klopt jaAriene schreef:jvdg is toch op vakantie?
Ik mis.....
Re: Ik mis.....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
ja, weet iemand wanneer hij weer terugkomt?henriët schreef:klopt jaAriene schreef:jvdg is toch op vakantie?
Duurt wel lang hoor!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Hij ging op 19 september voor 2 weken naar Engeland. Kun je zo terugzoeken.MarthaMartha schreef:ja, weet iemand wanneer hij weer terugkomt?henriët schreef:klopt jaAriene schreef:jvdg is toch op vakantie?
Duurt wel lang hoor!
IJs en weder dienende zal hij dus vrijdag wel terugkeren op de basis.
~~Soli Deo Gloria~~
Ze reageerde net in een topic, dus ze is er nog wel!Lassie schreef:.. Lapressa...
Jean 

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
.. een lieve collega 

'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
- Wilma van den Berg
Mijn vriend en vriendin....waren ze er nu maar even....
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- Roerganger
Vrije tijd.
Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.
Roerganger schreef:Vrije tijd.

en wel hier rondhangen?? ik ben aant soggen, maar ik zeg dan ook niet dat ik te weinig vrije tijd heb.
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
'sog' als in studie-ontwijkend gedrag?hmprff schreef:[...]ik ben aant soggen, [...]
jawim schreef:'sog' als in studie-ontwijkend gedrag?hmprff schreef:[...]ik ben aant soggen, [...]

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Nooit eerder gehoord. Ik moest het opzoeken. Tijdens mijn studie bestond dat nog niet, denk ik. ;-)hmprff schreef:jawim schreef:'sog' als in studie-ontwijkend gedrag?hmprff schreef:[...]ik ben aant soggen, [...]
jaja, moet ik dat gelovenwim schreef:Nooit eerder gehoord. Ik moest het opzoeken. Tijdens mijn studie bestond dat nog niet, denk ik. ;-)hmprff schreef:jawim schreef:'sog' als in studie-ontwijkend gedrag?

het bestond wel maar je noemde het anders

Ja, het zal destijds taboe zijn geweest daar zo openhartig over te spreken. Maar goed... ik ga ook weer eens aan de studie.hmprff schreef:jaja, moet ik dat geloven![]()
het bestond wel maar je noemde het andersof je durfde er niet over te spreken en het probleem te onderkennen
RF-en is namelijk synoniem voor Xoggen, waarbij X gelijk is aan alle nuttige dingen die daardoor blijven liggen.