oh oh ..... hoe heet dat dan?jvdg schreef:Handlaken of baddoek?MarthaMartha schreef:whahahahahahaaaa
t-shirt, die hoef je tenminste niet te strijken![]()
handdoek of badlaken
oh ja:
baddoek
of
badlaken
oh oh ..... hoe heet dat dan?jvdg schreef:Handlaken of baddoek?MarthaMartha schreef:whahahahahahaaaa
handdoek of badlaken
Wat jij wilt, het is jouw dag.MarthaMartha schreef:oh oh ..... hoe heet dat dan?jvdg schreef:Handlaken of baddoek?MarthaMartha schreef:whahahahahahaaaa
handdoek of badlaken
oh ja:
baddoek
of
badlaken
blouseJolandaOudshoorn schreef:ja duh...en de vrouwen dan??Gijs83 schreef:korte mouwen als het even kan, qua temperatuur. Vooral mijn moeder is daar fan. Zomers zal ze bv.naar de kerk het liefst geen lange mouwe aantrekken.Ariene schreef:cd - kan je gewoon lekker bij werken
en dan "ruwe stormen" van SDG uit Urk
korte mouwen of lange mouwen
t-shirt of blouse(voor de heren dan)
Terug naar de mogelijkhied van Ariene: korte mouwen, heerlijk. Maar lange mouwen zijn nu we lekker warm!
t-shirt of blouse (voor de dames dan)
Dat huis vol visite had ik gisteravondverjaardag met je gezin vieren of je huis vol visite
droger voor t platte goed,baddoeken etcLassie schreef:de afwaskwast
waslijn of droger?
We hadden de afspraak antwoorden te motiverenLassie schreef:de afwaskwast
waslijn of droger?
Was niet boos bedoeld hoor!Lassie schreef:sjonge zeg. sorry hoor.
plastic, vanwege alle kleurtjes!henriët schreef:droger voor t platte goed,baddoeken etcLassie schreef:de afwaskwast
waslijn of droger?
waslijn voor de bovenkleding
houten of plastic knijpers
Doe mij maar een gewone tablet, gaat er net zo goed in!Lassie schreef:gewoon in de huiskamer (gezelschapspel zegt het al het is gezellig....vindt ik)
bruistablet of gewone tablet