Volgens VanDale:Hummel schreef:Wat betekent dat?
aanwijzend voornaamwoord
<wijst iets aan dat zich niet in de onmiddellijke nabijheid van de spreker bevindt>
Volgens VanDale:Hummel schreef:Wat betekent dat?
flauwTiberius schreef:Volgens VanDale:Hummel schreef:Wat betekent dat?
aanwijzend voornaamwoord
<wijst iets aan dat zich niet in de onmiddellijke nabijheid van de spreker bevindt>
Wat een bijzonderheid, wat een wonder Margriet. Wat zullen we de Heere dan vergelden voor alle weldaden aan ons bewezen?!Margriet schreef:Ik bedank .. ik dank.. ik ben zo dankbaar... 3 en een 1/2 jaar geleden werd mijn kleindochter geboren.. Moeder en kind bleven maar net in leven..Baby met hart en long problemen.. maar alles ging goed.. beetje achterstand in groei .. beetje achterstand in ontwikkeling...
Maar nu is ze volledig op schema. zowel lichamelijk als geestelijk perfect op de normale curve! Wij hebben gebeden en niet vergeefs!!!!!
Wij zijn HEM zo dankbaar..
Fijn Margriet! Ik ben met jou mededankbaar! Wat is God goed he!Wilma van den Berg schreef:Wat een bijzonderheid, wat een wonder Margriet. Wat zullen we de Heere dan vergelden voor alle weldaden aan ons bewezen?!Margriet schreef:Ik bedank .. ik dank.. ik ben zo dankbaar... 3 en een 1/2 jaar geleden werd mijn kleindochter geboren.. Moeder en kind bleven maar net in leven..Baby met hart en long problemen.. maar alles ging goed.. beetje achterstand in groei .. beetje achterstand in ontwikkeling...
Maar nu is ze volledig op schema. zowel lichamelijk als geestelijk perfect op de normale curve! Wij hebben gebeden en niet vergeefs!!!!!
Wij zijn HEM zo dankbaar..
Ik bedank jou ook! Het was een goede ontmoeting, nietwaar?!hmprff schreef:...Jolanda voor een leuke avond, met een serieus gesprek
Zou dat bedankje ook niet beter per PB gekund hebben?Wilma van den Berg schreef:Monique voor haar geweldige PB; leuk joh!
Afgewezen schreef:Zou dat bedankje ook niet beter per PB gekund hebben?Wilma van den Berg schreef:Monique voor haar geweldige PB; leuk joh!
haha is goed hoor en afgewezen nee hoor dat hoeft egt nietWilma van den Berg schreef:Monique voor haar geweldige PB; leuk joh!
graag gedaan!fluitje schreef:- MM voor haar E-card
- Henriet voor het mooie lied.