Moet je geen stage lopenjudith schreef:In de zon! Ga zo maar ff lekker buiten een rondje lopen!!

Moet je geen stage lopenjudith schreef:In de zon! Ga zo maar ff lekker buiten een rondje lopen!!
Ik moet in de week altijd alleen op Donderdag stage lopen!!!Gijs83 schreef:Moet je geen stage lopenjudith schreef:In de zon! Ga zo maar ff lekker buiten een rondje lopen!!Of is dit op je stage
Waarom?Gionchere schreef:In de bergen van de Pongau (Oostenrijk/Salzburgerland)
Wilma van den Berg schreef:In Engeland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fluitje schreef:Thuis............. de hele tuin moet omgebouwd worden.
He, MM, daar heb jij toch ervaring mee?
nee juist niet, ik ben zoek naar ervaring :-)JolandaOudshoorn schreef:fluitje schreef:Thuis............. de hele tuin moet omgebouwd worden.
als jullie nou s elkaar gaan helpen...MarthaMartha schreef:nee juist niet, ik ben zoek naar ervaring :-)JolandaOudshoorn schreef:fluitje schreef:Thuis............. de hele tuin moet omgebouwd worden.
dat klinkt meer als bezigheidstherapie...henriët schreef:als jullie nou s elkaar gaan helpen...MarthaMartha schreef:nee juist niet, ik ben zoek naar ervaring :-)JolandaOudshoorn schreef:
de ene dag bij de een, en de andere dag bij de ander....![]()
ervaring is de beste leermeester:)
hmprff schreef:dat klinkt meer als bezigheidstherapie...henriët schreef: als jullie nou s elkaar gaan helpen...
ervaring is de beste leermeester:)
MarthaMartha schreef:hmprff schreef:dat klinkt meer als bezigheidstherapie...henriët schreef: als jullie nou s elkaar gaan helpen...
ervaring is de beste leermeester:)![]()
![]()
![]()
Er heeft al een tuinjan aanboden om te komen helpen![]()
![]()
![]()