MAF

Plaats reactie
rplomp

MAF

Bericht door rplomp »

Ik vind het jammer dat het topic 'MAF' gesloten is.

De 'off-topic' posts hadden er ook gehaald kunnen worden. Ik heb ook in de posts na de heropening nog zaken geplaatst die zeker met dit onderwerp te maken hebben en ben eigenlijk ook wel benieuwd naar RJ's reactie daarop.
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Robert,

Zonder dat ik iets kan en wil zeggen over de gewraakte postings, wil ik wel zeggen dat je in een van je laatste postings een aantal zaken aanstipte waar ik van denk dat je wel een punt maakt.
Maar het lijkt me dat we als christenen voorzichtig moeten zijn met het 'veroordelen' van elkaars werk.
Laten we elkaar scherp houden. Ik ga direct akkoord als jullie zeggen dat wij aan 'onze kant' moeten oppassen voor makkelijk geloof en eigen rechtvaardiging. Dat is een gevaar voor ons! Ik luister naar je waarschuwingen.
Pas je er voor op om het werk van de Heilige Geest niet als het werk van de duivel af te doen? Dat is een oprechte waarschuwing. Ik hoop dat ik hem mag geven. Ik geef hem niet om je te beledigen of in een bepaalde hoek te drukken.
Misschien kan je op deze punten doorgaan als je contact hebt gehad met Admin? Je moet dit wel afwachten, wat dat is de enige juiste manier om hier uit te komen en normaal verder te gaan.

Mhg,
Pim.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Plaats reactie