Wat doen we vandaag? [3]
Re: Wat doen we vandaag? [3]
vanochtend heerlijk gewerkt, volgens mn collega een unieke ochtend..
jongetje met suikerziekte, wat ik extra in de gaten moest houden, zat veel te hoog, dus prikken.. en daarna kijken of het wel zakt... geeft echt wel zorg, maar heerlijk dat te mogen en kunnen doen,
daarna was er een jongetje dat al ziek op school kwam, die het echt niet meer redde...
moest overgeven. ieks... rennen.. maar gelukkig ging het goed, dus heb ik maar tegen de collega gezegd, naar huis bellen en laten halen.
doordat dit kinderen uit de andere groep betrof, raakte mijn groep ook enigszins structuur kwijt... normaal werken we eerst maar nu werd het eerst spelen..
dus iets onrustiger dan normaal.
vervolgens wilde we buiten gaan opruimen met beide groepen, werd er een jongetje door een wesp gestoken.... dus ook weer xtra zorg nodig...
in de klas gekomen, moest ik er weer uit, ivm mijn aanstaande verjaardag..
enfin, zo zie je...
onderwijs is en blijft in beweging!
tja, en nu thuis gekomen, prinsje opgehaald bij opa en oma, waar hij het heeeeeeeeeerlijk had, dus ik me totaal niet schuldig voel over het werken,
Prinsje slaapt nu even heerlijk,
Jetje speelt heerlijk buiten.. die heeft mamajuf heel de ochtend al gezien....
en dan tja, ik kan kiezen, òf nog even manlief helpen in t huis...
òf zelf om kleren gaan voor de bruiloft van mn zusje,
we zien het wel,
iedereen een fijne gezellige mooie middag!
jongetje met suikerziekte, wat ik extra in de gaten moest houden, zat veel te hoog, dus prikken.. en daarna kijken of het wel zakt... geeft echt wel zorg, maar heerlijk dat te mogen en kunnen doen,
daarna was er een jongetje dat al ziek op school kwam, die het echt niet meer redde...
moest overgeven. ieks... rennen.. maar gelukkig ging het goed, dus heb ik maar tegen de collega gezegd, naar huis bellen en laten halen.
doordat dit kinderen uit de andere groep betrof, raakte mijn groep ook enigszins structuur kwijt... normaal werken we eerst maar nu werd het eerst spelen..
dus iets onrustiger dan normaal.
vervolgens wilde we buiten gaan opruimen met beide groepen, werd er een jongetje door een wesp gestoken.... dus ook weer xtra zorg nodig...
in de klas gekomen, moest ik er weer uit, ivm mijn aanstaande verjaardag..
enfin, zo zie je...
onderwijs is en blijft in beweging!
tja, en nu thuis gekomen, prinsje opgehaald bij opa en oma, waar hij het heeeeeeeeeerlijk had, dus ik me totaal niet schuldig voel over het werken,
Prinsje slaapt nu even heerlijk,
Jetje speelt heerlijk buiten.. die heeft mamajuf heel de ochtend al gezien....
en dan tja, ik kan kiezen, òf nog even manlief helpen in t huis...
òf zelf om kleren gaan voor de bruiloft van mn zusje,
we zien het wel,
iedereen een fijne gezellige mooie middag!
Laatst gewijzigd door henriët op 29 aug 2008, 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Het klinkt meer als een verslag van een EHBO-post... 

WHAHAAfgewezen schreef:Het klinkt meer als een verslag van een EHBO-post...
ja vandaar 'uniek'
onderwijs... van alle 'markten thuis'
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wat ikvandaag gedaan heb?
vanmorgen tot 10 uur uitgeslapen, want gistr ging ik beetje erg laat naar mn bed!
Daarna gegeten.
Met mn broertje en mijn zus naar Ede gefietst, om de goede weg te weten als ik stage heb.
Toen we weer in Veenendaal aankwamen lekker Bij een één of andere snackbar....milkshake en friet gehaald!
Daarna lekker naar t bos gefiets en daar genieten van de natuur..
Nu weer thuis!!
Straks eten.
Vanavond misshien naar Ichtus toe en dan waarschijlijk logeren daar.
Zo..dat was et wel weer!!
(dus kheb gewoon een fijne dag gehad, de laaste dag van mn vakantie)
vanmorgen tot 10 uur uitgeslapen, want gistr ging ik beetje erg laat naar mn bed!
Daarna gegeten.
Met mn broertje en mijn zus naar Ede gefietst, om de goede weg te weten als ik stage heb.
Toen we weer in Veenendaal aankwamen lekker Bij een één of andere snackbar....milkshake en friet gehaald!
Daarna lekker naar t bos gefiets en daar genieten van de natuur..
Nu weer thuis!!
Straks eten.
Vanavond misshien naar Ichtus toe en dan waarschijlijk logeren daar.
Zo..dat was et wel weer!!

(dus kheb gewoon een fijne dag gehad, de laaste dag van mn vakantie)

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- MarthaMartha
Oei sterkte...JolandaOudshoorn schreef:Fijn MM. Bij ons idem. Nu hebben we zondag nog in de kerk de afsluiting van de VBW. (ik moet voorin dirigeren, bibberbibber) Maar eerst gaan we vandaag eens een uitgebreid familiebezoek doen in het hoge noorden!MarthaMartha schreef:vandaag de laatste dag van de vakantiebijbelweek.
Vanmorgen een gewone morgen, vanavond de afsluiting met ouders en belangstellenden.
Het was een heerlijke week en een fijne avond.
Wij hebben zondag ook afsluiting in de kerk,
maar dan hoeft er verder niemand iets te doen.
Dat regelt de ds.
Alleen met al die kinderen (is halve kerk vol) vooraan zitten.
(feest opzich....)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
met de fietsboot naar Spakenburg en dan met de fiets terug fietsen (via nijkerk)
Gezellig!! Geniet er van!Lassie schreef:met de fietsboot naar Spakenburg en dan met de fiets terug fietsen (via nijkerk)

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Vandaag...
eerst m'n kamer opruimen
dan tas inpakken
weekend naar m'n vriend
verder weet ik het nog niet, lekker een relaxed dagje... en de vakantie inluiden!
eerst m'n kamer opruimen
dan tas inpakken
weekend naar m'n vriend
verder weet ik het nog niet, lekker een relaxed dagje... en de vakantie inluiden!
Voorzichtig aan t werk i.v.m m'n rug
vanmiddag spelletjesmiddag voor de jeugd van onze gemeente en aansluitend BBQ

vanmiddag spelletjesmiddag voor de jeugd van onze gemeente en aansluitend BBQ

hmm we zijn eerder terug gekomen en hebben de snelste route naar huis genomen. Ik ging door m'n rug...met enorm veel pijn.
Tijgerbalsem en een pijnstiller van 600 mg (nu maar hopen dat het over gaat).

o balen!!! sterkte!!Lassie schreef:hmm we zijn eerder terug gekomen en hebben de snelste route naar huis genomen. Ik ging door m'n rug...met enorm veel pijn.![]()
Tijgerbalsem en een pijnstiller van 600 mg (nu maar hopen dat het over gaat).
ja best wel... *dank je*
(ik hoop dat ik morgen wel naar de kerk kan want het is bij ons startzondag)
(ik hoop dat ik morgen wel naar de kerk kan want het is bij ons startzondag)
straks naar de HAP. (moet naar ademsnakken vanwege de rugpijn) 

Vanavond rustig aan doen met mooi boek en leuk muziekje.
Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.
joh meid, wat enorm beroerd...Lassie schreef:straks naar de HAP. (moet naar ademsnakken vanwege de rugpijn)
heel heel veel sterkte..