MariaW schreef:ok, ik ga er naar op zoek. nog meer aanraders??
nee, helemaal te gekke meiden-romans.... super gewoon!
Bob Evers...

MariaW schreef:ok, ik ga er naar op zoek. nog meer aanraders??
nee, helemaal te gekke meiden-romans.... super gewoon!
klopt, maar ik vond het wel irritant dat hij bij dat hoofdstuk over voedsel bijv. zoveel herhaalt.Wilma van den Berg schreef:Moderne wetenschap in de Bijbel, door drs. Ben Hobrink.
(leest heerlijk en ook heel leerzaam)
'k Heb hem gelijk bij de bieb gehaald van de week. Ben benieuwd. 'k Heb ook het boek 'God leren kennen' van J.I. Packer gehaald. Die raadde een ouderling een tijdje geleden aan. En 'k ben nog in Hobrink bezig. Dus 'k heb voorlopig weer voedsel voor de vakantieHelma schreef:Het dagboek van Whitney Blake (Judy Baer)
heerlijk ontspannen (en in sommige opzichten voor mijerg herkenbaar)
niet een boek waarvan je zegt: ontzettend goed geschreven ; of sterk verhaal ofzo
maar gewoon soms zo herkenbaar en komisch dat ik echt verschillende keren keihard heb gelachen
![]()
Ik ookronald1980 schreef:Ik ben 'komen tot Jezus Christus van John Bunyan aan het lezen.
David Copperfield, dat is mooi, heb je ook films van.mathilde schreef:Ik ookronald1980 schreef:Ik ben 'komen tot Jezus Christus van John Bunyan aan het lezen.![]()
En ook nog David Copperfield in 't Engels
Ja, wel mooi, maar 734 blz Engelse tekst in mini-lettertjes is een beetje teveel van het goedegewoonjacolien schreef:David Copperfield, dat is mooi, heb je ook films van.mathilde schreef:Ik ookronald1980 schreef:Ik ben 'komen tot Jezus Christus van John Bunyan aan het lezen.![]()
En ook nog David Copperfield in 't Engels
ben zelf Mary Bunyan aan het lezen, over de blinde dochter van Bunyan en over het leven van Bunyan.
Ja dat begrijp ik heel goed, ben zelf totaal niet goed in Engels, ik weet ook niet of het er in het Nedelands is, dus daar kan ik je helaas niet mee helpen.Ja, wel mooi, maar 734 blz Engelse tekst in mini-lettertjes is een beetje teveel van het goede
Ik heb dit boek ook en lees er elke avond een stuk in. Echt een heel mooi boek en is inderdaad aan te bevelen!!Gijs83 schreef:Ik ben in de vakantie weer eens verder gegaan in het boek: "De geestelijke pelgrim" van Ds.A.Vergunst, 55 meditaties over de Christenreis. Dit boek kan ik iedereen van harte aanbevelen. Op welke manier daarin het geestelijk leven word beschreven is echt heel erg mooi en eerlijk. Ik denk dat m.n. Helma en Swee dit boek wel interessant zullen vinden. Wie heeft dit boek wel eens gelezen en wat vond je ervan?
Wel eens ingekeken en eerste hoofdstukken gelezen. Vond het een mooi boek, maar heb nooit de tijd genomen om het helemaal te lezen. Misschien ooit nog eens..Gijs83 schreef:Ik ben in de vakantie weer eens verder gegaan in het boek: "De geestelijke pelgrim" van Ds.A.Vergunst, 55 meditaties over de Christenreis. Dit boek kan ik iedereen van harte aanbevelen. Op welke manier daarin het geestelijk leven word beschreven is echt heel erg mooi en eerlijk. Ik denk dat m.n. Helma en Swee dit boek wel interessant zullen vinden. Wie heeft dit boek wel eens gelezen en wat vond je ervan?
Mariaa schreef:Wel eens ingekeken en eerste hoofdstukken gelezen. Vond het een mooi boek, maar heb nooit de tijd genomen om het helemaal te lezen. Misschien ooit nog eens..Gijs83 schreef:Ik ben in de vakantie weer eens verder gegaan in het boek: "De geestelijke pelgrim" van Ds.A.Vergunst, 55 meditaties over de Christenreis. Dit boek kan ik iedereen van harte aanbevelen. Op welke manier daarin het geestelijk leven word beschreven is echt heel erg mooi en eerlijk. Ik denk dat m.n. Helma en Swee dit boek wel interessant zullen vinden. Wie heeft dit boek wel eens gelezen en wat vond je ervan?
'k Neem deze vakantie 'God leren kennen' van Packer mee. Zijn er die dit boek kennen? Ben benieuwd, hij was me aangeraden.
Kan ik 1 van de boekjes overnemen?aritha schreef:Gian schreef:Hoe is'tie?aritha schreef:Het heilige streven. Jerry Bridges
Tegenwoordig heet dit boekje 'Verlangen naar heiliging'
Staat nog op mn verlanglijstje.Tja, ik heb er nu twee.
Gekocht via MP.
De één heette ´Het Heilige streven.´
De ander ´Verlangen naar Heiliging´
Wist ik veel dat ze dezelfde inhoud hadden