Goede morgen

Lassie

Re: Goede morgen

Bericht door Lassie »

mogguh..... :bobo opgestaan met hoofdpijn (vannacht wakker worden gemaakt door een stilstaande auto in de straat met draaiende motor, kwart voor 4) :pan
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

fluitje schreef:Denk ook om jezelf Helma, sterkte.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Goede Morgen , ik ga lekker slapen!
Mijn broer heeft geen koorts meer , is gewoon weer aanspreekbaar en nog weten we geen oorzaak. Hopelijk vinden ze gauw iets . Maar ik kan gaan slapen!
Dank aan iedereen hier!!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Wilma van den Berg

Een ieder een goede dag gewenst, in alle opzichten. Zowel het tijdelijke als voornamelijk het geestelijke. Zeker gezien de dag van morgen.
Mijn ziel bezwijkt van sterk verlangen....ik zal met vreugd in 't Huis des HEEREN gaan, om daar met lof Zijn grote naam te danken.
Lassie

Bericht door Lassie »

http://groups.msn.com/christelijkehulpg ... 3284850866

Heerlijk om zo de dag te beginnen......

Goedenmorgen allemaal.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Dit is de dag die de Heer ons geeft
Wees daarom blij en zing veheugd

Goedemorgen!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
judith

Bericht door judith »

Woopz, goedemiddag..dan maar..
Heb een beetje lang op bed gelegen :slurp Was zooo moe!
En nu ben ik bezig met een opstel
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Iedereen een goede morgen , ik slaap nog even door!
Eventjes over mijn broer, ze hebben de bacterie die dit alles veroorzaakte gevonden en vanmorgen ook ontdekt welke het precies was en gaan nu gericht behandelen!! Dank voor het medeleven. Het blijft nog wel even kritiek , want hij is erg verzwakt. Maar we hebben goede hoop.
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
ber10e
Contacteer:

Bericht door ber10e »

Goeiemorgen iedereen!
hoe gaatet hier?
Hier alles best.. klig hier alleen helemaal in de scheur.... mn wekker deedet gisterenavond nie
dus ik had un oude wekker van mn broertje gepakt. dus ik wordt nog helemaal duf en moe wakker, ga me aankleden enzo... sta ik daar bij de bushalte, twas nog heel donker, veel donkerder dan anders en de bussen waren ook veel leger dan anders heel vreemd... mijn bus van 16 over 7 kwam maar nie.. komt daar nog un reiziger aan, dus ik vragen hoe laat de volgende bus aankomt in rotterdam.. zegtie kwart over 7!! ik keek op mn horloge en toen kwam ik er8er dat ik gwoon 5 uur mn bed uit ben gegaan!! (in plaats van 6 uur) :haha en nu zit ik weer 8er mn pc tje te w8en tot de bus van 16 over 7 komt.. :slurp
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
Ariene

Bericht door Ariene »

Margriet schreef:Iedereen een goede morgen , ik slaap nog even door!
Eventjes over mijn broer, ze hebben de bacterie die dit alles veroorzaakte gevonden en vanmorgen ook ontdekt welke het precies was en gaan nu gericht behandelen!! Dank voor het medeleven. Het blijft nog wel even kritiek , want hij is erg verzwakt. Maar we hebben goede hoop.
Dit is alvast goed nieuws!! Nu van harte hopen dat de behandeling aan slaat.

Veel sterkte! We bidden voor jullie
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
MariaW

Bericht door MariaW »

ber10e schreef:Goeiemorgen iedereen!
hoe gaatet hier?
Hier alles best.. klig hier alleen helemaal in de scheur.... mn wekker deedet gisterenavond nie
dus ik had un oude wekker van mn broertje gepakt. dus ik wordt nog helemaal duf en moe wakker, ga me aankleden enzo... sta ik daar bij de bushalte, twas nog heel donker, veel donkerder dan anders en de bussen waren ook veel leger dan anders heel vreemd... mijn bus van 16 over 7 kwam maar nie.. komt daar nog un reiziger aan, dus ik vragen hoe laat de volgende bus aankomt in rotterdam.. zegtie kwart over 7!! ik keek op mn horloge en toen kwam ik er8er dat ik gwoon 5 uur mn bed uit ben gegaan!! (in plaats van 6 uur) :haha en nu zit ik weer 8er mn pc tje te w8en tot de bus van 16 over 7 komt.. :slurp
LOL :haha

Maar ehm, iedereen een hele goede morgen!
Wilma van den Berg

Hopend dat je nog aan het kauwen en herkauwen bent nav datgene wat je gisteren gehoord mocht hebben, wens ik je (dus iedereen!) een hele goede dag. Bovenal Gods zegen over alles wat we willen gaan doen of juist niet doen.
henriët

Bericht door henriët »

ber10e schreef:Goeiemorgen iedereen!
hoe gaatet hier?
Mogge meid,
wat zal je uitgeslapen zijn :slurp
echt iets voor jou om zoiets te hebben! :yahoo
fijne dag verder!!

en goedemorgen allemaal
nieuwe week, nieuwe kansen, nieuwe gedachten, nieuwe... enz.. en toch, de week gaat open en dicht, en vervolgens de nieuwe week.. en zo gaat dat steeds maar door... de tred van het leven..
have a nice day
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wilma van den Berg

Ariene schreef:
Margriet schreef:Iedereen een goede morgen , ik slaap nog even door!
Dit is alvast goed nieuws!! Nu van harte hopen dat de behandeling aan slaat.

Veel sterkte! We bidden voor jullie
* sluit zich er helemaal bij aan en is dankbaar voor het goede nieuws *
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Goede morgen.
Fijn Margriet dat het beter gaat!
En voor iedereen: ik wil jullie het thema van het winterwerk meegeven: (wees) Goed voor elkaar!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gesloten