Door dit topic? Of door een nuttiger onderwerp aan te snijden?

Tijd doden kan met allebei!Hann00 schreef:Hoe dood ik mijn tijd?
Broodje hamburger...die vind ik wel lekker, macaroni mag ik nooit zo graag (dan veel liever rijst, met kerrie en kip ofzo)MarthaMartha schreef:Tijd doden kan met allebei!Hann00 schreef:Hoe dood ik mijn tijd?
vanavond macaroni of een broodje hamburger?
Ligt eraan om welk bedrag het. Is het beneden de 30 euro dan al gauw contant, daarboven wordt het al gauw pinnen.Wilma van den Berg schreef:Broodje hamburger...die vind ik wel lekker, macaroni mag ik nooit zo graag (dan veel liever rijst, met kerrie en kip ofzo)MarthaMartha schreef:Tijd doden kan met allebei!Hann00 schreef:Hoe dood ik mijn tijd?
vanavond macaroni of een broodje hamburger?
Contant betalen of pinnen
in de boekhandel snuffel ik liever alleen, dat kan ik uren doenMarthaMartha schreef:boekwinkel natuurlijk............ geen twijfel over mogelijk, daar kun je blijven snuffelen.
en mode..... wat kan jou de mode schelen?
alleen![]()
offe
samen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MarthaMartha schreef:boekwinkel natuurlijk............ geen twijfel over mogelijk, daar kun je blijven snuffelen.
alleen![]()
offe
samen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vréselijk, wat héb je!MarthaMartha schreef:boekwinkel natuurlijk............ geen twijfel over mogelijk, daar kun je blijven snuffelen.
alleen![]()
offe
samen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
helma schreef:vréselijk, wat héb je!MarthaMartha schreef:boekwinkel natuurlijk............ geen twijfel over mogelijk, daar kun je blijven snuffelen.
alleen![]()
offe
samen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kijk het ligt er aan wat je bedoelt
badderen lijkt me heerlijk, maar doe het alleen nooit. We hebben wel een bad thuis, maar daar heb ik alleen in gezeten toen ik klein was.Ariene schreef:
badderen of douchen
gewoon die boekwinkelhenriët schreef:helma schreef:vréselijk, wat héb je!MarthaMartha schreef:boekwinkel natuurlijk............ geen twijfel over mogelijk, daar kun je blijven snuffelen.
alleen![]()
offe
samen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kijk het ligt er aan wat je bedoelt![]()
voor puzzels een potlood, kun je gummen als je fout zit, verder is een pen echt makkelijker.JolandaOudshoorn schreef:gitaarmuziek, dat speel ik nl zelf.
Maar orgelmuziek kan ik ook waarderen!
pen of potlood