Voor mij is de vakantie dus nog even een droom
Vakantie
Re: Vakantie
Krijg er wel reuze veel zin in de vakantie, maar moet eerst nog 3 weken werken. Vandaag al 8 uur gwerkt en ga er straks nog 5 a 6 uur aan vast plakken.
'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
mocht je niet mee???monique schreef:oow ik word gewoon jaloers net ging mn zus ook met mn broer en dr vriend en mn schoonzus
kben nog nooit op vakantie geweest
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Zo, en wie komt er net terug uit Engeland?!monique schreef:kben nog nooit op vakantie geweest
Iedereen de groeten vanuit een zonovergoten Noorwegen. Het is hier prachtig. On jah, we hebben een internet aansluiting. Dus ff checken he.
Mooi land he? Veel foto's maken, we (ik iig) zijn benieuwd...tukkertje schreef:Iedereen de groeten vanuit een zonovergoten Noorwegen. Het is hier prachtig. On jah, we hebben een internet aansluiting. Dus ff checken he.
En, willen ze een beetje bijten daar?tukkertje schreef:Iedereen de groeten vanuit een zonovergoten Noorwegen. Het is hier prachtig. On jah, we hebben een internet aansluiting. Dus ff checken he.

~~Soli Deo Gloria~~
De koffers zijn gepakt, wij gaan er ook een weekje tussenuit.
Ik wens de moddereters veel sterkte in deze roerige tijden, de scholieren die het hier momenteel zo saai vinden een levendige vakantieweek, Tukkertje een goede vangst, jullie allemaal alle goeds en voor morgen een gezegende zondag.
Ik wens de moddereters veel sterkte in deze roerige tijden, de scholieren die het hier momenteel zo saai vinden een levendige vakantieweek, Tukkertje een goede vangst, jullie allemaal alle goeds en voor morgen een gezegende zondag.
~~Soli Deo Gloria~~
Een hele goede vakantie Hendrikus. Ga met Hem.
en ik probeer het zaakje hier ook wel een beetje in het gareel te houden.
en ik probeer het zaakje hier ook wel een beetje in het gareel te houden.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
En onze vakantie is 4 Nederlanders schandalig verwennen !!
We zijn zo blij met hen ( en we hebben weer ketjap en stroopwafels!!)
We zijn zo blij met hen ( en we hebben weer ketjap en stroopwafels!!)
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
leuk Margriet.
Wij hopen ook een keer fam. in het buitenland te gaan bezoeken (Canada).
Wij hopen ook een keer fam. in het buitenland te gaan bezoeken (Canada).
Geniet er maar van en hetzelfde toegewenst.Hendrikus schreef:De koffers zijn gepakt, wij gaan er ook een weekje tussenuit.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
jaja nog paar dagen werken, dan spulle pakke, leesvoer mee
en dan 3 weken ZEELAND !!!
www.schoolzicht.nl
en dan 3 weken ZEELAND !!!
www.schoolzicht.nl
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
jawel waarom zou ik liegen?Hendrikus schreef:dat méén je niet!Billy schreef:www.schoolzicht.nl
heerlijk luxe, kinderen vinden het te gek en lekker dicht bij strand.
en op dit forum lees je veel onzin en onwaarheden over schoolzicht. ik loop gewoon in korte broek, kan op zondag nara de kerk waar IK wil enz.enz.
het enige wat beetje irri is, zijn enkele overheersende McGregor/Gaastra en Tommy sponsorende family's
zit dus nog te twijfelen of ik mijn tommy polo's thuis laat of mee neemt hahhahahhaha anders hoor ik er wellicht op sommige dagen ook bij
ook dat geneuzel over Pieter de Visser wat je op dit forum lees is ONZIN. 't is gewoon een goede ondernemer die alles puik voor elkaar heeft en een commerciele stunt uit haalt binnen de ger. gezindte
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
- JolandaOudshoorn
Nou, allen die op vakantie gaan: hele goede en fijne dagen toegewenst!!!!
Ik moet nog 13 nachtjes slapen en dan
Ik moet nog 13 nachtjes slapen en dan
Ik weet, mijn Verlosser leeft