onmogelijk?

Plaats reactie
gewoonjacolien

onmogelijk?

Bericht door gewoonjacolien »

Het is niet echt actueel meer maar ik wil er toch graag een topic van maken omdat ik er nogal van geschrokken ben en ik graag jullie mening zou willen. Misschien is het al bij jullie bekend, misschien ook niet. Ikzelf had er in ieder geval nog niet van gehoord.

Op internet staat een artikel over mijnwerkers in het jaar 1989 die in Siberie een gat in het ijs gemaakt hebben en een geluid opgenomen hebben waarvan ze beweren dat dit het geluid is van miljoenen mensen die in de hel gillen.

Wat moet ik hier nu van geloven. Zelf heb ik het geluid beluisterd op youtube, wat ik je overigens niet aanraad.

Er staan dus artikelen op het internet hierover en op youtube staan er video's over, maar is dit nu echt of niet?

Ben een beetje bang geworden van het geluid.

Ook van het idee dat het Bijbels zou zijn dat de hel in het binnenst van de aarde is, dat staat letterlijk in de Bijbel. Maar dan kunnen we nog geen geluid horen want de lichamen van die zielen zijn geheel verteerd. Zij kunnen geen geluid maken. En overigens moeten deze dingen voor ons verborgen zijn, dat is ook Bijbels.

Wat moet ik hiermee. :fi :oO :fi

Je kunt het hier beluisteren, maar je het is wel een naar geluid http://www.youtube.com/watch?v=xeW6C4DT0Gg
Laatst gewijzigd door gewoonjacolien op 02 aug 2008, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie zichzelf kent, zwijgt over anderen.
Kislev

Re: ONMOGELIJK TOCH? Geluid van de hel gehoord door mijnwerkers?

Bericht door Kislev »

--
Laatst gewijzigd door Kislev op 26 okt 2009, 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.
gewoonjacolien

Kislev schreef:Dat verhaal van die mijnwerkers is een bekend broodje aap verhaal. En dat geluid kun je volgens mij op elk popconcert beluisteren.

En als het waar is, is Allah God volgens onderstaand forum :)
http://forums.hababam.nl/archive/index.php/t-7334.html
oke, ik had er nooit eerder over gehoord :nonnon

:offtopic of niet? ::bye
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Inderdaad een broodje aap verhaal. Anders zou er lang een expeditie onderweg zijn (letterlijk dan).

Maar pas op, dat je niet met dat broodje aap verhaal ook de realiteit van de hel weg gooit.
gewoonjacolien

Tiberius schreef:Inderdaad een broodje aap verhaal. Anders zou er lang een expeditie onderweg zijn (letterlijk dan).

Maar pas op, dat je niet met dat broodje aap verhaal ook de realiteit van de hel weg gooit.

ja dat klopt, dat mag inderdaad niet, want die is wel

Maar hoe kan ik trouwns dit topic verwijderen want die heb ik ook zelf opgestart, of kan dat niet?
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

gewoonjacolien schreef:Maar hoe kan ik trouwns dit topic verwijderen want die heb ik ook zelf opgestart, of kan dat niet?
Dat kan alleen maar als er nog niemand in gereageerd heeft.
Laat maar lekker staan, daar wordt Memento's server niet moe van. :)
cosmo

Bericht door cosmo »

Tiberius schreef:
De bijbel is anders niet consequent met de aanduiding hiervan. Er worden namelijk verschillende woorden gebruikt om het fenomeen hel, zoals christenen dat hanteren, aan te duiden.
gewoonjacolien

cosmo schreef:
Tiberius schreef:
De bijbel is anders niet consequent met de aanduiding hiervan. Er worden namelijk verschillende woorden gebruikt om het fenomeen hel, zoals christenen dat hanteren, aan te duiden.
Niet super belangrijk eigenlijk, want gaan geloven uit angst voor de hel is niet oké he. dat is geen geloof dat is vluchten :langue
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

gewoonjacolien schreef:
cosmo schreef:
Tiberius schreef:
Niet super belangrijk eigenlijk, want gaan geloven uit angst voor de hel is niet oké he. dat is geen geloof dat is vluchten :langue
....en we komen weer bij al die termen uit :slurp :?
Maar in ieder geval, helemaal met je eens, geloven voor de hel kan niet/is niet goed. Ik denk dat we juist in onze kringen die bangheid zo benadrukken maar het geweldige van Hem, de blijdschap in God, vergeten of eigenlijk niet wíllen horen....
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Plaats reactie