Dat is vlot.Ichtus schreef:Nieuwe kleren, zonder dat ik het huis uit hoefde![]()
Gister besteld, vandaag binnen![]()
Mijn ervaring is vandaag bestellen en over 2 weken binnen krijgen. Ondanks al die mooie beloften die ze doen.
Dat is vlot.Ichtus schreef:Nieuwe kleren, zonder dat ik het huis uit hoefde![]()
Nou postkleren bestellen duurt nog veeeel langer. Ik weet het niet precies, maar daar kan zo 2 maanden overheen gaan. Inmiddels heb ik ook mijn broeken binnengekregen. De afritsbroeken zaten goed maar de spijkerbroeken zijn retour gegaan, omdat de pijpen te kort waren. Dan krijg je een postbode met 'hoog water'Channa schreef:Dat is vlot.Ichtus schreef:Nieuwe kleren, zonder dat ik het huis uit hoefde![]()
Mijn ervaring is vandaag bestellen en over 2 weken binnen krijgen. Ondanks al die mooie beloften die ze doen.
Mmm... lekker.Lassie schreef:een groentenkroket
patatje speciaal.
Lassie schreef:een groentenkroket
patatje speciaal.
fijn!jvdg schreef:Twee jonge poezen (inmiddels) luisterend naar de namen Meike en Lotte.
GEWELDIG!!!!!
De aanleiding echter was droevig: een scheiding, niet meer er voor kunnen zorgen, dus-> asiel.
Dat konden wij niet over ons hart verkrijgen, en dus.....
Vertel eens, waar ben je geweest?Wilma van den Berg schreef:Een heleboel, geweldig goede en mooie herinneringen aan de vakantie met waardevolle gesprekken, bijzondere momenten e.d. Kortom: de vakantie, zowel Limburg als Engeland was echt geweldig!! (Ik zou zo weer gaan)
pardon het is TuP en JoepIchtus schreef:boeken van Oki en Doki en Tub en Joep
WhoopsHawk schreef:pardon het is TuP en JoepIchtus schreef:boeken van Oki en Doki en Tub en Joep