judith schreef:Hmm, klinkt zowaar echt interessant!
Maar is t niet te eng?
Als ik enge boeken lees, droom ik er altijd over, en zie die beelden enzo dan helemaal voor me!! Erg he
Tja, wat is eng. Het is niet echt een eng boek, wel erg spannend soms.
Als je echt een eng boek wilt lezen, zou je Het Huis van Ted Dekker & Frank Peretti moeten lezen
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Maar is t niet te eng?
Als ik enge boeken lees, droom ik er altijd over, en zie die beelden enzo dan helemaal voor me!! Erg he
Als je echt een eng boek wilt lezen, zou je Het Huis van Ted Dekker & Frank Peretti moeten lezen
die custardvla!!!
volgens mij heb ik uitleg nodig bij dat boek; ik vond het vréselijk.
laat ted dekker maar zonder peretti schrijven....
Maar is t niet te eng?
die custardvla!!!
volgens mij heb ik uitleg nodig bij dat boek; ik vond het vréselijk.
laat ted dekker maar zonder peretti schrijven....
bij dat boek lag het er zóooo dik bovenop dat het vooral heeeeeel spannend moest zijn... ik ben halverwege afgehaakt. Terwijl vrijwel alle boeken van beide schrijvers veel beter waren.
Marinus van de Merwede, van Rudolf van Zantwijk. Oer-oer-oersaai. Eindeloze lappen geschiedenis (daar hou ik wel van, maar dan vooral van de 'kleine geschiedenis', dit boek gaat alleen over graven en hertogen die voordurend ergens in het Stichtse aan het knokken zijn), afgewisseld met zeer oninteressante stukken antropologie. En dat heet een roman. Het idee is geloof ik een soort 'Wereld van Sofie', maar dan in geschiedkundige vorm. Volslagen mislukt, als je het mij vraagt.
Laatst gewijzigd door Zita op 29 sep 2008, 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.
De Bijbel beschrijft in Ezechiël 38 en 39 een massale invasie in Israël door een coalitie van verschillende landen die in de eintijd plaats zal vinden. Wie zijn deze militairen die zullen aanvallen? Waarom vallen ze Israël aan? Hoe zal dit aflopen? Als u antwoorden op deze vragen ontdekt , zult u ook het belang zien van belangrijke gebeurtenissen als: * de verkoop van nucleaire technologie en militaire uitrusting door Rusland aan diverse landen in het Midden-Oosten * het agressieve gedrag van Iran inzake de ontwikkeling van lange afstandsraketten en nucleaire wapens * de heftige anti-Israël stemming in vele moslimlanden Hoewel de politieke spanningen oplopen, heeft God de touwtjes in handen. Hij zal zijn mensen beschermen. De verbazingwekkende profetie van Ezechiël zal het vertrouwen in God bekrachtigen en u leren op Hem te vertrouwen, ook in tumultueuze tijden.
t.a.
Wie wordt de koning van het zuiden? Als de mediteraine unie bij europa komt is de omvang nagenoeg hetzelfde als het romeinse rijk ttv Christus op aarde.
Zie Dan. 11:40
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
t.a.
Wie wordt de koning van het zuiden? Als de mediteraine unie bij europa komt is de omvang nagenoeg hetzelfde als het romeinse rijk ttv Christus op aarde.
Zie Dan. 11:40
Ik heb een tijd terug een prekenserie gehoord over het tweede gedeelte van Daniël waarin deze profetieën vrij letterlijk met namen vanuit het verleden werden ingevuld. I.i.g. wat betreft die koningen van het Noorden en het Zuiden, of bijv. de ram en de geitenbok die met zijn voeten de grond niet raakt (o.a. Antiochus Epiphanes, Alexander de Grote). Klonk toen vrij aannemelijk. Maar misschien is dat niet iets voor in dit topic.
Tony Lambert - China voor Christus (over het machtige werk dat de Heere in China heeft gedaan en nog doet)
Heer! Ik hoor van rijke zegen, die Gij uitstort keer op keer;
laat ook van die milde regen, dropp'len vallen op ons neer;
ook op ons, ook op ons, dropp'len vallen ook op ons.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.