belastingaangifte door wie?

Bert Mulder
Contacteer:

Re: belastingaangifte door wie?

Bericht door Bert Mulder »

jvdg schreef:
Bert Mulder schreef:
jvdg schreef:
Ach, engelse taal gaat wel, Canadian tax is te leren, IAS is mij niet vreemd, hard werken is mij niet vreemd, maar ik ben van middelbare leeftijd.

Hoewel het me lokt, maar kan Canada me dan nog een toekomst bieden, nog afgezien van het feit dat jij Canada een goddeloos land noemt?
Gezien dat je op middelbare leeftijd bent...

Als ik jou was, bleef ik rustig daar zitten.

Otherwise, send me a resume. Think you could probably get used to the PRC.
You are right, seen my age and social network

Using and being in the PRC should not be wrong.

But, ik blijf maar gewoon cententeller in Holland en lid van de HHK.
Even goeie vrinden...

Als ik een NL belasting probleem heb, stuur ik ze wel even door naar je...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
jvdg

Bericht door jvdg »

Bert Mulder schreef:Even goeie vrinden...

Als ik een NL belasting probleem heb, stuur ik ze wel even door naar je...
Kun je rustig doen.
Dan voel ik me als een vis in het water.

En onbezoldigd......tenzij de belangen heel groot zijn: Dan: no cure, no pay
henriët

Bericht door henriët »

Bert Mulder schreef:
jvdg schreef:
Ach, engelse taal gaat wel, Canadian tax is te leren, IAS is mij niet vreemd, hard werken is mij niet vreemd, maar ik ben van middelbare leeftijd.

Hoewel het me lokt, maar kan Canada me dan nog een toekomst bieden, nog afgezien van het feit dat jij Canada een goddeloos land noemt?

;), jan dan moeten we wel heel ver om de biefstuk te laten bakken.................
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
jvdg

Bericht door jvdg »

henriët schreef:
Bert Mulder schreef:
jvdg schreef:

;), jan dan moeten we wel heel ver om de biefstuk te laten bakken.................
:)

:haha

We doen dat dan toch maar in jouw woonplaats in Zeeland (en vergeet dan het aperitief niet).
henriët

Bericht door henriët »

oke, doen we, nu de datum nog :haha
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
jvdg

Bericht door jvdg »

henriët schreef:oke, doen we, nu de datum nog :haha
Dat gaan we regelen via de PB's.
henriët

Bericht door henriët »

jvdg schreef:
henriët schreef:oke, doen we, nu de datum nog :haha
Dat gaan we regelen via de PB's.
is goed
volgens mij is er net iets niet goed gegaan, ik stuurde een pb maar is niet verzonden,
gelukkig had ik m deze keer wel gekopieerd...
dus komt ie alsnog..
Rens

Bericht door Rens »

Bert Mulder schreef:
Zal ik eerst de meest belangrijkste vraag beantwoorden. Canada is een goddeloos land. Geen HHK.

Oh, omdat er geen HHK is, is het een goddeloos land??? Merkwaardige opvatting. Dus als er wél andere kerken zijn, is het nochthans een goddeloos land......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gian

Bericht door Gian »

:mdr
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Bert Mulder
Contacteer:

Rens schreef:
Bert Mulder schreef:
Zal ik eerst de meest belangrijkste vraag beantwoorden. Canada is een goddeloos land. Geen HHK.

Oh, omdat er geen HHK is, is het een goddeloos land??? Merkwaardige opvatting. Dus als er wél andere kerken zijn, is het nochthans een goddeloos land......
Dat zei ik niet Rens. Dit zijn twee zinnen, in antwoord op twee vragen. Beter lezen voortaan, Rens.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Rens

Bericht door Rens »

Bert Mulder schreef:
Rens schreef:
Bert Mulder schreef:

Dat zei ik niet Rens. Dit zijn twee zinnen, in antwoord op twee vragen. Beter lezen voortaan, Rens.
Je kunt wel merken dat je nog niet gegeten hebt, en daardoor een formidabele trek hebt, dat je ook HIEROP hapt....... :haha
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

MM, je kunt bij de belastingwinkel terecht. In ieder geval in iedere studentenstad zit er eentje. Eventueel stuur je (na overleg) het hele boeltje op. Er zitten daar gevorderde studenten belastingrecht formulieren in te vullen en rommel uit te zoeken voor mensen die er zelf niet uitkomen. En het is geheel gratis :-)
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Zita schreef:MM, je kunt bij de belastingwinkel terecht. In ieder geval in iedere studentenstad zit er eentje. Eventueel stuur je (na overleg) het hele boeltje op. Er zitten daar gevorderde studenten belastingrecht formulieren in te vullen en rommel uit te zoeken voor mensen die er zelf niet uitkomen. En het is geheel gratis :-)
thanks.....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
jvdg

Bericht door jvdg »

MarthaMartha schreef:
Zita schreef:MM, je kunt bij de belastingwinkel terecht. In ieder geval in iedere studentenstad zit er eentje. Eventueel stuur je (na overleg) het hele boeltje op. Er zitten daar gevorderde studenten belastingrecht formulieren in te vullen en rommel uit te zoeken voor mensen die er zelf niet uitkomen. En het is geheel gratis :-)
thanks.....
En in noodgevallen wil ik ook, belangeloos, helpen.
Ik ben inmiddels geen routinier meer, maar wil mijn kennis wel ter beschikking bstellen.

In mijn verleden heb ik juist de "rommelaars" van grote dienst kunnen zijn.
Bert Mulder
Contacteer:

Rens schreef:
Dat zei ik niet Rens. Dit zijn twee zinnen, in antwoord op twee vragen. Beter lezen voortaan, Rens.[/quote]

Je kunt wel merken dat je nog niet gegeten hebt, en daardoor een formidabele trek hebt, dat je ook HIEROP hapt....... :haha[/quote]

Had dit even vergeten:
Spreuken 26:4
Antwoord den zot naar zijn dwaasheid niet, opdat gij ook hem niet gelijk wordt.

Spreuken 26:5
Antwoord den zot naar zijn dwaasheid, opdat hij in zijn ogen niet wijs zij.
Plaats reactie