Nienke
Re: Nienke
JaCa, van harte gefeliciteerd met zuslief!! (Nog maar een keer
)

Thank you very much!!!!!freek schreef:JaCa, van harte gefeliciteerd met zuslief!! (Nog maar een keer)
Iedereen bedankt voor alle felicitaties

Nienke een Friese naam? Don't know

My one and only goal;
His image in my soul.
-
Hééééééé, Edele Strijdster. Terug van weggeweest?edele strijdster schreef:Gefeliciteerd met je zusje!

Afgewezen schreef:Hééééééé, Edele Strijdster. Terug van weggeweest?edele strijdster schreef:Gefeliciteerd met je zusje!
ik dacht vanmorgen nog: waar blijft E.S (en ma Vis natuurlijk....)
er zit een kaartje van je in mijn Dagboek, dus elke morgen kom ik 'je' tegen....)
...en oud...freek schreef:Dan voel je je pas echt groot waarschijnlijk!Afgewezen schreef:Gefeliciteerd!
(Ik ben deze week oudtante geworden, da's weer eens wat anders.)

Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
-
Tja... eigenlijk ben ik nooit weggeweest hoor. Stiekum lees ik nog elke dag hier op het forum.helma schreef:Afgewezen schreef:Hééééééé, Edele Strijdster. Terug van weggeweest?edele strijdster schreef:Gefeliciteerd met je zusje!
ik dacht vanmorgen nog: waar blijft E.S (en ma Vis natuurlijk....)
er zit een kaartje van je in mijn Dagboek, dus elke morgen kom ik 'je' tegen....)
Alleen reageer ik niet meer zo vaak.
Tja... en Ma Vis zit nu wel op een vaste woon en verblijf plaats, maar nog steeds zonder internet...
Heb je dat kaartje nog Helma?Heb het met Ma Vis nog wel eens over je hoor. Ook al hoor je niets meer van ons, je bent nog wel in onze gedachten!
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
Ik heb vanmorgen een foto bewonderd van een Nienke en die lijkt wel héél veel op deze foto.
Leuk!! Nogmaals gefeliciteerd!

Leuk!! Nogmaals gefeliciteerd!
- Wilma van den Berg
edele strijdster schreef:Gefeliciteerd met je zusje!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Heel hartelijk gefeliciteerd jaca.. met je zusje, wat leuk zeg, kan je lekker een beetje 'moederen'.JaCa schreef:Het is dan wel niet mijn eigen dochtertje........Mááár als trotse zus heb ik toch een topic geopend!
Ik heb er een zusje bij!(én Octavius een dochter)
Ze heet
Jacqueliene Cornelia (naar twee zussen van helma vernoemd)
Nienke
Vanmiddag om half 1 geboren
Nu zijn we gezellig met 4 jongens en 4 meisjes thuis.....én m'n ouders...!
Een heeel koppel dus :![]()
Hier een foto!
je moeder zal het heerlijk vinden zo n 'grote'dochter die helpt! Be a good sister!
Wat een gezellige naam!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
JaCa van harte!!
Toch altijd weer bijzonder als alles goed is!
geniet ervan. (vooral van dat heerlijke fluweelzachte huidje de eerste dagen...)

Toch altijd weer bijzonder als alles goed is!
geniet ervan. (vooral van dat heerlijke fluweelzachte huidje de eerste dagen...)

Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Dat fluweelzachte huidje is alweer 3 maanden oud...Ariene schreef:vooral van dat heerlijke fluweelzachte huidje de eerste dagen...
Tiberius schreef:Dat fluweelzachte huidje is alweer 3 maanden oud...Ariene schreef:vooral van dat heerlijke fluweelzachte huidje de eerste dagen...

Sorry,
Ik had heel niet op de data gelet...
Hij stond bovenaan en ik kon dit topic nog niet waardoor ik dacht dat hij nieuw was.
(Ach mijn man zegt altijd, een kleinigheidje blijf je houden, als de basis maar goed is

Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?