spannend!fluitje schreef:Een span kanaries en een span zebravinkjes.

spannend!fluitje schreef:Een span kanaries en een span zebravinkjes.
is dat je ontbijt????Havik schreef:flesje cola en één dubbele mars reep![]()
Hendrikus schreef:spannend!fluitje schreef:Een span kanaries en een span zebravinkjes.
Ik zet ze wel in de vrijetijdstopic: kippenhokWilma van den Berg schreef:Hendrikus schreef:spannend!fluitje schreef:Een span kanaries en een span zebravinkjes.
Je houdt ons wel even op de hoogte van je nieuwe aanwinsten...fluitje? Lijkt me erg leuk. Misschien een foto erbij.
Gelukkig niet zeg, dat zou inderdaad heel erg slecht zijn. Was meer een snack als je lang zit te wachten, nu ga ik ontbijten namelijk en dat wordt gewoon een boterhammetje hoor.albion schreef:is dat je ontbijt????Havik schreef:flesje cola en één dubbele mars reep![]()
gezond hoor, boterham, heb er nooit zin in smorgens, maar het moet van mamHavik schreef:Gelukkig niet zeg, dat zou inderdaad heel erg slecht zijn. Was meer een snack als je lang zit te wachten, nu ga ik ontbijten namelijk en dat wordt gewoon een boterhammetje hoor.albion schreef:is dat je ontbijt????Havik schreef:flesje cola en één dubbele mars reep![]()
Hendrikus wil je dat berichtje alsjeblieft weer verwijderenHendrikus schreef:[url]http://www.pc..............9.html[/url]helma schreef:Kliktime![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(en een heleboel boze gezichten![]()
)
Ja, dat is heel belangrijk. Ook voor je concentratie. En als het even kan om 10.00 uur een appel of een banaan.judith schreef: gezond hoor, boterham, heb er nooit zin in smorgens, maar het moet van mam![]()
+een kopje koffiealbion schreef:Ja, dat is heel belangrijk. Ook voor je concentratie. En als het even kan om 10.00 uur een appel of een banaan.judith schreef: gezond hoor, boterham, heb er nooit zin in smorgens, maar het moet van mam![]()
vooruit.... een kopje koffieHavik schreef:+een kopje koffiealbion schreef:
Ja, dat is heel belangrijk. Ook voor je concentratie. En als het even kan om 10.00 uur een appel of een banaan.
Hendrikus schreef:http://www.hierstondeenlink.nlhelma schreef:Kliktime![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(en een heleboel boze gezichten![]()
)
Klinkt goed. Hier hebben we inmiddels ook al verschillende bossen bloemen staan. Soms heb je van die dagen dat iedereen tegelijk met wat thuiskomtLassie schreef:een bosje bloemen. Met daarin een grote zonnebloem. Woeihhh....