Wist je dat [9] ...
- JolandaOudshoorn
Re: Wist je dat [9] ...
...de stand van forummer van het jaar op onze hyves, gelijk opgaat tussen 3 personen?????????
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Ik heerlijk ga genieten van een babytje van 6 weken
- Mag even op hem passen
- Daarna zijn moeder gezellig een bakkie kom doen
*Mijn dochter vanmorgen zei dat ze het jammer vond dat wij geen babytje hadden
*Zij wel snapte waarom niet:
Als we honderd kinderen hadden zou het hier erg druk worden en moest pappa zo hard werken...
- Mag even op hem passen
Als we honderd kinderen hadden zou het hier erg druk worden en moest pappa zo hard werken...

Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
ik vandaag pas het zesde hoef te beginnen 
ik het zevende al weer uit ben
ik dus alleen voor gym naar school kom
we dan lekker gaan softballen buiten, omdat het mooi weer is

ik het zevende al weer uit ben

ik dus alleen voor gym naar school kom
we dan lekker gaan softballen buiten, omdat het mooi weer is
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
...wij niet eens voor twee uurtjes naar school hoefden
...wij dan lekker de hele dag thuis mochten blijven
...de volgende forummers de afgelopen maand gemiddeld meer berichten hebben geplaatst: Ariene, Henriet en Gijs83
...de volgende forummers de afgelopen het meest gelijk gebleven zijn: Rens, Marnix, Bert Mulder en Memento
...de volgende forummers de maand het meest gedaald zijn gemiddeld berichtenaantal: Monique, Hmprff en Mathilde
de rest 'zweeft' daar ergens tussenin.

...de volgende forummers de afgelopen het meest gelijk gebleven zijn: Rens, Marnix, Bert Mulder en Memento
...de volgende forummers de maand het meest gedaald zijn gemiddeld berichtenaantal: Monique, Hmprff en Mathilde
Tsjonge, heb je er nu 99? Petje af...Ariene schreef:- Ik heerlijk ga genieten van een babytje van 6 weken
- Mag even op hem passen
eilander schreef:Tsjonge, heb je er nu 99? Petje af...Ariene schreef:- Ik heerlijk ga genieten van een babytje van 6 weken
- Mag even op hem passen

Tsja, dat had je niet verwacht hé.

Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
- Wilma van den Berg
...het gelukkig wat beter met me gaat wat betreft de gezondheid
...ik er echt even uit wilde en dus heerlijk ben wezen winkelen (aankopen vd week: rode blouse, grijze trui, bruine laarzen en een grijsblauwe rok - overigens allemaal los van elkaar)
...er voor vandaag eigenlijk genoeg op het programma stond maar dat maar moet wachten tot een volgende keer
...ik DV volgende week op de volgende plaatsen zal zijn: een Hogeschool, een basisschool, speciaal Basisonderwijs, kantoor, verzorgingshuis
...ik er echt even uit wilde en dus heerlijk ben wezen winkelen (aankopen vd week: rode blouse, grijze trui, bruine laarzen en een grijsblauwe rok - overigens allemaal los van elkaar)
...er voor vandaag eigenlijk genoeg op het programma stond maar dat maar moet wachten tot een volgende keer
...ik DV volgende week op de volgende plaatsen zal zijn: een Hogeschool, een basisschool, speciaal Basisonderwijs, kantoor, verzorgingshuis

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Die vlieger gaat niet meer op. De 1040 uur weet je wel...Lassie schreef:...wij niet eens voor twee uurtjes naar school hoefden
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
bij ons kwamen ze helemaal uit Friesland/Groningen.....albion schreef:Die vlieger gaat niet meer op. De 1040 uur weet je wel...Lassie schreef:...wij niet eens voor twee uurtjes naar school hoefden
Ja, ik weet het. Ook hier komen ze van Zeeuws Vlaanderen naar Goes en sommige kinderen zitten ook anderhalf uur in de bus, maar dat maakt weinig uit.Lassie schreef:bij ons kwamen ze helemaal uit Friesland/Groningen.....albion schreef:Die vlieger gaat niet meer op. De 1040 uur weet je wel...Lassie schreef:...wij niet eens voor twee uurtjes naar school hoefden
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- zusterelly
ik net "goedemorgen" heb gelezen.
ik alle zieken en gezinnen met zieken, beterschap wens.
ik alle zieken en gezinnen met zieken, beterschap wens.
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Ik zweef dusGijs83 schreef:...de volgende forummers de afgelopen maand gemiddeld meer berichten hebben geplaatst: Ariene, Henriet en Gijs83![]()

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.