gisteravond zaten we op je te wachten....Hendrikus schreef:en dan is er niemandHendrikus schreef:strakkies nog wel ffhenriët schreef: ja ja,
drikus kan best voor anderen zorgen hoor, wanneer kom je weer s een cognacje drinken in de chat...![]()
Ik mis.....
Re: Ik mis.....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ja daag, toen was ik pas heeeeeel laat thuishenriët schreef:gisteravond zaten we op je te wachten....Hendrikus schreef:en dan is er niemandHendrikus schreef: strakkies nog wel ff
en vanavond wordt 't nóg laterder

~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
en het was vréselijk gezellig, zelfs zonder glaasje....Hendrikus schreef:ja daag, toen was ik pas heeeeeel laat thuishenriët schreef:gisteravond zaten we op je te wachten....Hendrikus schreef: en dan is er niemand
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
tja, wat noem je laat, wij gingen om half 2 naar bed, dus wat dat betreft..Hendrikus schreef:ja daag, toen was ik pas heeeeeel laat thuishenriët schreef:gisteravond zaten we op je te wachten....Hendrikus schreef: en dan is er niemand
vanavond voor of na 12 en?

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
...maar toen zat jij niet meer in de chat! (ik heb even om het hoekje gekeken)henriët schreef: tja, wat noem je laat, wij gingen om half 2 naar bed, dus wat dat betreft..
vanavond voor of na 12 en?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
en Lassie deed weer in haar broek van het lachen! Vooral Jean le Fontain heeft de boel even op stelten gezet.MarthaMartha schreef:en het was vréselijk gezellig, zelfs zonder glaasje....Hendrikus schreef: ja daag, toen was ik pas heeeeeel laat thuis
Ik vind dat je daar niet JlF de schuld van mag geven.Gijs83 schreef:en Lassie deed weer in haar broek van het lachen! Vooral Jean le Fontain heeft de boel even op stelten gezet.MarthaMartha schreef:en het was vréselijk gezellig, zelfs zonder glaasje....Hendrikus schreef: ja daag, toen was ik pas heeeeeel laat thuis
Men hoeft toch niet te reageren op....
- MarthaMartha
Niet reageren op................................................. Jvdg, weet je hoe moeilijk dat is?jvdg schreef:Ik vind dat je daar niet JlF de schuld van mag geven.Gijs83 schreef:en Lassie deed weer in haar broek van het lachen! Vooral Jean le Fontain heeft de boel even op stelten gezet.MarthaMartha schreef: en het was vréselijk gezellig, zelfs zonder glaasje....

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Heel makkelijk, gewoon je toetsenbord met rust laten.MarthaMartha schreef: Niet reageren op................................................. Jvdg, weet je hoe moeilijk dat is?
Maarre, ik snap best wat je bedoelt hoor.
't Mot eruit hè?
...mn vriend..
...school ook wel een klein beetje hor....vooral het achtr de pc zitten op school..eh...maar dit jaar gebeurd dat denk ik
niet zo vaak, want examenjaar ist...duz kga kei hard leren..vind het wel spannenddd
en ik mis ook mn vriendinnnen.....
...school ook wel een klein beetje hor....vooral het achtr de pc zitten op school..eh...maar dit jaar gebeurd dat denk ik
niet zo vaak, want examenjaar ist...duz kga kei hard leren..vind het wel spannenddd
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ik wil je nu alvast de sterkte toewensen om keihard te leren en je doel te bereiken.judith schreef:...mn vriend..
Al ben ik al wat ouder, ik kan me jouw spanning heel goed voorstellen.
Enne....die spanning is ook een hulpmiddel....
Wauw Jan, thanks voor deze reactie..!jvdg schreef:Ik vind dat je daar niet JlF de schuld van mag geven.Gijs83 schreef:]Hendrikus schreef: ja daag, toen was ik pas heeeeeel laat thuis
en Lassie deed weer in haar broek van het lachen! Vooral Jean le Fontain heeft de boel even op stelten gezet.
Even voor de goede orde..Gijs83 schreef:en Lassie deed weer in haar broek van het lachen! Vooral Jean le Fontain heeft de boel even op stelten gezet.MarthaMartha schreef:en het was vréselijk gezellig, zelfs zonder glaasje....Hendrikus schreef: ja daag, toen was ik pas heeeeeel laat thuis
Jean zette de boel niet op stelten, anders hadden de chat mods zeker ingegrepen.
Nee, af en toe een vrolijke noot werkt heel verfrissend!
Khoop dat allesgaat lukken. bedanktjvdg schreef:Ik wil je nu alvast de sterkte toewensen om keihard te leren en je doel te bereiken.judith schreef:...mn vriend..
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- Wilma van den Berg
Doe het niet alleen maar verwacht het alles van HEM!judith schreef:Khoop dat allesgaat lukken. bedanktjvdg schreef:Ik wil je nu alvast de sterkte toewensen om keihard te leren en je doel te bereiken.judith schreef:...mn vriend..
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!