in t hoogseizoen wel... dan heb je meteen een vakantiegevoel joh, net of je einden ver weg ben...albion schreef:henriët schreef:Je hoort wel veel Duits daar vind ik....Hendrikus schreef: Schouwen-Duiveland... praat me er niet van...
Want daar ligt Renesse toch? Nou nou...
wat mis met renesse??
kan je leuk shoppen en heerlijk strandbanjeren
en ook nog heerlijk genieten op n terrasje.....
Vakantie
Re: Vakantie
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Of juist wel.... Als je eenmaal op Schoolzicht bent geweest weet je zeker dat je liever naar Tenerife gaat, hoewel ik dat inderdaad ook niks vind. Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd..Tiberius schreef:Dan ben je nog nooit op Schoolzicht geweest.Marnix schreef:Tja, ik vind het allebei niks. Maar ik ga liever naar Tenerife dan naar Schoolzicht.
Pas op, Marnix, naar wat ik gehoord heb over Schoolzicht, trekt die bestemming mij ook niet, maar besef wel: Horen zeggen is vaak horen liegen.......Marnix schreef:Hahaha dat klopt, maar ik heb er genoeg over gehoord om dat te weten.
Volgens mij is het hard nodig dat ik weer even iets positiefs laat horen hier..............
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
nou vertel....henriët schreef:Volgens mij is het hard nodig dat ik weer even iets positiefs laat horen hier..............

Wat? Wou je me vertellen dat jij daar nog nooit geweest bent?jvdg schreef:Pas op, Marnix, naar wat ik gehoord heb over Schoolzicht, trekt die bestemming mij ook niet, maar besef wel: Horen zeggen is vaak horen liegen.......Marnix schreef:Hahaha dat klopt, maar ik heb er genoeg over gehoord om dat te weten.
Hoe kun je dan hier moderator zijn?

~~Soli Deo Gloria~~
vandaag back from Zeeland ( Schoolzicht, 3 weken....) het was wederom super!
heerlijk zo snel als die donkere luchten daar schoon trekken!!
volgend jaar b.l.e.w zeker wete weer naar schoolzicht,
als ik niet zou willen dan slepen m'n kinderen me we er wel heen.
veel aan rust gehad, gelachen , gelezen en bezonnen en ook wel paar zakelijke contactjes gelegd ( weet m'n vrouw niks van hahah)
veel aan rust gehad, gelachen , gelezen en bezonnen en ook wel paar zakelijke contactjes gelegd ( weet m'n vrouw niks van hahah)
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
welk veld zat je....Billy schreef:vandaag back from Zeeland ( Schoolzicht, 3 weken....) het was wederom super!
ik moet je gewoon gezien hebben....
- JolandaOudshoorn
verschrikkelijk, mannen die hun werk meenemen op vakantieBilly schreef:vandaag back from Zeeland ( Schoolzicht, 3 weken....) het was wederom super!

Ik weet, mijn Verlosser leeft
zal best, maar dat blijft geheim..............henriët schreef:welk veld zat je....Billy schreef:vandaag back from Zeeland ( Schoolzicht, 3 weken....) het was wederom super!

"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Misschien waren ze je buren wel.....henriët schreef:welk veld zat je....Billy schreef:vandaag back from Zeeland ( Schoolzicht, 3 weken....) het was wederom super!

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Hen...'t is vast die man die over alle velden liep met z'n laptop om nieuwe zakelijke contacten te kunnen leggen
(misschien herken je'm van z'n avaterfoto)

(misschien herken je'm van z'n avaterfoto)
Tja, Driek, ik besef jouw dilemma.Hendrikus schreef:Wat? Wou je me vertellen dat jij daar nog nooit geweest bent?
Hoe kun je dan hier moderator zijn?![]()
Als je het niet kan verwerken, dien dan een klacht in.
Ik heb daar begrip voor.......
klagen? ikke? kom nou tochjvdg schreef:Tja, Driek, ik besef jouw dilemma.Hendrikus schreef:Wat? Wou je me vertellen dat jij daar nog nooit geweest bent?
Ik heb daar begrip voor.......

ik schik mij gedwee in mijn lot...
een moderator die nog nooit op Schoolzicht is geweest, hoe errug

~~Soli Deo Gloria~~
chatmod s helpen de mods..Hendrikus schreef:klagen? ikke? kom nou tochjvdg schreef:Tja, Driek, ik besef jouw dilemma.Hendrikus schreef:Wat? Wou je me vertellen dat jij daar nog nooit geweest bent?
Ik heb daar begrip voor.......![]()
ik schik mij gedwee in mijn lot...
een moderator die nog nooit op Schoolzicht is geweest, hoe errug
dus bij deze...
overigens
kan ik je zeggen
dat ik er van overtuigd ben dat er een moderator wels op schoolzicht geweest is!
dus troost je..