het is hier al een week dróóg, met heel veel zon....Gijs83 schreef:Heeft het afgelopen vrijdag niet bij jou geregendRens schreef:Het is al dágen droog hier, maar na een aantal dagen volop zonneschijn, is het hier grijs en grauw.............én KIL!!!
Ik heb nu toch maar eens de C.V. aangezet, het werd me toch wel wat koud in huis.....
Wat zie jij als je uit het raam kijkt?
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Oeooeii, this tochw at! Zag het vanmorgen ook voor dat ik naar school ging politie op de stoep daar!helma schreef:oh ohIchtus schreef:Een huis met rotzooi, containers ervoor. Gemeentelui die aan het werk zijn. Boze eigenaresse....![]()
volgens mij waren ze gister nog met man en macht bezig om zelf zoveel mogelijk weg te halen. er stond zo'n gehuurd aanhangertje...maar ja, wat je in járen verzameld heb krijg je niet in een dagje opgeruimd.
ik heb het zo met d'r te doen...k ga haar morgen een bloemetje brengen
Echt sneu eigenlijk

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
sneu is een te klein woord, dit is echt een trauma voor haarjudith schreef:
Oeooeii, this tochw at! Zag het vanmorgen ook voor dat ik naar school ging politie op de stoep daar!
Echt sneu eigenlijk

Ja, dat denk ik ook!!!helma schreef:sneu is een te klein woord, dit is echt een trauma voor haarjudith schreef:
Oeooeii, this tochw at! Zag het vanmorgen ook voor dat ik naar school ging politie op de stoep daar!
Echt sneu eigenlijk![]()

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
ze zijn nog niet klaar....
ze gaan vanavond tot tien uur door en dan morgenvroeg weer. Ze zijn nu ook binnen aan eht leegruimen.
TRAGISCH!!!!!!
ze gaan vanavond tot tien uur door en dan morgenvroeg weer. Ze zijn nu ook binnen aan eht leegruimen.
TRAGISCH!!!!!!
in dát geval heeft ze zo ongeveer een vuilnisbelt vol verzameld........helma schreef:ze zijn nog niet klaar....
TRAGISCH!!!!!!
Moderatorbericht:
zojuist hebben ze een container vol fietsen afgevoerd. Eerst platgeknepen...
ik ben blij dat mevr en meneer door iemand weggehaald waren, het is zo ontzettend triest allemaal.
en een ramptoeristen
stond meneer vanmorgen zijn vrouw te troosten die zich huilend in zijn armen had geworpen, staan er mensen ongegeneerd foto's te maken!!!
ik ben blij dat mevr en meneer door iemand weggehaald waren, het is zo ontzettend triest allemaal.
en een ramptoeristen

stond meneer vanmorgen zijn vrouw te troosten die zich huilend in zijn armen had geworpen, staan er mensen ongegeneerd foto's te maken!!!
Laatst gewijzigd door helma op 16 sep 2008, 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb het niet gezien, maar het volgende heeft zich vanmorgen/vannacht bij ons in de straat afgespeeld:
Onze buurvrouw is net zaterdag verhuist naar een bejaardencentrum en prompt vannacht schijnt er vannacht op grasveldje naast haar huis en zwervster in een tentje te hebben geslapen. Een kleindochter van die buurvrouw schijnt haar vanmorgen op weg naar de schoolbus nog gesproken te hebben. Toen hadt ze alles al bij elkaar geraapt en bepakt en bezakt op haar fiets gestapt. Vervolgens heeft ze bij de andere buurvrouw om 8.00 uur om een fles water te hebben gevraagd die ze ook gekregen heeft. Ze scheen er verder nog best schoon uit gezien te hebben. Vervolgens heeft iemand de politie gebeld en het scheen een bekende van de politie te zijn. Ze kwam ergens uit de buurt van Rotterdam en had psychische problemen. Bah
zulk volk loopt er dus ook al in Rijssen. Niet dat het in dit geval heel erg(toch ook weer wel) was, maar toch zwervers daar hoor hier normaal gesproken niet over.
Onze buurvrouw is net zaterdag verhuist naar een bejaardencentrum en prompt vannacht schijnt er vannacht op grasveldje naast haar huis en zwervster in een tentje te hebben geslapen. Een kleindochter van die buurvrouw schijnt haar vanmorgen op weg naar de schoolbus nog gesproken te hebben. Toen hadt ze alles al bij elkaar geraapt en bepakt en bezakt op haar fiets gestapt. Vervolgens heeft ze bij de andere buurvrouw om 8.00 uur om een fles water te hebben gevraagd die ze ook gekregen heeft. Ze scheen er verder nog best schoon uit gezien te hebben. Vervolgens heeft iemand de politie gebeld en het scheen een bekende van de politie te zijn. Ze kwam ergens uit de buurt van Rotterdam en had psychische problemen. Bah

ze dacht zeker: in Rijssen wonen zoveel christelijke mensen; die vergeten vast de herbergzaamheid niet....Gijs83 schreef: Bahzulk volk loopt er dus ook al in Rijssen. Niet dat het in dit geval heel erg(toch ook weer wel) was, maar toch zwervers daar hoor hier normaal gesproken niet over.
Toen heb jij ze binnen genodigd, een boterham en een Levensbron gegevenGijs83 schreef: Bahzulk volk loopt er dus ook al in Rijssen. Niet dat het in dit geval heel erg(toch ook weer wel) was, maar toch zwervers daar hoor hier normaal gesproken niet over.

Voordat ik het verhaal hoorde(rond 9.30 uur) was ze allang vertrokken. Maar je kunt toch niet zomaar ieder mens binnenlaten? Je hoort tegenwoordig zulke rare verhalen! Zulke personen kunnen beter naar professionele hulpverleningsorganisaties. Vind ik.Mister schreef:Toen heb jij ze binnen genodigd, een boterham en een Levensbron gegevenGijs83 schreef: Bahzulk volk loopt er dus ook al in Rijssen. Niet dat het in dit geval heel erg(toch ook weer wel) was, maar toch zwervers daar hoor hier normaal gesproken niet over.
tip: http://www.emigratieplein.nl/cmsweb/index.phpGijs83 schreef:Bahzulk volk loopt er dus ook al in Rijssen. Niet dat het in dit geval heel erg(toch ook weer wel) was, maar toch zwervers daar hoor hier normaal gesproken niet over.

~~Soli Deo Gloria~~
Inderdaad erg triest allemaal.helma schreef:zojuist hebben ze een container vol fietsen afgevoerd. Eerst platgeknepen...
en een ramptoeristen![]()
Vanmorgen vroeg begon het al. Kom ik vanmiddag laat thuis zijn ze nog bezig! Mevrouw werd toen net weggehaald. Echt zóó triest! Maar aan de andere kant, het was ook echt hard nodig. 12 uur zijn ze bezig geweest met alleen de onderverdieping en tuin...
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- MarthaMartha
Beste Gijs, jij hoorde een verhaal en reageert met "bah, zulk volk".Gijs83 schreef:Voordat ik het verhaal hoorde(rond 9.30 uur) was ze allang vertrokken. Maar je kunt toch niet zomaar ieder mens binnenlaten? Je hoort tegenwoordig zulke rare verhalen! Zulke personen kunnen beter naar professionele hulpverleningsorganisaties. Vind ik.Mister schreef:Toen heb jij ze binnen genodigd, een boterham en een Levensbron gegevenGijs83 schreef: Bahzulk volk loopt er dus ook al in Rijssen. Niet dat het in dit geval heel erg(toch ook weer wel) was, maar toch zwervers daar hoor hier normaal gesproken niet over.
De Heere Jezus hoort niet alleen, Hij ziet ons ook, niet alleen de buitenkant, maar ook alles vanbinnen, Dat hele walglijke zondaarshart..... en toch zegt Hij niet "bah, zulk volk", maar is Hij met barmhartigheid bewogen en kwam Hij juist voor zulken.....
Hij legde Zijn handen op een melaatse, sprak vriendelijk met een hoer om haar te behouden.
Ik weet dat we geen van allen kunnen en zullen zijn als Hij.
Maar laten we op zijn minst proberen om niet met verachting neer te zien op een mens in nood.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
vanmorgen om 6 uur zijn ze weer begonnen...Ichtus schreef: Vanmorgen vroeg begon het al. Kom ik vanmiddag laat thuis zijn ze nog bezig! Mevrouw werd toen net weggehaald. Echt zóó triest! Maar aan de andere kant, het was ook echt hard nodig. 12 uur zijn ze bezig geweest met alleen de onderverdieping en tuin...