Goede schriftelijke afspraken zijn niet multi-interpretabel en altijd een stuk beter duidelijker als een mondelinge afspraak.jvdg schreef:Alsof bij teruglezen de tekst niet multi-interpretabel kan zijn.Mister schreef:Nee hoor, msn voorkomt misverstanden. Zwart op wit, logboek aan, kun je altijd teruglezen.
Stelling: Met MSN-en is niets mis!
Re: Stelling: Met MSN-en is niets mis!
Helaas doet dat in het zakenleven (en daar doelde ik op) vaak geen opgeld.Mister schreef:Goede schriftelijke afspraken zijn niet multi-interpretabel en altijd een stuk beter duidelijker als een mondelinge afspraak.jvdg schreef:Alsof bij teruglezen de tekst niet multi-interpretabel kan zijn.Mister schreef:Nee hoor, msn voorkomt misverstanden. Zwart op wit, logboek aan, kun je altijd teruglezen.
Jij hebt het over goede schriftelijke afspraken, maar die vind je bij MSNnen maar weinig.
@JvdG: als jij dat wil, prima joh, jij je zin.
mijn optie zit er nog steeds niet bijLizzy schreef:Ik heb die optie toegevoegd![]()
Auto schreef:Voor mijn werk gebruik ik MSN. Heel veel collega's zitten op MSN, wil je wat vragen of dingen even vlug bespreken is het een perfect stukje techniek. Wel zie ik hoeveel onzin en rotzooi over MSN gaat. Ook bij bedrijven waar MSN wordt toegestaan, wordt heel veel tijd misbruikt en verkletst op MSN. Ook zie ik bij de jeugd hoeveel tijd het in beslag neemt en dat constant even gekeken moet worden of iemand op MSN zit. En als je die tijd neemt gaat er heel veel tijd verloren die je ook met anderen zou kunnen besteden.
Mijn optie zit er dus niet bij ;-)

Msn kan handig zijn, maar voor mij hoeft het niet
(ik zie om me heen teveel 'misgebruik')
ervaring hier mee?Mister schreef:Goede schriftelijke afspraken zijn niet multi-interpretabel en altijd een stuk beter duidelijker als een mondelinge afspraak.jvdg schreef:Alsof bij teruglezen de tekst niet multi-interpretabel kan zijn.Mister schreef:Nee hoor, msn voorkomt misverstanden. Zwart op wit, logboek aan, kun je altijd teruglezen.