Wel eens van hoofdletters gehoord?masala schreef:ik bedank god.......dat hij mijn op het goede spoor heeft gezet.![]()
gr masala

Wel eens van hoofdletters gehoord?masala schreef:ik bedank god.......dat hij mijn op het goede spoor heeft gezet.![]()
gr masala
MarthaMartha schreef:henriët schreef:JEAN!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die zo ontzettend hard bezig is!!
om ons nieuwe huis naar ons zin te maken!
Nieuwe kwaliteiten ontdekt, wauw Jean, ga zo door!!!;)![]()
![]()
Afgewezen schreef:Wel eens van hoofdletters gehoord?masala schreef:ik bedank god.......dat hij mijn op het goede spoor heeft gezet.![]()
gr masala
iedereen vergeet weleens wat afgewezen of doet iets fout maar ik zie dit niet als foutAfgewezen schreef:Wel eens van hoofdletters gehoord?masala schreef:ik bedank god.......dat hij mijn op het goede spoor heeft gezet.![]()
gr masala
Toch wel. Het heeft te maken met stijl en met eerbied.Wilma van den Berg schreef:Afgewezen schreef:Wel eens van hoofdletters gehoord?masala schreef:ik bedank god.......dat hij mijn op het goede spoor heeft gezet.![]()
gr masala
@ Afgewezen, gaat het daar nu om????
zooo kwou dat ik dat eens te horen kreegLassie schreef:Judith ....van mij mag je de leukste en sociaalste meid zijn van het JAAR 2008!!!!!!
Monique, je denkt volgens mij echt dat je minderwaardig bent.monique schreef:zooo kwou dat ik dat eens te horen kreegLassie schreef:Judith ....van mij mag je de leukste en sociaalste meid zijn van het JAAR 2008!!!!!!
't Is een beetje exhibtionistisch. "Misschien denken jullie dat ik niet reageer, maar dat doe ik wel hoor'.henriët schreef:refo schreef:Dat vind ik nou altijd zooooooo stom: in een discussie verwijzen naar een PB.
hoe oud ben je eigenlijk..
soms zit ik met een dikke frons als ik jouw posting s lees..
soms moet ik grinneken.. tssssssss, echt weer refo
en nu
ben ik heel hard aan het lachen!!!!
Hooghartigheid is jou niet vreemd hè?refo schreef:'t Is een beetje exhibtionistisch. "Misschien denken jullie dat ik niet reageer, maar dat doe ik wel hoor'.henriët schreef:refo schreef:Dat vind ik nou altijd zooooooo stom: in een discussie verwijzen naar een PB.
en nu
he moon,jvdg schreef:Monique, je denkt volgens mij echt dat je minderwaardig bent.monique schreef:zooo kwou dat ik dat eens te horen kreegLassie schreef:Judith ....van mij mag je de leukste en sociaalste meid zijn van het JAAR 2008!!!!!!
DAT IS NIET WAAR!
Ik ben ervan overtuigd dat velen van ons je serieus nemen.
Dit zie ik nu pas!!!!!!Lassie schreef:Judith ....van mij mag je de leukste en sociaalste meid zijn van het JAAR 2008!!!!!!
Ho even, wat een moeilijk woord! Wat betekent dat?refo schreef:'t Is een beetje exhibtionistisch. "Misschien denken jullie dat ik niet reageer, maar dat doe ik wel hoor'.henriët schreef:refo schreef:Dat vind ik nou altijd zooooooo stom: in een discussie verwijzen naar een PB.
en nu