Ervaringen met goede DVD's ?
- monique
Re: Ervaringen Met Goede DVD's ?
gister heb ik een film op tv gezien oow die was zo mooi maar ik denk niet egt goed
tging over vroeger,draken ,een zwarte magier
veel geweld en oorlog gevechten maar hij een 10 waard die film
ik vond zwiebertje ook altijd zo leuk nu kijk ik er nooit meer na
kheb zoveel film die niet allemaal zo goed zijn maar er zitten ook wel goeie bij hoor
free willy bijvoorbeeld
kheb zoveel film die niet allemaal zo goed zijn maar er zitten ook wel goeie bij hoor
free willy bijvoorbeeld
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Als zo'n film over bijv. draken en magiërs afgelopen is, hoe voel je je dan?monique schreef:gister heb ik een film op tv gezien oow die was zo mooi maar ik denk niet egt goed
free willy bijvoorbeeld
Waarschijnlijk betoverdjvdg schreef:Als zo'n film over bijv. draken en magiërs afgelopen is, hoe voel je je dan?monique schreef:gister heb ik een film op tv gezien oow die was zo mooi maar ik denk niet egt goed
free willy bijvoorbeeld

- monique
ik voel me eigelijk gewoon in die film waren ook zulke zielige momenten dat ik ook heb moeten huilen twas gewoon heel mooijvdg schreef:Als zo'n film over bijv. draken en magiërs afgelopen is, hoe voel je je dan?monique schreef:gister heb ik een film op tv gezien oow die was zo mooi maar ik denk niet egt goed
free willy bijvoorbeeld
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Zijn gesimuleerde zielige momenten echt wel mooi?monique schreef:ik voel me eigelijk gewoon in die film waren ook zulke zielige momenten dat ik ook heb moeten huilen twas gewoon heel mooijvdg schreef:Als zo'n film over bijv. draken en magiërs afgelopen is, hoe voel je je dan?monique schreef:gister heb ik een film op tv gezien oow die was zo mooi maar ik denk niet egt goed
free willy bijvoorbeeld
Berusten die momenten op de werkelijkheid, of spelen ze alleen maar in op je emoties?
Dat doet toch uiteindelijk elke film en ook boeken trouwens.
Vrouwen zijn wat emotioneler en huilen daarom sneller bij een film of boek. Mijn broer werd daar niet goed van met 4 meiden om hem heen. Zodra de boeken vorderden hoorde je weer iemand sniffen achter haar boek
Vrouwen zijn wat emotioneler en huilen daarom sneller bij een film of boek. Mijn broer werd daar niet goed van met 4 meiden om hem heen. Zodra de boeken vorderden hoorde je weer iemand sniffen achter haar boek

'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
Brrrrrrrrrr...draken....ik zou er s nachts dan over gaan dromen. Zo'n film kan ik beter niet kijken denk ik!memento schreef:Waarschijnlijk betoverdjvdg schreef:Als zo'n film over bijv. draken en magiërs afgelopen is, hoe voel je je dan?monique schreef:gister heb ik een film op tv gezien oow die was zo mooi maar ik denk niet egt goed
free willy bijvoorbeeld

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
"Glimlach wanneer iemand je een vraag stelt waarop je geen antwoord wilt geven en zeg:'Waarom wil je dat weten?'"jvdg schreef: Zijn gesimuleerde zielige momenten echt wel mooi?
Berusten die momenten op de werkelijkheid, of spelen ze alleen maar in op je emoties?

huh..die staat onder mijn naam jah!!!xgnoom schreef:"Glimlach wanneer iemand je een vraag stelt waarop je geen antwoord wilt geven en zeg:'Waarom wil je dat weten?'"jvdg schreef: Zijn gesimuleerde zielige momenten echt wel mooi?
(eerlijk gejat)

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Moderator waarschuwing
Beste mensen,
Ik heb hier wat postings weggehaald.
Aanraden om naar een bioscoop te gaan en films uit die context bespreken is hier niet gewenst.
Gr.Tiberius
Beste mensen,
Aanraden om naar een bioscoop te gaan en films uit die context bespreken is hier niet gewenst.
Gr.Tiberius
Ha, ik ruik een nieuw topic in de trant van die van broek/rok. 'Kun je als christen naar de bioscoop?'
- Bert Mulder
- Contacteer:
Hekserij bespreken mag wel, sir Tiberius?Tiberius schreef:Moderator waarschuwing
Beste mensen,
Gr.Tiberius
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Kom op mod,
het gaat om een film die allang op dvd is, en ik besprak hem in die context (Amazing Grace)
"De brief voor de koning" komt vast heel snel op DVD en is voor zover ik kan overzien verantwoord. Al zou ik het boek veel en veel hoger waarderen.
het gaat om een film die allang op dvd is, en ik besprak hem in die context (Amazing Grace)
"De brief voor de koning" komt vast heel snel op DVD en is voor zover ik kan overzien verantwoord. Al zou ik het boek veel en veel hoger waarderen.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Inderdaad. Het zijn beiden verantwoorde films, Amazing Grace heeft een goede boodschap... en die gaat in de bioscoopzalen klinken. Maar goed, niemand hoeft naar de bioscoop te gaan, je mag hem ook op dvd kopen en dan kijken, als je dat liever doet. Ik wilde gewoon de film aanraden als goede film, daar is dit topic voor bedoeld. Het zou vreemd zijn als dat niet meer mag.
vaststellen wat wel en niet onder hekserij valt mag volgens mij gewoon Bert
vaststellen wat wel en niet onder hekserij valt mag volgens mij gewoon Bert

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Mij is wel eens gezegd dat het kijken van films en DVD's af te raden is. Wil niet zeggen dat je ze helemaal niet mag kijken. Er zijn beste goede films/DVD's, maar om nu aan te raden om al die goede films/DVD's te gaan bekijken nee dat zou ik toch ook weer niet aanraden. Als reden werd dan genoemd de hele sfeer/cultuur die er omheen hangt. Het hoeft ook weer geen wereldmijding, maar het is op zich niet aan te raden.