Afgewezen schreef:Maar ik heb de indruk dat er vroeger vaak meer diepgang was in de discussies dan nu.

Afgewezen schreef:Maar ik heb de indruk dat er vroeger vaak meer diepgang was in de discussies dan nu.
halloo dat weten we ook wel hoor... hoef je niet 1000 keer te vertellen.Afgewezen schreef: Maar ik heb de indruk dat er vroeger vaak meer diepgang was in de discussies dan nu.
vind ik ook hoor afgewezen dat er voorheen meer gesprekken waren en goeie discusiesLassie schreef:halloo dat weten we ook wel hoor... hoef je niet 1000 keer te vertellen.Afgewezen schreef: Maar ik heb de indruk dat er vroeger vaak meer diepgang was in de discussies dan nu.
Die indruk had ik al...Afgewezen schreef:Die indruk had ik al.Mister schreef:Ik vind je opmerkingen in dit topic behoorlijk vervelend. Misschien kan het wat positiever?![]()
Voel je vooral niet aangesproken.
Maar ik heb de indruk dat er vroeger vaak meer diepgang was in de discussies dan nu.
Dus vroeger (wanneer is vroeger) kraakte me niet zo een anders persoon af?monique schreef:vind ik ook hoor afgewezen dat er voorheen meer gesprekken waren en goeie discusiesLassie schreef:halloo dat weten we ook wel hoor... hoef je niet 1000 keer te vertellen.Afgewezen schreef: Maar ik heb de indruk dat er vroeger vaak meer diepgang was in de discussies dan nu.
en er meer mensen op de chat zaten
mijn Wim?MarthaMartha schreef:wim !
Zit hij ook op het dak dan?helma schreef:mijn Wim?MarthaMartha schreef:wim !
nee...in de badkamerTiberius schreef:Zit hij ook op het dak dan?helma schreef:mijn Wim?MarthaMartha schreef:wim !
helma schreef:nee...in de badkamerTiberius schreef:Zit hij ook op het dak dan?helma schreef:
mijn Wim?
Heb je hem nog niet gesproken dan?judith schreef:Mijn vriend!!