Vakantie
Re: Vakantie
(kwaliteit is iets minder, maar dat komt doordat het met de mobiel (camera) gemaakt is).
Idd.Hendrikus schreef:Mooi hoor!
Bergen blijven altijd iets om stil van te worden...
Ooit wil ik een maandje vrij nemen om weer eens de bergen in te gaan. Vooraf goed trainen, nieuwe spullen aanschaffen en orienteren op locatie (Nepal

Eerste week naar 3000 mtr. Aclimatiseren, 2e week naar 5000mtr of hoger.
Mensen die ooit de stilte en het majestueuze van de 4000 mtr toppen hebben gezien weten wat ik bedoel.
Maar dat zal nog wel even niet gebeuren

Daarbij zal het niet meevallen om een paar mensen te vinden die mee willen.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
als je er 2 van maakt, en luchtbedden hebt....helma schreef:weet iemand nog n leuke tip voor een (betaalbaar) dagje uit?
welkom

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
zo zo,Wilma van den Berg schreef:En naar alle waarschijnlijkheid nog 2 daagjes naar DE campingGijs83 schreef:2 vakanties? Een beetje luxe doen, maar ja tegenwoordig is dat al helemaal niet luxe meer. Mijn zusje heeft al een 4e vakantie gepland, maar die zijn of waren allemaal korter dan 14 dagen.Wilma van den Berg schreef:Nog een paar weekjes en dan heerlijk even naar Limburg en op vakantie naar Engeland! Ik heb er zin in...
wilma,
ik verwacht je dan ook wel op de koffie!!!
( mh, had ik niet hoeven te schrijven....konden we een rl gesprek doen.....

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
aanstekelijk lachje.... drikus..Hendrikus schreef:En nou hebben we allemaal geen flauw idee wat je bedoeltWilma van den Berg schreef:En naar alle waarschijnlijkheid nog 2 daagjes naar DE camping![]()
![]()
dan doe je toch gewoon een dagje zeeland ofzo.. hebben ze ook duinbergenfluitje schreef:Ik wil ook naar de bergen.
dat zijn geen bergen... vergeleken daarmee zijn het pukkeltjes. Een pover surrogaat dus 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
En wat is, qua genieten, het verschil tussen bergen en duinen....?Marnix schreef:dat zijn geen bergen... vergeleken daarmee zijn het pukkeltjes. Een pover surrogaat dus
Hm, dat ligt er aan. Duinen zie ik nog wel eens, bergen veel minder vaak
Maar van de wijdsheid van de bergen, de hoogteverschillen, de frisse berglucht etc. kan ik wel enorm genieten, meer nog dan van duinen... die ik overigens ook prachtig vind hoor! 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
tja met een beetje gevoel en een beetje fantasie zijn het gewoon bergen joh...Marnix schreef:dat zijn geen bergen... vergeleken daarmee zijn het pukkeltjes. Een pover surrogaat dus
moet je maar s aan een kleuter vragen;)
- Wilma van den Berg
henriët schreef:tja met een beetje gevoel en een beetje fantasie zijn het gewoon bergen joh...Marnix schreef:dat zijn geen bergen... vergeleken daarmee zijn het pukkeltjes. Een pover surrogaat dus
moet je maar s aan een kleuter vragen;)

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- MarthaMartha
nog twee dagen werken ...
nog 4 nachtjes slapen ...
'k Heb er zo'n zin in ...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Wilma van den Berg
Een fijne vakantie toegewenst, MM! Geniet ervanMarthaMartha schreef:nog twee dagen werken ...

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- MarthaMartha
Ga ik zeker proberen!!Wilma van den Berg schreef:Een fijne vakantie toegewenst, MM! Geniet ervanMarthaMartha schreef:nog twee dagen werken ...
een mailtje van mijn vriendin die er al is beloofd een super huis en prachtig weer.........
- MarthaMartha
hé jvdg, hoe was je weekje Drenthe?