Data Bijbellezingen en doordeweekse diensten
Re: Data Bijbellezingen
Beste mensen,
hier zijn data van de Bijbellezingen in de Geref. G. te Scherpenzeel door ds. Verschuure.
2008
- 8 oktober
- 12 november
- 3 december
2009
- 14 januari
- 11 februari
- 4 maart
- 1 april
- 29 april
- 28 mei
- 1 juli
Met vriendelijke groet,
Geref G
hier zijn data van de Bijbellezingen in de Geref. G. te Scherpenzeel door ds. Verschuure.
2008
- 8 oktober
- 12 november
- 3 december
2009
- 14 januari
- 11 februari
- 4 maart
- 1 april
- 29 april
- 28 mei
- 1 juli
Met vriendelijke groet,
Geref G
En het gaat over Ruth.....Geref G schreef:Beste mensen,
2008
- 8 oktober
- 12 november
- 3 december
2009
- 14 januari
- 11 februari
- 4 maart
- 1 april
- 29 april
- 28 mei
- 1 juli
Met vriendelijke groet,
Geref G
Ja? Dat wist ik nog niet.
Ga ze voor je opzoeken, maar zijn niet veel weekdiensten gepland de rest van dit jaar.Mariaa schreef:Goed topic!!
Weet iemand in Ede data?
Wellicht komen er nog wat bij. En ds. J.W. Verweij hoopt wat extra diensten bij ons voor te gaan.
Even een vraagje ter info...Teun schreef:Ga ze voor je opzoeken, maar zijn niet veel weekdiensten gepland de rest van dit jaar.Mariaa schreef:Goed topic!!
Weet iemand in Ede data?
Wellicht komen er nog wat bij. En ds. J.W. Verweij hoopt wat extra diensten bij ons voor te gaan.
Wat is de noodzaak om dit te weten?
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Ariene schreef:Even een vraagje ter info...Teun schreef:Ga ze voor je opzoeken, maar zijn niet veel weekdiensten gepland de rest van dit jaar.Mariaa schreef:Goed topic!!
Weet iemand in Ede data?
Wat is de noodzaak om dit te weten?
Hoe bedoel je

Ik vroeg me gewoon af wat de noodzaak is om alle bijbellezingen uit
je plaats of land te weten?
Om er naar toe te gaan als er gelegenheid is.Ariene schreef:Ik vroeg me gewoon af wat de noodzaak is om alle bijbellezingen uit
Het bevorderen van het shoppen, zeg maar.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Niet voldoende te doen binnen eigen gemeente?Teun schreef:Om er naar toe te gaan als er gelegenheid is.Ariene schreef:Ik vroeg me gewoon af wat de noodzaak is om alle bijbellezingen uit
Als topicstarter geef ik hierbij expliciet aan dat dit absoluut niet het doel is van het topic. We hebben het hier alleen over doordeweekse diensten.refo schreef:Het bevorderen van het shoppen, zeg maar.
Als er een dienst is in de eigen gemeente, is het ook de Bijbelse plicht om niet de bijeenkomsten na te laten van de eigen gemeente.
Waarom dan dit topic?
- Zelf ervaar ik het als jammer als ik in de krant, Wachter Sions of Saambinder zie dat er ergens kerk is, maar dat ik al een andere afspraak heb staan op deze avond. Op deze manier kunnen we de avonden dat er kerk is in de omgeving in onze agenda schrijven, zodat je er rekening mee houden kunt met het maken van afspraken.
- Op deze manier kunnen we onze naasten behulpzaam zijn. Ik hoop dat dit topic daartoe dienen mag.
Het is mijn voorstel om dit topic ook uit te breiden, zodat ook gewone doordeweekse diensten in bijvoorbeeld vacante gemeenten op de langere termijn hier neergezet kunnen worden.
Hierbij de volgende vraag alvast: of iemand een lijstje heeft met de aanstaande doordeweekse diensten van de Gereformeerde Gemeente te Rhenen?
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Als dat lijstje bestaat, heeft de scriba dat ongetwijfeld. Dus bel of mail hem even.caprice schreef:Hierbij de volgende vraag alvast: of iemand een lijstje heeft met de aanstaande doordeweekse diensten van de Gereformeerde Gemeente te Rhenen?
Toch nog hééél even.caprice schreef:Als topicstarter geef ik hierbij expliciet aan dat dit absoluut niet het doel is van het topic. We hebben het hier alleen over doordeweekse diensten.refo schreef:Het bevorderen van het shoppen, zeg maar.
Als er een dienst is in de eigen gemeente, is het ook de Bijbelse plicht om niet de bijeenkomsten na te laten van de eigen gemeente.
Waarom dan dit topic?
- Zelf ervaar ik het als jammer als ik in de krant, Wachter Sions of Saambinder zie dat er ergens kerk is, maar dat ik al een andere afspraak heb staan op deze avond. Op deze manier kunnen we de avonden dat er kerk is in de omgeving in onze agenda schrijven, zodat je er rekening mee houden kunt met het maken van afspraken.
- Op deze manier kunnen we onze naasten behulpzaam zijn. Ik hoop dat dit topic daartoe dienen mag.
Het is mijn voorstel om dit topic ook uit te breiden, zodat ook gewone doordeweekse diensten in bijvoorbeeld vacante gemeenten op de langere termijn hier neergezet kunnen worden.
Hierbij de volgende vraag alvast: of iemand een lijstje heeft met de aanstaande doordeweekse diensten van de Gereformeerde Gemeente te Rhenen?
Als je al een andere afspraak heb, heb je dus ook andere dingen die belangrijk zijn
Waar is daarnaast tijd voor werk binnen de eigen gemeente en hoe verdeel jij de tijd binnen je eigen familie?
Ik krijg hierbij altijd zo'n gevoel van hoe meer diensten hoe beter...
God dienen en liefhebben bestrijkt ons hele leven en is niet dat we alleen in de kerk moeten zitten toch?
Als ik naar mijn eigen gemeente kijk:
ma- leiding kinderkoor
di- 's morgens bijbelkring 's avonds vrouwenvereniging/ mannenvereniging
wo- weekdienst/ lidmatenkring
do- kind cathechesatie
vr- kind j.v
De kerk bied dus voldoende voedsel...
Hm, alleen maar verbitterd je eigen kerkdiensten bijwonen is ook niet alles.refo schreef:Het bevorderen van het shoppen, zeg maar.
Van Rhenen niet, maar het lijstje van Veenendaal Ds Pronk heb ik hier wel ergens liggencaprice schreef:
is nog dichterbij ook

k zal t ff opzoeken