sow, dat zal de verkoopcijfers doen stijgenMarnix schreef:Ik ben ook erg benieuwd naar de live-dvd die ze daar gaan verkopen. Dat concert (mei vorig jaar) was ik ook bij, sta denk ik zelfs nog wel op de dvd
Welke muziek beluister je nu? [5]
Re: Welke muziek beluister je nu? [5]
~~Soli Deo Gloria~~
Nou, dat wilde ik niet zeggen
En ik dacht het ook niet. Ik vind het wel grappig om mezelf terug te zien. De verkoopcijfers zullen wel meevallen, 't is gelukkig niet van die commerciele muziek.
Wel leuk trouwens, die gast is wel een muziekgenie. Speelt keyboard / piano als de beste, accoustische gitaar, electrische gitaar, bas, drums, percussions. Zet hem achter een instrument neer en hij weet er goed muziek mee te maken. In zijn oude band (voor zijn bekering) gingen ze ook wel met de hele band van plek wisselen, iedereen achter een ander instrument en dan speelden ze vrolijk verder
Wel leuk trouwens, die gast is wel een muziekgenie. Speelt keyboard / piano als de beste, accoustische gitaar, electrische gitaar, bas, drums, percussions. Zet hem achter een instrument neer en hij weet er goed muziek mee te maken. In zijn oude band (voor zijn bekering) gingen ze ook wel met de hele band van plek wisselen, iedereen achter een ander instrument en dan speelden ze vrolijk verder
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
je bedoelt Transatlantic. Die heb ik nog gehoord maar mijn zoon wel.
Ik heb Neal Morse zelf nu 2x gehoord in worship-diensten in Ede. Dus geen echt concert.
Ik heb Neal Morse zelf nu 2x gehoord in worship-diensten in Ede. Dus geen echt concert.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
zou wel leuk zijn maar waaraan herkennen. Geen idee. Ben er met mijn zwager, zoon en dochter. Ik draag witte sokken waarschijnlijk, maar daar heb je ook niets aan.Marnix schreef:Gaaf Fluitje, kan ik je nog ergens aan herkennen? Dan kunnen we elkaar even de hand schudden.
Nee, geen idee Marnix. Zie jij zo uit als op je avator?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Nee ik bedoel Spock's Beard. Transatlantic is een side-project 
Ik zal mijn avatar eens wat aanpassen, naar een recentere foto
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
ik dacht dat er een foto van jou bij schitterende foto's stond op pag. 10??? of vergis ik me nu???Marnix schreef:Nee ik bedoel Spock's Beard. Transatlantic is een side-project
We kunnen nu alles verwachten als de trouwfoto van marco niet van marco zelf is zoals jongere suggereert.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
albion schreef:ik dacht dat er een foto van jou bij schitterende foto's stond op pag. 10??? of vergis ik me nu???Marnix schreef:Nee ik bedoel Spock's Beard. Transatlantic is een side-project
We kunnen nu alles verwachten als de trouwfoto van marco niet van marco zelf is zoals jongere suggereert.
fluitje schreef:zou wel leuk zijn maar waaraan herkennen. Geen idee. Ben er met mijn zwager, zoon en dochter. Ik draag witte sokken waarschijnlijk, maar daar heb je ook niets aan.Marnix schreef:Gaaf Fluitje, kan ik je nog ergens aan herkennen? Dan kunnen we elkaar even de hand schudden.
![]()
je speelt niet op je fluit?
- MarthaMartha
hi, dat was BJDJongere schreef:albion schreef:ik dacht dat er een foto van jou bij schitterende foto's stond op pag. 10??? of vergis ik me nu???Marnix schreef:Nee ik bedoel Spock's Beard. Transatlantic is een side-project
We kunnen nu alles verwachten als de trouwfoto van marco niet van marco zelf is zoals jongere suggereert.Heej, geen dingen in mijn schoenen schuiven die ik nooit heb beweerd.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
sorry, vergissing, ik verward jou wel eens met bjd. dom dom domJongere schreef:albion schreef:ik dacht dat er een foto van jou bij schitterende foto's stond op pag. 10??? of vergis ik me nu???Marnix schreef:Nee ik bedoel Spock's Beard. Transatlantic is een side-project
We kunnen nu alles verwachten als de trouwfoto van marco niet van marco zelf is zoals jongere suggereert.Heej, geen dingen in mijn schoenen schuiven die ik nooit heb beweerd.
Nee, mijn fluit heb ik niet altijd bij me.helma schreef:fluitje schreef:zou wel leuk zijn maar waaraan herkennen. Geen idee. Ben er met mijn zwager, zoon en dochter. Ik draag witte sokken waarschijnlijk, maar daar heb je ook niets aan.Marnix schreef:Gaaf Fluitje, kan ik je nog ergens aan herkennen? Dan kunnen we elkaar even de hand schudden.
![]()
je speelt niet op je fluit?
een cd met panfluit en orgel. NvM en MM
Ik vind het prachtig. Zowel op cd als dvd te beluisteren
Ik vind het prachtig. Zowel op cd als dvd te beluisteren
- Wilma van den Berg
De regen.... 
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Dan and the Magic Musician
http://www.danmagic.org/
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:Dan and the Magic Musician
hoe weet je die sites toch te vinden????