Handige tooltjes
Re: Handige tooltjes
nou niet alleen toetjes hoor, maar nog
meer allerlei vrouwenzaken

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dit is ook een optie: http://www.itips.nl/labels/thuis.htm.
Gratis programma'tjes. Er staat ook een digitale kaartenbak tussen bijvoorbeeld. Het werkt heel handig en snel. Ik ga hierin eerst eens al de preekcassettes die ik heb digitaliseren, en daarna de boeken.
Gratis programma'tjes. Er staat ook een digitale kaartenbak tussen bijvoorbeeld. Het werkt heel handig en snel. Ik ga hierin eerst eens al de preekcassettes die ik heb digitaliseren, en daarna de boeken.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
henriët schreef:t zal heus aan mij liggen, maar ik snap werkelijk niet waar het over gaat....
't is voor mij ook abacadaba, oftewel, het gaat boven mijn pet.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Hitman Pro vind ik zo omslachtig. Een hele berg software op je pc die allemaal hetzelfde doen.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Het ruimt wél een heleboel troep op!Gian schreef:Hitman Pro vind ik zo omslachtig. Een hele berg software op je pc die allemaal hetzelfde doen.
~~Soli Deo Gloria~~
Liever Ccleaner: http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
- Oude-Waarheid
Is daar ook een Nederlandse versie van??Mister schreef:Liever Ccleaner: http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
Bij het installeren kun je als taal "Dutch" ingeven 

is er please iemand die een handig tooltje weet voor het wijzigen van de taalinstelling van je toetsenbord? Bij het installeren van mijn laptop dacht ik heel handig te zijn en te kiezen voor Dutch, aangezien ik Dutch ben en meestal in het Nederlands typ. Helaas was dat niet zo handig, want nu gebeurt er vaak iets heel anders dan ik bedoel. Dat is op zich geen drama, want bij ieder programma dat je opent kun je weer opnieuw in je taakbalk instellen dat je Engels blieft in plaats van Nederlands, maar ik zou het wel fijn vinden als ik het voor eens en voor altijd kon instellen. Wie weet hoe?
(en een gratis virusscanding zou ook wel prettig zijn; ik zag Adware ofzo voorbijkomen. Wat is goed?)
(en een gratis virusscanding zou ook wel prettig zijn; ik zag Adware ofzo voorbijkomen. Wat is goed?)
-
StartZita schreef:is er please iemand die een handig tooltje weet voor het wijzigen van de taalinstelling van je toetsenbord? Bij het installeren van mijn laptop dacht ik heel handig te zijn en te kiezen voor Dutch, aangezien ik Dutch ben en meestal in het Nederlands typ. Helaas was dat niet zo handig, want nu gebeurt er vaak iets heel anders dan ik bedoel. Dat is op zich geen drama, want bij ieder programma dat je opent kun je weer opnieuw in je taakbalk instellen dat je Engels blieft in plaats van Nederlands, maar ik zou het wel fijn vinden als ik het voor eens en voor altijd kon instellen. Wie weet hoe?

Gratis virusscanner: http://www.gratissoftwaresite.nl/avg.html
Wow! Een heuse helpdesk is er niks bij! Dankuzeer!Johannes 3:16 schreef:StartZita schreef:is er please iemand die een handig tooltje weet voor het wijzigen van de taalinstelling van je toetsenbord? Bij het installeren van mijn laptop dacht ik heel handig te zijn en te kiezen voor Dutch, aangezien ik Dutch ben en meestal in het Nederlands typ. Helaas was dat niet zo handig, want nu gebeurt er vaak iets heel anders dan ik bedoel. Dat is op zich geen drama, want bij ieder programma dat je opent kun je weer opnieuw in je taakbalk instellen dat je Engels blieft in plaats van Nederlands, maar ik zou het wel fijn vinden als ik het voor eens en voor altijd kon instellen. Wie weet hoe?
(en een gratis virusscanding zou ook wel prettig zijn; ik zag Adware ofzo voorbijkomen. Wat is goed?)Instellingen
Configuratiescherm
Landinstellingen
Gratis virusscanner: http://www.gratissoftwaresite.nl/avg.html

En als je toetsenbord weer raar doet, verkeerde tekens geeft enzo, kan je dat veranderen door de linker shift en control tegelijkertijd in te duwen. Op die manier switch je van toetsenbordindeling en dan doen kloppen die leestekens enzo niet meer.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Er bestaan inderdaad 'nederlandse' toetsenborden. Die werden in de begintijd van de PC inderdaad wel gebruikt. De leestekens zitten dan anders (denk aan haakjes, puntcomma en zo) dan bij een VS-internationaal toetsenbord. Maar aangezien de letters en cijfers gewoon op dezelfde plaats zitten worden in Nederland vrijwel geen Nederlandse toetsenborden meer gebruikt. Die zijn duurder, en bieden eigenlijk geen meerwaarde. Vandaar.
Je komt ze nog steeds best vaak tegen; ook bij nieuwe PC's.Marco schreef:Er bestaan inderdaad 'nederlandse' toetsenborden. Die werden in de begintijd van de PC inderdaad wel gebruikt. De leestekens zitten dan anders (denk aan haakjes, puntcomma en zo) dan bij een VS-internationaal toetsenbord. Maar aangezien de letters en cijfers gewoon op dezelfde plaats zitten worden in Nederland vrijwel geen Nederlandse toetsenborden meer gebruikt. Die zijn duurder, en bieden eigenlijk geen meerwaarde. Vandaar.
Het nadeel vind ik dat je bepaalde toetsen (zoals / < >) niet meer zo snel kan vinden. De letters en cijfers is inderdaad niet zo'n probleem.