereldterminator.
Sttt, niet verder vertellen hoor, maar die man achter dit alles, dat ben ik.... Voor je houden hoor, anders zijn we genoodzaakt je uit de weg te ruimen.....
Grace

Bericht door Grace »

11-09-2008 07:07 (RD)

VS herdenken 11 september

NEW YORK (ANP) – Zeven jaar na de aanslagen van 11 september 2001 op de Verenigde Staten, bestaat internationaal nog steeds veel twijfel over de daders. Dat blijkt uit een onderzoek in zeventien landen, waarvan de resultaten donderdag door WorldPublicOpinion.org zijn gepubliceerd.

Slechts in negen landen gelooft een meerderheid van de bevolking dat de radicaalislamitische organisatie al–Qaeda achter de aanslagen zat, zoals Washington beweert. In islamitische landen en gebieden worden vaak Israël en de Verenigde Staten zelf genoemd. In Egypte stelt 43 procent van de ondervraagden dat Israël de aanslagen pleegde, in Jordanië 31 procent en 19 procent in de Palestijnse gebieden. Van de Turken noemt 36 procent de Amerikanen, van de Palestijnen 27 procent.

In het westen zijn het vooral de Duitsers (23 procent) en Italianen (15 procent) die vermoeden dat Washington de boosdoener was. Van de Britten zegt 26 procent niet te weten wie achter de aanslagen zat.

De Verenigde Staten herdenken donderdag voor de zevende keer de aanvallen met vier gekaapte vliegtuigen, waarbij in totaal bijna drieduizend slachtoffers vielen. De campagne voor de presidentsverkiezingen wordt uit respect voor de doden een dag onderbroken, beloofden zowel Republikeinen als Democraten.

De Republikeinse presidentskandidaat John McCain en zijn Democratische tegenstrever Barack Obama kondigden aan samen de plek van de aanslagen in New York te bezoeken. Volgens een woordvoerster van Obama zullen er geen toespraken worden gehouden: „De politiek wordt even opzijgezet".

De officiële herdenkingsceremonie begint om 8.40 uur plaatselijke tijd (14.40 uur Nederlandse tijd), kort voor het tijdstip waarop zeven jaar geleden het eerste vliegtuig zich in een van de torens van het World Trade Center boorde. McCain en Obama worden later op de dag op Ground Zero verwacht.
David J

Bericht door David J »

Kaw schreef: @DavidJ,
Ja Bush is iemand die zonder internationale steun illegaal een land is ingevallen met behulp van uitgangspunten die achteraf niet waar bleken te zijn en daar zijn meer dan 100.000 doden bij gevallen. Dan ben je voor internationale maatstaven een massamoordenaar, maar omdat het de VS is wordt dit niet hardop uitgesproken.
Juist ja. Hebben we vaker gezien: iemand vraagt naar de betrokkenheid van Bush bij 9/11, en dan gaan we het ineens over Irak hebben. Nogmaals: wees een vent en zeg dat Bush achter 9/11 zit. Dat-ie achter Irak zit, weten we allemaal.

En dan nog: wat doet internationale steun precies toe of af aan de (on)rechtvaardigheid van een oorlog? Vind jij echt dat het oordeel van China, Rusland of Syrie in dezen betrouwbaarder is dan dat van de VS, de UK en Nederland?

Dat Irak is binnengevallen op grond van overwegingen die achteraf niet bleken te kloppen is waar. Je kunt wat mij betreft verdedigen dat Bush zichzelf daarmee gediskwalificeerd heeft als president en legerleider van het machtigste land ter wereld. Maar dat is nog iets anders dan hem een moordenaar te noemen. Een fout is iets anders dan een misdaad. In 2002 wist niemand hoe de vlag er nou echt bij hing in Irak. Stel dat de Amerikanen een kernbom hadden gevonden waaraan nog een paar weekjes gesleuteld moest worden (en met de kennis van 2002 kun je niet zeggen dat dat onmogelijk was!). Dan had iedereen Bush op z'n blote knieen gedankt.

Die 100.000 doden zijn overigens voornamelijk gevallen bij bomaanslagen en gevechten tussen Iraki's onderling. Natuurlijk was Amerika destijds verantwoordelijk voor de handhaving van de orde in Irak. Maar daarmee zijn ze nog niet direct verantwoordelijk voor al die doden. Of vind jij dat de politie in Nederland schuldig is aan elke moord die hier gepleegd wordt?

Je laatste zin is helemaal een gotspe. Tot op een aartsconservatief Refoforum aan toe wordt hardop uitgesproken dat de Amerikanen een stel moordenaars zijn. En als iemand zich vervolgens afvraagt waarop dat eigenlijk gebaseerd is, doen we alsof we helden zijn die een waarheid verkondigen die niet gehoord mag worden. Bah.
refo

Bericht door refo »

Vandaag (eigenlijk gisteren al) zijn er in Amerika weer twee 'torens' omgevallen.
Lehman Brothers en Merrill Lynch & co zijn van het toneel verdwenen.
Dat was net zo ondenkbaar als het instorten van de WTC gebouwen.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Plaats reactie