Welk boek ben jij nu aan het lezen?
Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen?
De Breuk
Van Beverly Lewis
Van Beverly Lewis
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Haggaï en Zacharia, Profeten van het huis van God
ds. J. Westerink
ds. J. Westerink
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- JolandaOudshoorn
Jiska, geschreven door haar moeder Margreet Nachtegaal. Ontroerend! Zeker met de wetenschap in mijn hoofd dat zij een vriendin/klasgenootje van mijn zusje was.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Net gelezen: Jo van Ammers-Küller, 'De opstandigen'
- Johann Gottfried Walther
De kenmerken der kinderen Gods.
Van Ds. Jean Taffin.
Van Ds. Jean Taffin.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
- Wilma van den Berg
Christenen verkennen andere godsdiensten in West-Europa (tenminste, daar wil ik in gaan beginnen)
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Reest van, Rudolf / De grote verwachting
Roman rondom het kerstgebeuren, waarbij de bijbelse gebeurtenissen worden belicht tegen de achtergrond van de tijd met zijn veelsoortige verwachtingen van een Vredevorst.
Roman rondom het kerstgebeuren, waarbij de bijbelse gebeurtenissen worden belicht tegen de achtergrond van de tijd met zijn veelsoortige verwachtingen van een Vredevorst.
- MarthaMartha
mooi he?!helma schreef:Reest van, Rudolf / De grote verwachting
zo'n enorm aansprekend, duidelijk boek!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
A. Ringeling, het imago van de overheid.
Goed doet recht - A. van de Beek
Die wil ik ook nog lezen.ZWP schreef:Goed doet recht - A. van de Beek
Hoe vind je 't?
~~Soli Deo Gloria~~
Dat hoeft bij A.van Beek toch geen vraag te zijn??Hendrikus schreef:Die wil ik ook nog lezen.ZWP schreef:Goed doet recht - A. van de Beek
Hoe vind je 't?
- MarthaMartha
nou jij.... ik ken die A. van Beek bijvoorbeeld niet........Ariene schreef:Dat hoeft bij A.van Beek toch geen vraag te zijn??Hendrikus schreef:Die wil ik ook nog lezen.ZWP schreef:Goed doet recht - A. van de Beek
Hoe vind je 't?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Volgens mij is het dezelfde als "Kring om de Messias"en "Teveel Gevraagd" e.d.MarthaMartha schreef:nou jij.... ik ken die A. van Beek bijvoorbeeld niet........Ariene schreef:Dat hoeft bij A.van Beek toch geen vraag te zijn??Hendrikus schreef: Die wil ik ook nog lezen.
Hoe vind je 't?
Boeiende schrijver die bepaalde aspecten voor mij in een ander daglicht laat zien!
Mee eens. Vooral 'Kring om de Messias' was verfrissend om te lezen. 'God doet recht' valt nu nog wat tegen, een beetje rommelig geschreven, maar ik heb 't nog niet uit.Ariene schreef: Volgens mij is het dezelfde als "Kring om de Messias"en "Teveel Gevraagd" e.d.
Boeiende schrijver die bepaalde aspecten voor mij in een ander daglicht laat zien!
Voor een interview met Van de Beek in het RD zie: http://www.refdag.nl/artikel/1346942/He ... gheid.html
en zie de recensie door J. Hoek: http://refdag.nl/artikel/1359997/De+def ... allen.html